
標題: [youtube] 多啦A夢--少理喇叭 [打印本頁]
作者:
haro 時間: 2008-9-7 20:06 標題: 多啦A夢--少理喇叭
內容有少少18+...不過真係好好笑...XDDDD
s$_yJ/H(G`I本站是一個為了高達而存在的網站[youtube]JZvB9XQ3JDw&feature=related[/youtube]
作者:
hinpotato999 時間: 2008-9-7 20:54
d聲同口形唔一[字]
作者:
小軒 時間: 2008-9-7 21:05
如果女人聲似番女人聲就正
作者:
haro 時間: 2008-9-7 21:36
原帖由 hinpotato999 於 2008-9-7 20:54 發表機動同盟 Gundam HKA7RLth4p+B
d聲同口形唔一
o~:`"vZtG
_2~www.gundamhk.como下...www.gundamhk.com)^&H:YG0c1H g
f
你係指當有人聲既時候..但係個人個口冇郁??本站是一個為了高達而存在的網站,KGx'b \ Cq/B
定係講o個個字既發音同個口形唔o岩??
1Z'[f!V$Kwww.gundamhk.com如果係後者既話..
7SOV0["r&AY8owww.gundamhk.com我想話...本站是一個為了高達而存在的網站/Z2a-pL*^Ii
SM,O(BM
其實d動畫人物無論講緊咩野..個口大致上都係咁郁...本站是一個為了高達而存在的網站R-v2L]
gh
sosad...
作者:
小軒 時間: 2008-9-7 22:08
原帖由 haro 於 2008-9-7 21:36 發表