
標題: 幾正的game! [打印本頁]
作者:
rjacky 時間: 2009-11-16 19:13 標題: 幾正的game!
[youtube]fnEUy3uzrnI[/youtube]"A?
if
v"P
7Rj
B6o?Jm\好想玩!但我已有了!
作者:
家庭教師零 時間: 2009-11-16 20:45
咩game?
作者:
anxty 時間: 2009-11-16 20:49 標題: 回復 #1 rjacky 的帖子
我知!@@(舉手!)係異型大戰鐵血戰士@@係唔係@@
作者:
paulterry 時間: 2009-11-16 21:52
用鐵血戰士玩
C ^F
D.t?;zBwww.gundamhk.com玩殺人類?
作者:
rjacky 時間: 2009-11-17 19:23
原帖由 家庭教師零 於 2009-11-16 20:45 發表本站是一個為了高達而存在的網站 H+yEU"dq {HA-L
咩game?
機動同盟 Gundam HKwzg s9O*@){6J)N
機動同盟 Gundam HKms(j*w!d_z(^!G)G
是異形大戰鐵血戰土2!
作者:
123123 時間: 2009-11-17 20:50
個鐵血戰士都好屈機下wo 
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |