Board logo

標題: [youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu] [打印本頁]

作者: dyg    時間: 2008-7-15 12:53     標題: mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

[youtube]_Jth-oR0g08[/youtube]
2lw%h4tUON2R
-Ly`"DQ3o$BGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧, 仲有忘了用charge...
作者: AE86    時間: 2008-7-15 13:02

試下除左gale 用其他機體入90000exia9U^4]&qdn_a,l0I
h
yjS'H        _C        {G

仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍本站是一個為了高達而存在的網站8xv$iF~UB
www.gundamhk.com?~/Mf"y9F-{Oj1h
近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如
作者: dyg    時間: 2008-7-15 13:12



QUOTE:
原帖由 AE86 於 2008-7-15 01:02 PM 發表
@1T2v1~8i h,{機動同盟 Gundam HK試下除左gale 用其他機體入90000exia
4N(B6P2H$q ?+Qjg機動同盟 Gundam HK
,P?f(eKJ]GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍機動同盟 Gundam HKd+[4_~#U1?ec

0xH        _1U;W P1q
e,JCS機動同盟 Gundam HK
近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如

%yyG'SO5]]
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧
b
j|+VJ"VU5s2p4qGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
B[M,k3_Y-lV&Be.I至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extraGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE~V7V`J~!OM
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,
_&]*JERC)n kGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...
作者: Tiger    時間: 2008-7-15 13:28

>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE[?"\{ L;[m
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
t9T._v3BKGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題本站是一個為了高達而存在的網站
YP'j
s,r%`


J$vM'o Md$[&Jo最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧
作者: AE86    時間: 2008-7-15 13:31



QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:12 發表
g
i)[{7`"g*mCu本站是一個為了高達而存在的網站
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE#d*g{
OQ,C

試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧
kH1`!}{L#hGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...本站是一個為了高達而存在的網站,W\
P,o(e

至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra(`U/efP+D2]
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,
6]0GW*r{+m$\)oQ只不過用gale ...

6mH(`B@
}K
SORRY 其實我講野過份左-,-本站是一個為了高達而存在的網站)t ip%_&W6Il3Bb
ZFL,L        B.c9t
其實有好多位可以俾你埋格GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEy
URXZ

機動同盟 Gundam HKdwf N/y&a3T1ZAR
遲下慢慢解釋你聽機動同盟 Gundam HK|!k\bk

\E9u:d%l
wj機動同盟 Gundam HK
p.s. 或者試下shadow 效果理想i},[@L2R.G

2yF(h
k/bTl*fnwww.gundamhk.com
[ 本帖最後由 AE86 於 2008-7-15 13:38 編輯 ]
作者: op1invoke    時間: 2008-7-15 13:40

我全部大機都打win過了90000分Extra了......可是我只懂得用復活和強襲........只有一次proplet用機動.....
/|V.[zb{9G6AQA機動同盟 Gundam HKAg|A~}0p+g
個個打都用機動.......覺得自己很廢.......
作者: op1invoke    時間: 2008-7-15 13:43



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 13:28 發表
W,yQl;_ q {GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
;X+d9E6`j6HR
_P
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
`'NX_
W\a8_
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE|J6Y1bR\*K+K
www.gundamhk.com3m JF4E CUe
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

%~pc;TsH'y)S

qabE:[r_g0N本站是一個為了高達而存在的網站還有假強襲bug.....次次打中人,佢都冇訓低......
作者: dyg    時間: 2008-7-15 13:49



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 01:28 PM 發表
:F c){4GF本站是一個為了高達而存在的網站>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
)j\uK;z機動同盟 Gundam HK我見到你企定定但係聽到你狂按XDD機動同盟 Gundam HKO.W%zS(lI!sQ
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
GdAU @tGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEwww.gundamhk.com)f(r-OvT        Xp
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

B?S7}G#v"Z*A*J點解會有聲架!?囧
作者: 小小羊仔    時間: 2008-7-20 11:21



QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:49 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEnYj C3Q?
a I S"p


)mK$Rx-_GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE點解會有聲架!?囧

C c!A;ru8Zh        N6m+y
U機動同盟 Gundam HK
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE+r
ER*N.L6aw6F`

唔係你整架咩@@?
{)@d"vQPyV\機動同盟 Gundam HK================
%W2B'QQRT@d我都見到你企左係到但係狂按格




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0