
標題: [youtube] 雲佬最串入球慶祝 [打印本頁]
作者:
我係死PK~凹 時間: 2008-6-29 22:43 標題: 雲佬最串入球慶祝
http://hk.youtube.com/watch?v=of77aw-rgK8&feature=related
作者:
chinlap 時間: 2008-6-29 23:02
本站是一個為了高達而存在的網站:@v r[c8dQQ_
pn
我想知點解會比黃牌= =
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-6-30 00:08
原帖由 chinlap 於 2008-6-29 11:02 PM 發表www.gundamhk.comn9nJ)jrL4T7u3n?
6g EA+Q ~&A我想知點解會比黃牌= =
www.gundamhk.com4AB
rWu*J
黃牌原因------>挑釁性動作
作者:
我係死PK~凹 時間: 2008-7-1 15:25
原帖由 竹本風鳴 於 2008-6-29 07:08 發表
M6}dEsV_WY8u機動同盟 Gundam HK
J4L%_Wk-{
Dj本站是一個為了高達而存在的網站黃牌原因------>挑釁性動作
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE'a `U]~w4aK6xO\
|z$L
q @X:B}fGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE本站是一個為了高達而存在的網站\B^}_.J
Gm7qsH"s4Rrc @GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE舉高手叫挑釁性動作?(抓頭
作者:
十六夜.二三 時間: 2008-7-1 15:27
不君子行為(?)
作者:
小軒 時間: 2008-7-1 18:40
大家留意開頭射唔入既時間有兩位藍色小朋友係佢面前恥笑佢
G5fFnZr3Y本站是一個為了高達而存在的網站佢入番串番佢沒差
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |