Board logo

標題: [youtube] DIY激光槍(?) [打印本頁]

作者: 銀時    時間: 2008-10-11 21:29     標題: DIY激光槍(?)

http://hk.youtube.com/watch?v=HTDh8fhwQ0g
,x0A        |#vU%Awww.gundamhk.com很好很強大,很紅很暴力
作者: 我係死PK~凹    時間: 2008-10-11 21:43     標題: 回復 #1 銀時 的帖子

gundom的槍有望了(慼動
作者: aidan10896    時間: 2008-10-11 21:59



QUOTE:
原帖由 我係死PK~凹 於 2008-10-11 21:43 發表機動同盟 Gundam HK%YF:o#_U v        @"`
gundom的槍有望了(慼動

,[        e#s9X2y&Z
I機動同盟 Gundam HK
過熱注意
I|u$Gd?O本站是一個為了高達而存在的網站===================== W
G;Cb-M
Q

http://hk.youtube.com/watch?v=khkLkPggLOw&feature=relatedObAuq8O
燒木都咁耐 T:E
|%{L$ua+EHD

燒鐵?仲衰[灰]
作者: aidan10896    時間: 2008-10-11 22:15

http://hk.youtube.com/watch?v=HPn9th6yq0Q&NR=1
9S}&P\\5s有(6)色的
N(g_j|l:PT機動同盟 Gundam HK50$ 0.0
作者: fing頭小吉    時間: 2008-10-12 01:31



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2008/10/11 10:15 PM 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEip'T'h0hE0p)\
http://hk.youtube.com/watch?v=HPn9th6yq0Q&NR=1
Q)Hap|nfA本站是一個為了高達而存在的網站有(6)色的
1F!b!W2^O本站是一個為了高達而存在的網站50$ 0.0

_p,A]V
邊度有得買@,@
L]-wI'm        |GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE買番枝傍身
作者: aidan10896    時間: 2008-10-12 02:14



QUOTE:
原帖由 fing頭小吉 於 2008-10-12 01:31 發表www.gundamhk.com?6S0j4V%i$z&I*BB


N5V/P`/EV;n
邊度有得買@,@GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE[miQV9j|y6J
買番枝傍身

!@#I*u&h0Z
o        ]*x$V        p

不不不 我講緊佢燒50$咁型 @.@
"Gtm:K`1tXMSdvd機 加個電同 一兩粒電池仲有小小工具[在工具箱找到的工具~]
W!e3Z"Gf;C機動同盟 Gundam HK就可以做到 @.@機動同盟 Gundam HKx!}|1`I\W_Mz
dvd機最貴 = ]
&dO UZ6WaJP0U3S
`
一百五十到兩百啦~機動同盟 Gundam HK1I$ul B B(](b
Q4D

1000日元買晒所有野@.@
2]8Z-`!Cah$`e.b不過佢地係1手 我地2手 =]
作者: fing頭小吉    時間: 2008-10-12 02:17



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2008/10/12 02:14 AM 發表
8AT5u2I(@2A*dc"qw(YGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE機動同盟 Gundam HKIR,O9E6`-M
z

不不不 我講緊佢燒50$咁型 @.@
iyU
A eGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
dvd機 ?
Ja8]Q"J#_就可以做到 @.@
l%qU Un:M4odvd機最貴 = ]
Dp/dBpv
a'l5w
一百五十到兩百啦~本站是一個為了高達而存在的網站&E7fCn c7N8D(w
1000日元買晒所有野@.@p?G3fum*s W
不過佢地係1手 我地2手 =]

-h#B|;k/V@b f H(~如果我有一把,
6_d6f&p P\[$g3\ cGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE老笠唔駛驚!!!
作者: aidan10896    時間: 2008-10-12 02:21



QUOTE:
原帖由 fing頭小吉 於 2008-10-12 02:17 發表
~%?\d.H9Xl本站是一個為了高達而存在的網站
{3Z:eq0[0S如果我有一把,
UEv}%lx機動同盟 Gundam HK老笠唔駛驚!!!

~ d&Wi!|4V$H&p%lwww.gundamhk.com燒木都要6秒到
.DV0@5r
X [zi0]機動同盟 Gundam HK
你認為你老豆會企定定俾你射同一個位置半粒鐘- -?|||本站是一個為了高達而存在的網站P!qWln
但係好似d 射燈~本站是一個為了高達而存在的網站[
LlB r1U'{s'b

紅光線加上熱能同光能姐~
T$w$|@%n
[#q
運作同用放大鏡放射太陽能一樣機動同盟 Gundam HKGQ%[}R ]*sC

-e ~Y2k,KL3Bwww.gundamhk.com[ 本帖最後由 aidan10896 於 2008-10-12 02:22 編輯 ]
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-10-12 02:35

我說紅外線槍上的瞄準器要換了。(思)
作者: aidan10896    時間: 2008-10-12 02:47



QUOTE:
原帖由 竹本風鳴 於 2008-10-12 02:35 發表
'X7C1@.}CU3k#Rf~'u j+t我說紅外線槍上的瞄準器要換了。(思)

www.gundamhk.com*VHDr8c\,j
能量會分散0.0
N)lf T"e&Fh佢d熱能同光能集合都咁耐先燒到 你話分散會點?_?
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-10-12 05:14



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2008-10-12 02:47 AM 發表本站是一個為了高達而存在的網站Bu i!x#f/H
本站是一個為了高達而存在的網站b;Kkv
A#Rb2r;D2B

能量會分散0.0本站是一個為了高達而存在的網站.b\)wM%V\
佢d熱能同光能集合都咁耐先燒到 你話分散會點?_?

