Board logo

標題: [youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu] [打印本頁]

作者: dyg    時間: 2008-7-15 12:53     標題: mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

[youtube]_Jth-oR0g08[/youtube]GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGETm;P:r/C%a
}

L?0d@N^Y8tX
本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧, 仲有忘了用charge...
作者: AE86    時間: 2008-7-15 13:02

試下除左gale 用其他機體入90000exiawww.gundamhk.comb|/q-n&F8Fs5n!]9C
本站是一個為了高達而存在的網站.F
C9c3HQ l2H8y

仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍eZ:aW C

},M Jlu^,t[        D機動同盟 Gundam HK近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如
作者: dyg    時間: 2008-7-15 13:12



QUOTE:
原帖由 AE86 於 2008-7-15 01:02 PM 發表
!ga]'C1@c本站是一個為了高達而存在的網站試下除左gale 用其他機體入90000exia
h*n9D4Y?9Qlr6{www.gundamhk.com
8XB4U$B7@-Z&X Fhwww.gundamhk.com仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEsO:l&TRTKb\
本站是一個為了高達而存在的網站Q0Jdv5|)`
近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如

機動同盟 Gundam HK]_)ow+b-Y
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧
S1L a2|+pH:^0?1r有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
@0x|#ob e9dHwww.gundamhk.com至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extraGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEo6B5E
l,Tg h

其實我既目標係同所有大機打嬴extra,GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE`;mx:\        Xa
只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...
作者: Tiger    時間: 2008-7-15 13:28

>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧"X"T;v0|X.f
我見到你企定定但係聽到你狂按XDDF8^fpE]
T)B

呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
[%h^3^'?3s2P/B3Uwww.gundamhk.comGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE/S9e)xL0p{5e)r,P
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧
作者: AE86    時間: 2008-7-15 13:31



QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:12 發表rx;i        T:f

Dex5|o        Dr本站是一個為了高達而存在的網站試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧
1~(cPN~t4A有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格... UdZ w4H9z `O
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extragf7AtO        _ q8`/a
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,本站是一個為了高達而存在的網站I%B1m)~4j5hp
只不過用gale ...

機動同盟 Gundam HKf:A"Z:NOEF+V
SORRY 其實我講野過份左-,-
cyZM
`G機動同盟 Gundam HK
www.gundamhk.comxO*Q9lO
其實有好多位可以俾你埋格www.gundamhk.com er:P,k.i4_GE!a

wz6og6p(y2A9u9\,Swww.gundamhk.com遲下慢慢解釋你聽機動同盟 Gundam HKPO
v}%g,tX


I&sz
oO9{tN_W本站是一個為了高達而存在的網站
p.s. 或者試下shadow 效果理想_D:Id+V6q+yM&u0g

+Q)b;uxOs/W s[ 本帖最後由 AE86 於 2008-7-15 13:38 編輯 ]
作者: op1invoke    時間: 2008-7-15 13:40

我全部大機都打win過了90000分Extra了......可是我只懂得用復活和強襲........只有一次proplet用機動..... tv Em1AR4pF
機動同盟 Gundam HK gi7U$tcw
oC

個個打都用機動.......覺得自己很廢.......
作者: op1invoke    時間: 2008-7-15 13:43



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 13:28 發表
mk _'Pl'u
?www.gundamhk.com
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
JUX-Cw本站是一個為了高達而存在的網站我見到你企定定但係聽到你狂按XDDGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEA^s ?jHJ
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題www.gundamhk.coml)PA*fjCbP"f

l;P+ygw"])g%u?www.gundamhk.com最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

EldW(JE
o9o$]/~IP-Q


hQ?Ju3k}9c#G還有假強襲bug.....次次打中人,佢都冇訓低......
作者: dyg    時間: 2008-7-15 13:49



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 01:28 PM 發表www.gundamhk.com!qQi9Lo])Z
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE^%cRSh.d
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
]+C.G
Qb'\B/Pz7t9?
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題www.gundamhk.comz;V(`7Ue0O(M X
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE2zF#~ZA*|*\I/Ks
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

S8H*N*z@        v1DX\
點解會有聲架!?囧
作者: 小小羊仔    時間: 2008-7-20 11:21



QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:49 發表機動同盟 Gundam HKo7PWb~W ao/Y5h'T@

r\0THE'C4Un點解會有聲架!?囧

本站是一個為了高達而存在的網站&eZ#d
C-i!aC"tZ

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEl-zL4Z4Y[$c4V{+@ VH`
唔係你整架咩@@? $_9M#l!q%GWA
================
t(?%p d^機動同盟 Gundam HK我都見到你企左係到但係狂按格




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0