
標題: 命運高達大戰Z高達!!! [打印本頁]
作者:
RX-78-2 時間: 2009-1-29 12:03 標題: 命運高達大戰Z高達!!!
命運高達大戰Z高達!!!
+i:m2f"h:mrw-V;[Phttp://tw.youtube.com/watch?v=5bUbPHvQpl8&feature=related
作者:
藍色鎮魂曲 時間: 2009-1-29 13:13
CE只有綠色死光 . . . .
;|5q%T-_r8a5a,t"KmA機動同盟 Gundam HK那是劇場版Z吧?
作者:
4354 時間: 2009-1-29 15:35

作者:
aidan10896 時間: 2009-1-31 23:05
唉,都係個死人X田,教壞細路..o!G
jp'fa/v
細路"媽咪,我識唔識爆種呀?"
-D*qS-CJ#X/Z本站是一個為了高達而存在的網站聽到都好火- -|||本站是一個為了高達而存在的網站rEul'k6LRx
打機[SDOL]都唔知係咪又係俾SEED爆種影響,,Gx5^,h/{
我用Z高達同突擊劍裝打都唔夠佢D技能變態...