Board logo

標題: [youtube] CS 《十年》告白 [打印本頁]

作者: ZGF-2107    時間: 2008-9-2 15:58     標題: CS 《十年》告白

http://hk.youtube.com/watch?v=HbyvG9-mmKM&feature=related
作者: 藍色鎮魂曲    時間: 2008-9-2 17:06

明年今日. . . .8YBy
y:o6Kz6~+O#?

算不上高手 ,但槍法一流 <- 那這些叫什麼?
作者: GN-001-Exia    時間: 2008-9-2 20:14

新仔講呢d野好似唔係幾岩...
:x5t*HKH0s-J%|機動同盟 Gundam HK不過我想講....g_f/U:X{
我好似係1年之前就聽過了......
2m7Ww~:UK,sc機動同盟 Gundam HK(拖出去斬...)
作者: 2kefgass    時間: 2008-9-2 20:20     標題: 回復 #2 藍色鎮魂曲 的帖子

我比你強……嘻嘻
作者: haro    時間: 2008-9-7 20:09

唉...有d感慨...本站是一個為了高達而存在的網站bEHO+qF9u'SY
好耐冇玩.../口\




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0