標題:
[youtube]
發覺香港轉日本歌歌手好似....老左D<-?
[打印本頁]
作者:
aidan10896
時間:
2009-2-21 01:02
標題:
發覺香港轉日本歌歌手好似....老左D<-?
http://www.youtube.com/watch?v=2s8OmqmMeRQ&feature=related
b"T9kVr"R9oz_R9w
自己說啥我也不知囧""
1xveo$zC3CN
好多歌本來係年輕or更年輕d人唱...
4_ OP*xc本站是一個為了高達而存在的網站
...波兒都係俾細路女唱啦- -|||
作者:
藍色鎮魂曲
時間:
2009-2-21 13:14
QUOTE:
原帖由
aidan10896
於 2009-2-21 01:02 發表
機動同盟 Gundam HKu6[A'L
hZO
http://www.youtube.com/watch?v=2s8OmqmMeRQ&feature=related
7A%?(avLeXsK
自己說啥我也不知囧""
M7w6bT5n3fwww.gundamhk.com
好多歌本來係年輕or更年輕d人唱...
機動同盟 Gundam HKc+t'WI9~4h
...波兒都係俾細路女唱啦- -|||
NrJ N0C"Q
C機動同盟 Gundam HK
除左細路女仲有個大叔
5Z!P5ZN%f
I+Gwww.gundamhk.com
+f-p!U/G\GGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
[
本帖最後由 十六夜.二三 於 2009-2-21 17:50 編輯
]
歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/)
Powered by Discuz! 5.0.0