Board logo

標題: [youtube] Crossbone Gundam動畫化決定! [打印本頁]

作者: 蒼之隼    時間: 2008-8-21 21:31     標題: Crossbone Gundam動畫化決定!

http://hk.youtube.com/watch?v=QXmkePq1Ahc e9s!T1rep3CY(x2|s
大誤∼
作者: wat.the.fun?    時間: 2008-8-21 21:37

一流GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE\4_\        mMi:EV2G
仲有綱鐵七人眾
作者: 仁一個    時間: 2008-8-21 21:38

喂喂==www.gundamhk.com]K-G.@6hC4@
怎麼一開始2號機會跟主角群在一起(op1的關係?但最後又看到木星總統和3號機…)本站是一個為了高達而存在的網站KA){8[X(p
J

多比亞頭髮太短(指)'MH7uj]3k5yh K0S
駕駛員戴頭盔的樣子好Rockman(笑)!QOV.m*N        X

(i M'E9Y^W?f5P4V#x/X鉛筆畫GJ!
作者: Tiger    時間: 2008-8-21 21:55

這算是個別GUNDAM當中我的最愛啊!
作者: cagalli    時間: 2008-8-21 22:06



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-8-21 21:55 發表
X|Wqu4{/|-HL這算是個別GUNDAM當中我的最愛啊!

'rI8k;[:C7d!Mt5j[GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE你又畫下,同佢鬥啦.....XD
作者: 蒼之隼    時間: 2008-8-21 22:09



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-8-21 21:55 發表3`W"gsS5{0m|5w R `
這算是個別GUNDAM當中我的最愛啊!

'y1r[v.\Xmr W[ C4C6c6owww.gundamhk.com開個post,貼個link機動同盟 Gundam HK$`5aZ+}*} Nmi U|K
咁就49分...機動同盟 Gundam HKwJ+I q X1yr2c
本站是一個為了高達而存在的網站6H!?7rnLZ!lSDL
[ 本帖最後由 蒼之隼 於 2008-8-21 22:24 編輯 ]
作者: Tiger    時間: 2008-8-21 22:25



QUOTE:
原帖由 cagalli 於 2008-8-21 22:06 發表
{ S]2^4xE
hGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE

lFw4Y+n BsfkH你又畫下,同佢鬥啦.....XD

機動同盟 Gundam HK XJ)ES/\$nQY_`
我這種同人界的中下級要跟商業界的上級鬥(思
作者: cagalli    時間: 2008-8-21 22:26



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-8-21 22:25 發表&u|h:rATrPM({
V#a!R+~wF_.j*W
我這種同人界的中下級要跟商業界的上級鬥(思

本站是一個為了高達而存在的網站Z$eg4{2i?u8W!u v F
= =....那是商業界嗎??
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-8-21 22:27

是神人沒錯了(思)
作者: 蒼之隼    時間: 2008-8-21 22:28

講真.....我以前畫畫就係想好似佢咁 a$H2_'vl t%R
唔好笑我
作者: Tiger    時間: 2008-8-21 22:34



QUOTE:
原帖由 蒼之隼 於 2008-8-21 22:28 發表J|&j8B0_]8n$O*?
講真.....我以前畫畫就係想好似佢咁
U_[P N kq{ow
KVGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
唔好笑我

:u;h ]1e m本站是一個為了高達而存在的網站每個有畫GUNDAM既人都會,我都唔例外www.gundamhk.com9]&H/T,ZJ!j;H
G5i

只不過,呢種畫量既情況下,畫師唔只需要有極隨便就能畫出一張好圖既能力N^#L4sI`EM
更加要有畫接畫既能力
作者: 蒼之隼    時間: 2008-8-21 22:36



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-8-21 22:34 發表'D B(s O:amwM{
ojG,O5o
d

每個有畫GUNDAM既人都會,我都唔例外
5u7~6M
ox+FcJ本站是一個為了高達而存在的網站
只不過,呢種畫量既情況下,畫師唔只需要有極隨便就能畫出一張好圖既能力本站是一個為了高達而存在的網站 NX%?9F]
更加要有畫接畫既能力

機動同盟 Gundam HK.zonoXu
所以我已經放棄左~.~}/_&Z6dZ4y @0R
據我所知,個作者用左5個月,畫左1249張畫
作者: Tiger    時間: 2008-8-21 23:03



QUOTE:
原帖由 蒼之隼 於 2008-8-21 22:36 發表
E]$y%cqMA]+Q:hGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
ze;N~%Nq3@,s$p8JKz f所以我已經放棄左~.~www.gundamhk.com;prja%ko-G
據我所知,個作者用左5個月,畫左1249張畫

w3N;P J!d*el:t1\W:G
其實係香港呢個環境動力不足姐
5i+v@3U,a&Pl本站是一個為了高達而存在的網站冇氣紛,亦都冇有心人支持
作者: cagalli    時間: 2008-8-21 23:07



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-8-21 22:34 發表
Oe3Tme%\1Kn

www.gundamhk.comx!k
EIF3r5t

每個有畫GUNDAM既人都會,我都唔例外GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE]H'B[g2X%^
只不過,呢種畫量既情況下,畫師唔只需要有極隨便就能畫出一張好圖既能力

AM3VuZ&uiS(K&R^ f
更加要有畫接畫既能力

Ah{%X&{
R9dxkI9[本站是一個為了高達而存在的網站
我都有諗過,只是無一個燈箱....orz
作者: 十六夜.二三    時間: 2008-8-21 23:11

我記得還有獨角獸的..
作者: 風之空賊團    時間: 2008-8-22 22:29

感覺上同人的氣氛太重...(思)
作者: 蒼之隼    時間: 2008-8-29 00:57



QUOTE:
原帖由 十六夜.二三 於 2008-8-21 23:11 發表
'EO+Di UuL(c我記得還有獨角獸的..

9|1O5lM U| Ko
http://tw.nicovideo.jp/watch/sm4247456www.gundamhk.com1f3A Yt,E
彩色,未完成
作者: 尊路.拉斯    時間: 2008-8-29 08:24     標題: 回復 #11 Tiger 的帖子

我有畫接畫的能力,但我不可以畫出那麼有衝擊性的畫面……www.gundamhk.com;j/X
j/?r

-s:~        n;v*pIa
尤其是0:51開始的那段,那可不是單純會畫啊……
作者: 藍色鎮魂曲    時間: 2008-8-29 08:43

隻歌唔錯 ,有冇人有?
0Q0Z        RE|機動同盟 Gundam HK仲有依首都好熟
#}d)B9E!d+W機動同盟 Gundam HKhttp://tw.nicovideo.jp/watch/sm4247456
~6s,L:C e+_本站是一個為了高達而存在的網站^ Zd0pCp@@
WU

雖然我知道係好熱血 ,但係黑白 ,所以令女主角同果個女通訊都唔係金髮orzwww.gundamhk.comwW9HE$[(\1`
令我總是燃不起來www.gundamhk.com6AGU`-{,A0t
機動同盟 Gundam HK:v
EXX!~Q-R

[ 本帖最後由 藍色鎮魂曲 於 2008-8-29 13:59 編輯 ]




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0