
標題: [youtube] Crossbone Gundam動畫化決定! [打印本頁]
作者:
蒼之隼 時間: 2008-8-21 21:31 標題: Crossbone Gundam動畫化決定!
http://hk.youtube.com/watch?v=QXmkePq1Ahc本站是一個為了高達而存在的網站2J
Y+PM6cP
大誤∼
作者:
wat.the.fun? 時間: 2008-8-21 21:37
一流
,w9IT9p!fW仲有綱鐵七人眾
作者:
仁一個 時間: 2008-8-21 21:38
喂喂==本站是一個為了高達而存在的網站5kO0b4Ig
X9N1T8^7G
怎麼一開始2號機會跟主角群在一起(op1的關係?但最後又看到木星總統和3號機…)
|l%S D0GCn
f!^c多比亞頭髮太短(指)
0c1u'\}|%s#?NOGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE駕駛員戴頭盔的樣子好Rockman(笑)
c
Ime'y.f8F本站是一個為了高達而存在的網站
R&rX4m[;u機動同盟 Gundam HK鉛筆畫GJ!
作者:
Tiger 時間: 2008-8-21 21:55
這算是個別GUNDAM當中我的最愛啊!
作者:
cagalli 時間: 2008-8-21 22:06
原帖由 Tiger 於 2008-8-21 21:55 發表www.gundamhk.comER Bh C
這算是個別GUNDAM當中我的最愛啊!
9\V1v1G#J'u
你又畫下,同佢鬥啦.....XD
作者:
蒼之隼 時間: 2008-8-21 22:09
原帖由 Tiger 於 2008-8-21 21:55 發表本站是一個為了高達而存在的網站 A!e-G0S{.njj1x(~
這算是個別GUNDAM當中我的最愛啊!
'K*Vn6Lk\DuJ
開個post,貼個link本站是一個為了高達而存在的網站C+m4xX0G5d
咁就49分...
og*EA!t``D
/LNDTG-n7xv本站是一個為了高達而存在的網站[ 本帖最後由 蒼之隼 於 2008-8-21 22:24 編輯 ]
作者:
Tiger 時間: 2008-8-21 22:25
原帖由 cagalli 於 2008-8-21 22:06 發表本站是一個為了高達而存在的網站5Y$M"ku{)gM
O~"zB[&}ui你又畫下,同佢鬥啦.....XD
aK3j1n9M\kM\;|我這種同人界的中下級要跟商業界的上級鬥(思
作者:
cagalli 時間: 2008-8-21 22:26
原帖由 Tiger 於 2008-8-21 22:25 發表本站是一個為了高達而存在的網站ve/SnO gp8W
O
E ky2m,Y"B7ywww.gundamhk.com我這種同人界的中下級要跟商業界的上級鬥(思
,xd$cl#e)@H= =....那是商業界嗎??
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-8-21 22:27
是神人沒錯了(思)
作者:
蒼之隼 時間: 2008-8-21 22:28
講真.....我以前畫畫就係想好似佢咁
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE:V2Z X+Qd@/hm p
唔好笑我
作者:
Tiger 時間: 2008-8-21 22:34
原帖由
蒼之隼 於 2008-8-21 22:28 發表
&k-FU)Ub`Q.w9j \l本站是一個為了高達而存在的網站講真.....我以前畫畫就係想好似佢咁
d'\q?/Y\,c*N8~唔好笑我
8eO {4UKox8D0Cr
每個有畫GUNDAM既人都會,我都唔例外機動同盟 Gundam HKZX(EXIdU8m
只不過,呢種畫量既情況下,畫師唔只需要有極隨便就能畫出一張好圖既能力www.gundamhk.comb3D(~ ^
Q,^7y
更加要有畫接畫既能力
作者:
蒼之隼 時間: 2008-8-21 22:36
原帖由 Tiger 於 2008-8-21 22:34 發表
Y#]
b
Y"\#X5F
f7t*cu,p]Qw每個有畫GUNDAM既人都會,我都唔例外機動同盟 Gundam HK[;_t\6MW
只不過,呢種畫量既情況下,畫師唔只需要有極隨便就能畫出一張好圖既能力9p:T
v'OH,vH.c
更加要有畫接畫既能力
機動同盟 Gundam HKdn;jQ@2B'PG
所以我已經放棄左~.~
(~!Bkk"cW!g'u
O據我所知,個作者用左5個月,畫左1249張畫
作者:
Tiger 時間: 2008-8-21 23:03
原帖由 蒼之隼 於 2008-8-21 22:36 發表www.gundamhk.com,Wh
c"gEa!uh8NF
N_*V/d%i-]!K3m所以我已經放棄左~.~N8N8~!Oi;Z5Vj:|
據我所知,個作者用左5個月,畫左1249張畫
ziu!K&v_
其實係香港呢個環境動力不足姐機動同盟 Gundam HKt|N,Ba
j
冇氣紛,亦都冇有心人支持
作者:
cagalli 時間: 2008-8-21 23:07
原帖由 Tiger 於 2008-8-21 22:34 發表
H)f'V!Hi+v!W
&Bt%VI'P$`0A每個有畫GUNDAM既人都會,我都唔例外www.gundamhk.com%U4o _*L
f!j9l;x
只不過,呢種畫量既情況下,畫師唔只需要有極隨便就能畫出一張好圖既能力機動同盟 Gundam HK#N7VCiMy
更加要有畫接畫既能力
Qw(f#{H
{[N.f本站是一個為了高達而存在的網站我都有諗過,只是無一個燈箱....orz
作者:
十六夜.二三 時間: 2008-8-21 23:11
我記得還有獨角獸的..
作者:
風之空賊團 時間: 2008-8-22 22:29
感覺上同人的氣氛太重...(思)
作者:
蒼之隼 時間: 2008-8-29 00:57
原帖由 十六夜.二三 於 2008-8-21 23:11 發表1r I|%E'Nxi
我記得還有獨角獸的..
Rtu:^_機動同盟 Gundam HKhttp://tw.nicovideo.jp/watch/sm4247456
_Q(yc~"@H5]GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE彩色,未完成
作者:
尊路.拉斯 時間: 2008-8-29 08:24 標題: 回復 #11 Tiger 的帖子
我有畫接畫的能力,但我不可以畫出那麼有衝擊性的畫面……'kLF5u8i
c;d5y$i
;tSyOe2Yx尤其是0:51開始的那段,那可不是單純會畫啊……
作者:
藍色鎮魂曲 時間: 2008-8-29 08:43
隻歌唔錯 ,有冇人有?$VIJB#N&e%V0p7T4r0E
仲有依首都好熟機動同盟 Gundam HKA#|o1X&o
L,c
http://tw.nicovideo.jp/watch/sm4247456機動同盟 Gundam HKjj6xR VQm g
3zw5F d*tq
雖然我知道係好熱血 ,但係黑白 ,所以令女主角同果個女通訊都唔係金髮orz-B$W
F \$e&|6V%J*L{)h
令我總是燃不起來本站是一個為了高達而存在的網站[A-z{J{CE\ek
3o*i4P?7i x$[tGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE[ 本帖最後由 藍色鎮魂曲 於 2008-8-29 13:59 編輯 ]
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |