
標題: [youtube] 攻擊吧 初音 [打印本頁]
作者:
aidan10896 時間: 2009-1-28 00:50 標題: 攻擊吧 初音
http://hk.youtube.com/watch?v=Fx7ePniiNfo&feature=related
作者:
RX-78-2 時間: 2009-1-29 00:58
好無聊...
作者:
aidan10896 時間: 2009-1-29 03:22
原帖由
RX-78-2 於 2009-1-29 00:58 發表
p`PDhbowww.gundamhk.com

好無聊...
3a~BV*ev.l首歌都好聽下,第一夠好笑,第二歌詞夠簡單 = =|||
作者:
RX-78-2 時間: 2009-1-29 11:50 標題: 回復 #3 aidan10896 的帖子
佢用初音把聲重唱一年戰爭OP吧了! 吾角得好笑lo! 歌詞夠簡單都系因為一年戰爭OP D 歌詞夠簡單!
作者:
藍色鎮魂曲 時間: 2009-1-29 13:10
原帖由 RX-78-2 於 2009-1-29 11:50 發表
_f#\M~'ve}
Do機動同盟 Gundam HK佢用初音把聲重唱一年戰爭OP吧了! 吾角得好笑lo! 歌詞夠簡單都系因為一年戰爭OP D 歌詞夠簡單!
r0y6w'o
Ui'h,Y4v6\j'H機動同盟 Gundam HK之前又話無聊 . . . .
YxLH2G!d5V;g機動同盟 Gundam HK唱ZZop1會比較好(拖
作者:
aidan10896 時間: 2009-1-31 03:17
原帖由 RX-78-2 於 2009-1-29 11:50 發表機動同盟 Gundam HK$?j
J
lB s&N
佢用初音把聲重唱一年戰爭OP吧了! 吾角得好笑lo! 歌詞夠簡單都系因為一年戰爭OP D 歌詞夠簡單!
/{*Xa+a7hP
我話歌詞好笑- -
作者:
homika﹏小貓 時間: 2009-2-7 01:51
順耳d =]
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |