Board logo

標題: [youtube] Gundam Battle Universe PV [打印本頁]

作者: 帕米爾    時間: 2008-7-1 19:23     標題: Gundam Battle Universe PV

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/2OnYNxE0inI&hl=zh_HK"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/2OnYNxE0inI&hl=zh_HK" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]本站是一個為了高達而存在的網站V;vN[Qf$O
搵阿寶同馬沙做旁白(思
yCTUfk}!V%j本站是一個為了高達而存在的網站很好很華麗機動同盟 Gundam HKe0D9qm2Qk\
同朋友一齊做任/`2rC5fa

]OFuC[ 本帖最後由 帕米爾 於 2008-7-1 19:29 編輯 ]
作者: 藍色鎮魂曲    時間: 2008-7-2 07:10

樓主好似post遲左本站是一個為了高達而存在的網站ifS0CW
多左機係好 ,但係都仲未出哂UC(z zk9Tt Q
幾時先會出到新機動戰紀?= =機動同盟 Gundam HK2iK/yd*R"k:a
會出到UC嗎?
?cOEs3JHPH)s-wO仲有15日就出=w=www.gundamhk.comL.L8{        t1U_K
www.gundamhk.com5w$?L3XYbT
[ 本帖最後由 藍色鎮魂曲 於 2008-7-2 07:15 編輯 ]
作者: 帕米爾    時間: 2008-7-2 10:51

新機動戰紀好似係A.C.
作者: 真田    時間: 2008-7-2 17:06

睇到都唔想玩




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0