Board logo

標題: [youtube] 發覺香港轉日本歌歌手好似....老左D<-? [打印本頁]

作者: aidan10896    時間: 2009-2-21 01:02     標題: 發覺香港轉日本歌歌手好似....老左D<-?

http://www.youtube.com/watch?v=2s8OmqmMeRQ&feature=relatedb"T9kVr"R9oz_R9w
自己說啥我也不知囧""1xveo$zC3CN
好多歌本來係年輕or更年輕d人唱...
4_OP*xc本站是一個為了高達而存在的網站...波兒都係俾細路女唱啦- -|||
作者: 藍色鎮魂曲    時間: 2009-2-21 13:14



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2009-2-21 01:02 發表機動同盟 Gundam HK u6[A'L
hZO

http://www.youtube.com/watch?v=2s8OmqmMeRQ&feature=related
7A%?(avLeXsK自己說啥我也不知囧""
M7w6bT5n3fwww.gundamhk.com好多歌本來係年輕or更年輕d人唱...機動同盟 Gundam HK c+t'WI9~4h
...波兒都係俾細路女唱啦- -|||

NrJN0C"Q
C機動同盟 Gundam HK
除左細路女仲有個大叔
5Z!P5ZN%f
I+Gwww.gundamhk.com

+f-p!U/G \ GGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE[ 本帖最後由 十六夜.二三 於 2009-2-21 17:50 編輯 ]




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0