Board logo

標題: [youtube] 辦公室大戰囧 [打印本頁]

作者: 水.銀    時間: 2008-8-24 22:27     標題: 辦公室大戰囧

http://tw.youtube.com/watch?v=pVKnF26qFFM&feature=related
|:`!m1jA a s9Y_r本站是一個為了高達而存在的網站
U;{wOBrI
W(Q#b&?1g)T本站是一個為了高達而存在的網站
個老板係邊囧
作者: m11    時間: 2008-8-25 00:13

great!
!n`1jT6Spti機動同盟 Gundam HK-KRw?#Y#a*i
神奇啊==
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-8-25 00:18

真是辛苦清理的人0.0(茶)
作者: 屎ken是不死的    時間: 2008-8-25 10:46

玩具槍NERF既廣告= =
*Up\t.M{www.gundamhk.com好囧
作者: Zerco    時間: 2008-8-25 13:45

+m*bM"\.{
Bz

我都唔知講咩好
作者: 76867300    時間: 2008-8-27 23:02

=3=
3IE
Y0g3HlLV mAGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
如果用真槍一定好爽~




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0