Board logo

標題: [youtube] [煌]戰神渣古 [打印本頁]

作者: 十六夜.二三    時間: 2009-8-28 18:57     標題: [煌]戰神渣古

[youtube]QfJir72991I&feature[/youtube]
作者: Reagon仔    時間: 2009-8-28 19:10

自護號=戰神渣古本站是一個為了高達而存在的網站 T2l"lp:ol

(dBg,u,G        U
u/S
無錯
作者: Dragon    時間: 2009-8-28 19:24

"你頭先話可以用精神感應控制
/sa2GG O,uGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE8[5h,G#YNO"W"w'D&t2T
但係唔知道我點唔點呢he"www.gundamhk.com4j.U!n vQpk]

q^/^1ZW+z.Ol~www.gundamhk.com太強了!
`!H(V/{7w+f w,P p本站是一個為了高達而存在的網站D5`(Y']V,B
H|aA(G


7JI%W6v|qQwww.gundamhk.com全憑那勇氣,全憑那志氣~~~
作者: 真田    時間: 2009-8-28 19:27     標題: 笑足8分鐘

「咁點解會冇腳既?」
8^8A^t@1u8K+a本站是一個為了高達而存在的網站「都話唔一定有腳既,機械既野你唔會明架喇。」
)y*u
X/P2H9TJ7]機動同盟 Gundam HK
「你頭先話可以用精神控制,但我唔知我掂唔掂呢下。」本站是一個為了高達而存在的網站k$B.d Hu/S}
本站是一個為了高達而存在的網站N3p|7_ki9`\Q
機動同盟 Gundam HK1C a{
Uv,j4aC

「d連邦軍都幾硬頸。」
作者: 尊路.拉斯    時間: 2009-8-28 20:11

紫老太婆手上那把是光束槍啊 = =
#zE        Nd/e,U
{3@uE0dUyk"M機動同盟 Gundam HK小型化的技術有到這麼強嘛……
作者: 小軒    時間: 2009-8-29 16:25

咁遲先SHOW出黎==
作者: Krauser    時間: 2009-8-29 18:14

火星了
作者: jtm    時間: 2010-1-21 19:49

咁點解會冇腳既?




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0