機動同盟 Gundam HKE+K[U*n#z*y/H;Jd
把瞄準器範圍內全燒光。(拖走)
作者: 星馬    時間: 2008-10-12 07:03

用電芯功率太低了k)sL9a5xr
破壞力不足
(c^5S+Q6iI本站是一個為了高達而存在的網站如果有方法令波長變短都可能....GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE2U        E;AU&^

7cL!Mz#D/]\3Q機動同盟 Gundam HK[ 本帖最後由 星馬 於 2008-10-12 07:05 編輯 ]
作者: 小軒    時間: 2008-10-12 15:46



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2008-10-12 02:47 發表
7` s*QkDpcz1|www.gundamhk.com
`#D_ a\o
?KGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
能量會分散0.0機動同盟 Gundam HKupE&g)Q
佢d熱能同光能集合都咁耐先燒到 你話分散會點?_?

k-J!org5}&F
Convex len
作者: aidan10896    時間: 2008-10-13 23:22



QUOTE:
原帖由 星馬 於 2008-10-12 07:03 發表www.gundamhk.comE/| `TV+E7T        q
用電芯功率太低了www.gundamhk.com
fh t|5z

破壞力不足o`4J2v%w
如果有方法令波長變短都可能....

5x U)MuM3\電能就算點勁都好,只係射遠小小姐-.-
作者: 星馬    時間: 2008-10-14 06:46



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2008-10-13 23:22 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE1M}v4g8@b*j"aZa
;abnLqZ
電能就算點勁都好,只係射遠小小姐-.-

mnYxXeAc2y;@2ay+z本站是一個為了高達而存在的網站如果那東東能成受大電能GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE gRw.^G#vXz.X
而可以提高功率的話
"_)} W6k        n;B+xo)}本站是一個為了高達而存在的網站攻擊力會增加
o'Nq        @8P"xk本站是一個為了高達而存在的網站不過都不會太強
作者: 小軒    時間: 2008-10-14 18:27



QUOTE:
原帖由 星馬 於 2008-10-14 06:46 發表
F%| c0\:`O1a!{rwww.gundamhk.com#ms#XN^L
如果那東東能成受大電能GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEW _?`MTC
而可以提高功率的話www.gundamhk.comu
h
b3uE

攻擊力會增加
pO-MHT0o:j y?"Pr機動同盟 Gundam HK不過都不會太強

/l*Jkh&NH8C,X拎黎對仞仇手而家夠
作者: paul22247    時間: 2008-10-14 18:34



QUOTE:
原帖由 星馬 於 2008-10-12 07:03 發表
8Z6s:ceU;SGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE用電芯功率太低了:ZZ6L)p{4w3YM
破壞力不足
,[i7J8Qk3cgB機動同盟 Gundam HK如果有方法令波長變短都可能....

本站是一個為了高達而存在的網站n b Nb)_D7_(}[
伽瑪射線!(輻射死光)
作者: aidan10896    時間: 2008-10-15 20:15



QUOTE:
原帖由 小軒 於 2008-10-14 18:27 發表Lv(S-OFd ]
V

www.gundamhk.comX
i
i)R6K5x1]

拎黎對仞仇手而家夠

機動同盟 Gundam HKAY;LO Cb$P?
你估會似咖里樂咁一野燒毀咩..[汗||]
作者: yesyes123hk    時間: 2008-10-19 13:25

It likes Laser sword
作者: edwinlam    時間: 2008-10-19 13:47

這個神探咖喱略第一集都有玩個尼D
)aZ4Ao(R/v3i"[ {www.gundamhk.com咁吾知神探咖喱略學佢定係佢學神探咖喱略呢
作者: aidan10896    時間: 2008-10-23 00:54



QUOTE:
原帖由 edwinlam 於 2008-10-19 13:47 發表
-auI)ZI        MF這個神探咖喱略第一集都有玩個尼D本站是一個為了高達而存在的網站M+s [R9@lEte+I
咁吾知神探咖喱略學佢定係佢學神探咖喱略呢

www.gundamhk.comN|
Cj&@}&z z]

反射都做唔到啦=.=www.gundamhk.com3or%Z&u
^N:S

係D人玩野姐
作者: 希`    時間: 2008-11-26 21:18

WA。。STARWAR用呢把激光劍既話好睇好多
作者: aidan10896    時間: 2008-12-11 05:49



QUOTE:
原帖由 希` 於 2008-11-26 21:18 發表q"z'K(n#_
WA。。STARWAR用呢把激光劍既話好睇好多

www.gundamhk.com)j&zS*fN8zHO4|H
完完全全唔關事= =|||
9mr/`kN        B(n.lwww.gundamhk.como個D係粒子做成




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0