Board logo

標題: [youtube] ken lee...without you... [打印本頁]

作者: haro    時間: 2008-12-4 16:01     標題: ken lee...without you...

[youtube]FQt-h753jHI[/youtube]
HgLoN:Mk0Xwww.gundamhk.com
radTjswww.gundamhk.comken leee...tulibu dibu douchoo 9g4z&H\-\
(i can't live...if living is without you)
i
H4|L
~pX-dGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEq`ja,R!tkY
can' live...i can't give anymore
M{8eQ!cWb-w機動同盟 Gundam HK
G1s7T+]/V7vpFwww.gundamhk.comken leee...tulibu dibu douchoo 本站是一個為了高達而存在的網站1|
i7h&So^c

(i can't live...if living is without you)kH#V-RSqYF&j
{fl\/`Z%Ki%@1i/R p
ken leee...ken lee meju more
@9G)@ cZ9y\$cN!FLGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE(can' live...i can't give anymore)
#EYe,d-^
cw        M9M(g*x#dWwww.gundamhk.com笑死我...sosad~~~
*V;V J9I)g4EGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE機動同盟 Gundam HKfI4_Mu)C
[youtube]cT18LZItBLA&feature=related[/youtube]www.gundamhk.comwcjLHZ
improved English
C3_#^ ^/Tz        ~]n本站是一個為了高達而存在的網站不過仍然都係ken leee...
;Ym/Why本站是一個為了高達而存在的網站`Xz
`*v(Y

[ 本帖最後由 haro 於 2008-12-4 16:05 編輯 ]
作者: paul22247    時間: 2008-12-4 16:21

我D英文都好過佢= =
_6D!l6{"Y3{|機動同盟 Gundam HK邊個國家黎架?
作者: 小軒    時間: 2008-12-4 16:35

其實係咪有點搞笑
u-^8T'Z i&e[機動同盟 Gundam HK
n-xz']m7ncwww.gundamhk.com佢明明講到Can live
作者: paul22247    時間: 2008-12-4 17:37

Ken Lee係一個人,首歌係紀念佢既
作者: 多啦A夢    時間: 2008-12-7 12:27

救命呀!!!!!!!GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE        h8fy8b        c]F

axD2CS
eZ"M:K本站是一個為了高達而存在的網站
咩入黎架?!
kGQ`5V!C
$Z"lH BT)Q笑鬼死我啦
F9x5~Q        ~V2^#i9gS機動同盟 Gundam HKwww.gundamhk.com5ht(d9Wi*L
d{L

係咁係度ken lee
V7D
O m8X
?機動同盟 Gundam HK

\%mM`EN*}仲要話自己唱英文/D-j%oI1|w
~)q


wz?#F3atAGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE仲衰過我呀




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0