
標題: [youtube] 恋のミクル伝説 LIVE (笑) [打印本頁]
作者:
edwinlam 時間: 2009-3-10 12:19 標題: 恋のミクル伝説 LIVE (笑)
爆(笑...唱到高中低異音有齊!!震音似羊咩咩V(V)y{s
[flash]http://www.youtube.com/v/QLGm1X9BR1U&hl=en&fs=1[/flash]
作者:
藍色鎮魂曲 時間: 2009-3-10 17:24
你仲係用緊電話線?你不是一般的lag耶!本站是一個為了高達而存在的網站XwJE(j/b!X.@$[
自己聽專輯版 ,除了音樂以外 ,你完全不會覺得是同一首歌
7j;z6o1v
Af2\[email protected]若果不是有後藤邑子 ,我才不會看涼宮呢!GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE([fv0o `*w(C*e
果然是 芙蓉楓 比較好啊!=w=
作者:
十六夜.二三 時間: 2009-3-10 18:42
原帖由 藍色鎮魂曲 於 2009-3-10 17:24 發表R)^Rn!k
你仲係用緊電話線?你不是一般的lag耶!本站是一個為了高達而存在的網站AS?!Lm`wK0Co"J
自己聽專輯版 ,除了音樂以外 ,你完全不會覺得是同一首歌
3~uQ&V*z6jgGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE若果不是有後藤邑子 ,我才不會看涼宮呢!
/o1rp IT|\*GGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE果然是 芙蓉楓 比較好啊!=w=
www.gundamhk.comaI"L,OH.~
m#Py^8F
好想被掉美工刀
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |