Board logo

標題: [youtube] 多啦A夢--少理喇叭 [打印本頁]

作者: haro    時間: 2008-9-7 20:06     標題: 多啦A夢--少理喇叭

內容有少少18+...不過真係好好笑...XDDDD
s$_yJ/H(G`I本站是一個為了高達而存在的網站[youtube]JZvB9XQ3JDw&feature=related[/youtube]
作者: hinpotato999    時間: 2008-9-7 20:54

d聲同口形唔一[字]
作者: 小軒    時間: 2008-9-7 21:05

如果女人聲似番女人聲就正
作者: haro    時間: 2008-9-7 21:36



QUOTE:
原帖由 hinpotato999 於 2008-9-7 20:54 發表機動同盟 Gundam HKA7RLth4p+B
d聲同口形唔一

o~:`"vZtG
_2~www.gundamhk.com
o下...www.gundamhk.com)^&H:YG0c1Hg
f

你係指當有人聲既時候..但係個人個口冇郁??本站是一個為了高達而存在的網站,KGx'b        \Cq/B
定係講o個個字既發音同個口形唔o岩??
1Z'[f!V$Kwww.gundamhk.com如果係後者既話..
7SOV0["r&AY8owww.gundamhk.com我想話...本站是一個為了高達而存在的網站/Z2a-pL*^Ii
SM,O(BM

其實d動畫人物無論講緊咩野..個口大致上都係咁郁...本站是一個為了高達而存在的網站R-v2L]
gh

sosad...
作者: 小軒    時間: 2008-9-7 22:08



QUOTE:
原帖由 haro 於 2008-9-7 21:36 發表N!n} n0W

8f^WH.M4vwww.gundamhk.como下...
6L|)VW
yMM|XS本站是一個為了高達而存在的網站
你係指當有人聲既時候..但係個人個口冇郁??本站是一個為了高達而存在的網站!E%Zy!i&k
定係講o個個字既發音同個口形唔o岩??GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEo b'c/y)p.{^
如果係後者既話..本站是一個為了高達而存在的網站
w_A'B"E;s1c!F$Z"o

我想話...
(Y_Gvrw其實d動畫人物無論講緊咩野..個口大致上都係咁郁...www.gundamhk.com`!h?wvP?)L
sosad...

\0L@MF`O1M
靚女
4c
m)rH,F
A7XT
乜你咁多呢D片既本站是一個為了高達而存在的網站
W2F!Dz{zNiLB

你自製架
作者: haro    時間: 2008-9-7 22:12



QUOTE:
原帖由 小軒 於 2008-9-7 22:08 發表www.gundamhk.com/m/B3bMdY V

M9~:ex\#twww.gundamhk.com靚女www.gundamhk.comnpO
U;t_o

乜你咁多呢D片既GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEcx%k#IO[4F's+N%d
你自製架

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEDg
tFRn:Y

先澄清.."_        s{fzp
我唔係因為你叫"靚女"而回你..
I-~,zRC而係我知你段說話既對象係我(除"靚女"2字)\)~j%DwN8hL

x.dZ D8P        j其實係個fd sd俾我..= ="機動同盟 Gundam HKN8@nT&DA`*t
我邊有咁好心機整ar...-口-
作者: 小軒    時間: 2008-9-7 22:15



QUOTE:
原帖由 haro 於 2008-9-7 22:12 發表
,ehE6Ia t        HF先澄清..GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEb        z~{XaU4iF#v
我唔係因為你叫"靚女"而回你..www.gundamhk.com2z$dS6t6Z[0LZ
而係我知你段說話既對象係我(除"靚女"2字)本站是一個為了高達而存在的網站4YC0IzOy~4Q

5@\8h-h(};j機動同盟 Gundam HK其實係個fd sd俾我..= ="www.gundamhk.comA^4y AC;ys(`~"nA
我邊有咁好心機整ar...-口-

www.gundamhk.comzp0@7A8PaIM
何必咁慌張何必咁慌張機動同盟 Gundam HK1q.h Se'V-a!L
我不是武松www.gundamhk.com W8O)P$F2V*w5?5oK
=====
_d#yBLmRAy,f......
作者: paul22247    時間: 2008-9-7 22:17



QUOTE:
原帖由 haro 於 2008-9-7 22:12 發表 jK6k.{,v9J$z${@m jj
機動同盟 Gundam HK%g%Jz7o&t \yO
先澄清..本站是一個為了高達而存在的網站K
CCf {-i

我唔係因為你叫"靚女"而回你..W6a6Z eGi0V
w

而係我知你段說話既對象係我(除"靚女"2字)
A4uq&J?S)V
K1D:U$J3B;Vl {"?twww.gundamhk.com其實係個fd sd俾我..= ="
%j [|$bR)DR我邊有咁好心機整ar...-口-

%o8o&xjQg3Wwww.gundamhk.com莫非你自認唔靚女?
作者: 小軒    時間: 2008-9-7 22:20



QUOTE:
原帖由 paul22247 於 2008-9-7 22:17 發表本站是一個為了高達而存在的網站"OL
K!C~
L0]

莫非你自認唔靚女?

o_
Kx-ls:F機動同盟 Gundam HK
靚女唔會大便你想唔想做靚女?
作者: haro    時間: 2008-9-7 22:25



QUOTE:
原帖由 小軒 於 2008-9-7 22:15 發表機動同盟 Gundam HK P\d+_*g
www.gundamhk.com;M:{X;?}Izq
何必咁慌張何必咁慌張
6uvxV+U#n%x0eE`GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE我不是武松
Hz|.r I|v機動同盟 Gundam HK=====GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEZ$\a
U1s

......

R|,ytt
Q3K2t^        ]

因為d人成日口頭蟬都叫任何年紀既女性做靚女...
1Mbp,_ {TSg#lIH本站是一個為了高達而存在的網站有時明明知道人地係想叫自己..
z        Y]qSia@Q3~本站是一個為了高達而存在的網站但係因為佢叫"靚女"...www.gundamhk.com
@6}+~mUgc*R9e"e

應又唔係..唔應又唔係...機動同盟 Gundam HK4a
@*r Z6yiX+[

好尷尬ga ma...
作者: 小軒    時間: 2008-9-7 22:27



QUOTE:
原帖由 haro 於 2008-9-7 22:25 發表

N4Ky1crGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
因為d人成日口頭蟬都叫任何年紀既女性做靚女...
P$Dy"Xq1t&F機動同盟 Gundam HK有時明明知道人地係想叫自己..        {:G.g1Xt#Fo
但係因為佢叫"靚女"...
.b2P8y\IV8l0K rN+ewww.gundamhk.com應又唔係..唔應又唔係...www.gundamhk.com|yX3^"}
好尷尬ga ma...

M$Z5^2~C)wJ我連茶餐廳既呀嬸都叫靚女sss




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0