
標題: [keytalks] 白癡對白 人人睇過笑呵呵 [打印本頁]
作者:
aidan10896 時間: 2009-5-19 12:00 標題: 白癡對白 人人睇過笑呵呵
http://tw.keytalks.com/watch/?v=Sue6Y_5z0Is
作者:
laie1701 時間: 2009-5-19 12:05
這裹根本亂配
作者:
aidan10896 時間: 2009-5-19 12:06
原帖由 laie1701 於 2009-5-19 12:05 發表
E.C!B.Fi @#G9ha這裹根本亂配
機動同盟 Gundam HK]f0Y [-J4aa a,d/t
你看過?
作者:
蒼之隼 時間: 2009-5-19 12:37
原帖由 laie1701 於 2009-5-19 12:05 發表
6JG(d7j~P7L,w1TW%C機動同盟 Gundam HK這裹根本亂配
]O_#P
{_&K*E4L本站是一個為了高達而存在的網站唔通用返日本對白咩...D港人都睇唔明- -
作者:
aidan10896 時間: 2009-5-19 12:45
原帖由 蒼之隼 於 2009-5-19 12:37 發表機動同盟 Gundam HKRDJ0ki"l
N%W5H(N'G$fa
])q){@xKDwww.gundamhk.com唔通用返日本對白咩...D港人都睇唔明- -
A
]%ah#fm
k!e/H機動同盟 Gundam HK怎也好 三色怎也是白癡
作者:
蒼之隼 時間: 2009-5-19 13:07
原帖由 aidan10896 於 2009-5-19 12:45 發表機動同盟 Gundam HK;i!G:m-FJ
D2Vbll+|
機動同盟 Gundam HK?5U0le7d,{ n:o
e
怎也好 三色怎也是白癡
#r&e$v-k4@B係?...近來既配音好似愈黎愈好
作者:
aidan10896 時間: 2009-5-19 13:49
原帖由 蒼之隼 於 2009-5-19 13:07 發表1O_,LfT4fw
9crpN.@WYt+vwww.gundamhk.com係?...近來既配音好似愈黎愈好
機動同盟 Gundam HKX-F:n,C(\&H1p-P
對白也愈黎愈白癡....
作者:
藍色鎮魂曲 時間: 2009-5-19 21:36
原帖由 aidan10896 於 2009-5-19 12:45 發表機動同盟 Gundam HK5G1^qNe)h9W5sp&T,i
/LyNeI
j*B3JM'D
怎也好 三色怎也是白癡
iyc/I Vz-m$]u%zGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE以前還不錯, 現在就...!q#Y5XS"N5F
沒法啦!現在多殺必死,cut了的話,對白也會變
J&P