Board logo

標題: [youtube] Crossbone Gundam動畫化決定! [打印本頁]

作者: 蒼之隼    時間: 2008-8-21 21:31     標題: Crossbone Gundam動畫化決定!

http://hk.youtube.com/watch?v=QXmkePq1Ahc本站是一個為了高達而存在的網站2J
Y+PM6cP

大誤∼
作者: wat.the.fun?    時間: 2008-8-21 21:37

一流
,w9IT9p!fW仲有綱鐵七人眾
作者: 仁一個    時間: 2008-8-21 21:38

喂喂==本站是一個為了高達而存在的網站5kO0b4Ig
X9N1T8^7G

怎麼一開始2號機會跟主角群在一起(op1的關係?但最後又看到木星總統和3號機…)
|l%SD0G Cn
f!^c
多比亞頭髮太短(指)
0c1u'\}|%s#?NOGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE駕駛員戴頭盔的樣子好Rockman(笑)
c
Ime'y.f8F本站是一個為了高達而存在的網站

R&rX4m[;u機動同盟 Gundam HK鉛筆畫GJ!
作者: Tiger    時間: 2008-8-21 21:55

這算是個別GUNDAM當中我的最愛啊!
作者: cagalli    時間: 2008-8-21 22:06



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-8-21 21:55 發表www.gundamhk.comERBhC
這算是個別GUNDAM當中我的最愛啊!

9\V1v1G#J'u
你又畫下,同佢鬥啦.....XD
作者: 蒼之隼    時間: 2008-8-21 22:09



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-8-21 21:55 發表本站是一個為了高達而存在的網站        A!e-G0S {.njj1x(~
這算是個別GUNDAM當中我的最愛啊!

'K*Vn6Lk\DuJ
開個post,貼個link本站是一個為了高達而存在的網站C+m4xX0G5d
咁就49分...og*EA!t``D

/LNDTG-n7xv本站是一個為了高達而存在的網站[ 本帖最後由 蒼之隼 於 2008-8-21 22:24 編輯 ]
作者: Tiger    時間: 2008-8-21 22:25



QUOTE:
原帖由 cagalli 於 2008-8-21 22:06 發表本站是一個為了高達而存在的網站5Y$M"ku{)gM

O~"zB[&}ui你又畫下,同佢鬥啦.....XD


aK3j1n9M\ kM\;|
我這種同人界的中下級要跟商業界的上級鬥(思
作者: cagalli    時間: 2008-8-21 22:26



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-8-21 22:25 發表本站是一個為了高達而存在的網站ve/SnOgp8W
O



E        ky2m,Y"B7ywww.gundamhk.com
我這種同人界的中下級要跟商業界的上級鬥(思

,xd$cl#e)@ H= =....那是商業界嗎??
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-8-21 22:27

是神人沒錯了(思)
作者: 蒼之隼    時間: 2008-8-21 22:28

講真.....我以前畫畫就係想好似佢咁 GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE:V2Z        X+Qd @/hmp
唔好笑我
作者: Tiger    時間: 2008-8-21 22:34



QUOTE:
原帖由 蒼之隼 於 2008-8-21 22:28 發表
&k-FU)Ub`Q.w9j\l本站是一個為了高達而存在的網站講真.....我以前畫畫就係想好似佢咁

d'\q?/Y\,c*N8~
唔好笑我

8eO        {4UKox8D0Cr
每個有畫GUNDAM既人都會,我都唔例外機動同盟 Gundam HKZX(EXIdU8m
只不過,呢種畫量既情況下,畫師唔只需要有極隨便就能畫出一張好圖既能力www.gundamhk.comb3D(~^
Q,^7y

更加要有畫接畫既能力
作者: 蒼之隼    時間: 2008-8-21 22:36



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-8-21 22:34 發表
Y#]
b
Y"\#X5F

f7t*c u,p]Qw每個有畫GUNDAM既人都會,我都唔例外機動同盟 Gundam HK[;_ t\6MW
只不過,呢種畫量既情況下,畫師唔只需要有極隨便就能畫出一張好圖既能力9p:T
v'OH,vH.c

更加要有畫接畫既能力

機動同盟 Gundam HKdn;jQ@2B'PG
所以我已經放棄左~.~
(~!Bkk"cW!g'u
O
據我所知,個作者用左5個月,畫左1249張畫
作者: Tiger    時間: 2008-8-21 23:03



QUOTE:
原帖由 蒼之隼 於 2008-8-21 22:36 發表www.gundamhk.com,Wh
c"gEa!uh8NF


N_*V/d%i-]!K3m所以我已經放棄左~.~N8N8~!Oi;Z5Vj:|
據我所知,個作者用左5個月,畫左1249張畫

ziu!K&v_
其實係香港呢個環境動力不足姐機動同盟 Gundam HKt|N,Ba
j

冇氣紛,亦都冇有心人支持
作者: cagalli    時間: 2008-8-21 23:07



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-8-21 22:34 發表
H)f'V!Hi+v!W


&Bt%V I'P$`0A每個有畫GUNDAM既人都會,我都唔例外www.gundamhk.com%U4o _*L
f!j9l;x

只不過,呢種畫量既情況下,畫師唔只需要有極隨便就能畫出一張好圖既能力機動同盟 Gundam HK#N7VCiMy
更加要有畫接畫既能力

Qw(f#{ H
{[N.f本站是一個為了高達而存在的網站
我都有諗過,只是無一個燈箱....orz
作者: 十六夜.二三    時間: 2008-8-21 23:11

我記得還有獨角獸的..
作者: 風之空賊團    時間: 2008-8-22 22:29

感覺上同人的氣氛太重...(思)
作者: 蒼之隼    時間: 2008-8-29 00:57



QUOTE:
原帖由 十六夜.二三 於 2008-8-21 23:11 發表1rI|%E'Nxi
我記得還有獨角獸的..

Rtu:^_機動同盟 Gundam HKhttp://tw.nicovideo.jp/watch/sm4247456
_Q(yc~"@H5]GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE彩色,未完成
作者: 尊路.拉斯    時間: 2008-8-29 08:24     標題: 回復 #11 Tiger 的帖子

我有畫接畫的能力,但我不可以畫出那麼有衝擊性的畫面……'kL F5u8i
c;d5y$i


;tSyOe2Yx尤其是0:51開始的那段,那可不是單純會畫啊……
作者: 藍色鎮魂曲    時間: 2008-8-29 08:43

隻歌唔錯 ,有冇人有?$VIJB#N&e%V0p7T4r0E
仲有依首都好熟機動同盟 Gundam HKA#|o1X&o
L,c

http://tw.nicovideo.jp/watch/sm4247456機動同盟 Gundam HK jj6xRVQm        g
3zw5F        d*tq
雖然我知道係好熱血 ,但係黑白 ,所以令女主角同果個女通訊都唔係金髮orz-B$W
F        \$e&|6V%J*L {)h

令我總是燃不起來本站是一個為了高達而存在的網站[A-z{ J{CE\ek

3o*i4P ?7i        x$[tGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE[ 本帖最後由 藍色鎮魂曲 於 2008-8-29 13:59 編輯 ]




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0