Board logo

標題: [keytalks] 白癡對白 人人睇過笑呵呵 [打印本頁]

作者: aidan10896    時間: 2009-5-19 12:00     標題: 白癡對白 人人睇過笑呵呵

http://tw.keytalks.com/watch/?v=Sue6Y_5z0Is
作者: laie1701    時間: 2009-5-19 12:05

這裹根本亂配
作者: aidan10896    時間: 2009-5-19 12:06



QUOTE:
原帖由 laie1701 於 2009-5-19 12:05 發表
E.C!B.Fi @#G9ha這裹根本亂配

機動同盟 Gundam HK]f0Y        [-J4aaa,d/t
你看過?
作者: 蒼之隼    時間: 2009-5-19 12:37



QUOTE:
原帖由 laie1701 於 2009-5-19 12:05 發表
6JG(d7j ~P7L,w1TW%C機動同盟 Gundam HK這裹根本亂配

]O_#P
{_&K*E4L本站是一個為了高達而存在的網站
唔通用返日本對白咩...D港人都睇唔明- -
作者: aidan10896    時間: 2009-5-19 12:45



QUOTE:
原帖由 蒼之隼 於 2009-5-19 12:37 發表機動同盟 Gundam HKRDJ0k i"l
N%W5H(N'G$fa


])q){@xK Dwww.gundamhk.com唔通用返日本對白咩...D港人都睇唔明- -

A
]%ah#fm
k!e/H機動同盟 Gundam HK
怎也好 三色怎也是白癡
作者: 蒼之隼    時間: 2009-5-19 13:07



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2009-5-19 12:45 發表機動同盟 Gundam HK;i!G:m-FJ
D2Vbll+|

機動同盟 Gundam HK?5U0le7d,{        n:o
e

怎也好 三色怎也是白癡

#r&e$v-k4@B係?...近來既配音好似愈黎愈好
作者: aidan10896    時間: 2009-5-19 13:49



QUOTE:
原帖由 蒼之隼 於 2009-5-19 13:07 發表1O_,LfT4fw

9crpN.@WYt+vwww.gundamhk.com係?...近來既配音好似愈黎愈好

機動同盟 Gundam HKX-F:n,C(\&H1p-P
對白也愈黎愈白癡....
作者: 藍色鎮魂曲    時間: 2009-5-19 21:36



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2009-5-19 12:45 發表機動同盟 Gundam HK5G1^qNe)h9W5sp&T,i
/LyNeI
j*B3JM'D

怎也好 三色怎也是白癡

iyc/I        Vz-m$]u%zGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE以前還不錯, 現在就...!q#Y5XS"N5F
沒法啦!現在多殺必死,cut了的話,對白也會變
J&Po`
r_0PW0n+[L機動同盟 Gundam HK
而且香港人的智商是在下降
K:v0u3JUg我...就係高達
&^]0k5Fhm1s S&I8n!G你個腦裝屎嫁?
F.r^&@3U/LNg叛逆的Idol master C2
作者: aidan10896    時間: 2009-5-20 18:45



QUOTE:
原帖由 藍色鎮魂曲 於 2009-5-19 21:36 發表
W.~ ak$X\'[rQ


7V1Ly(z(C@{^Gb0qGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE以前還不錯, 現在就...GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE)C!@8q kbW+s8\%?}
沒法啦!現在多殺必死,cut了的話,對白也會變GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEA8B        QP(W*_#X+Xdk
而且香港人的智商是在下降機動同盟 Gundam HK\^"Rk!l3q,J0O
我...就係高達本站是一個為了高達而存在的網站3Is&Q"d f,R
YV

你個腦裝屎嫁?Gm;SA/R+d
叛逆的Idol master C2

;R~Y[y&L il        X/I
"我...就係高達"本站是一個為了高達而存在的網站x
d!V v/gR

"你個腦裝屎嫁?"機動同盟 Gundam HK2E!dZ/Li
A
_

不....我個腦裝鐵的....
作者: 竹本風鳴    時間: 2009-5-21 22:57

"朋友賴左屎,你應該同佢一齊賴!"<---(思)

Q1z)p8?$xm本站是一個為了高達而存在的網站

gT R1x-Go~最後天氣報告。}?$Q.nSU^f
7s0G*\MC U.u&i,r
[ 本帖最後由 竹本風鳴 於 2009-5-21 22:59 編輯 ]
作者: fing頭小吉    時間: 2009-5-23 02:55

我既心靈,unlock

OX7T:\&D%J/ULv本站是一個為了高達而存在的網站
你個死白痴,你個腦裝屎架
作者: aidan10896    時間: 2009-5-26 00:38



QUOTE:
原帖由 fing頭小吉 於 2009-5-23 02:55 發表
X
Z wV3FGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
我既心靈,unlock
p,Tqe7@;Twww.gundamhk.com你個死白痴,你個腦裝屎架

1@#NeLtd*{"I本站是一個為了高達而存在的網站黑客發動攻擊!




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0