Board logo

標題: [youtube] 雲佬最串入球慶祝 [打印本頁]

作者: 我係死PK~凹    時間: 2008-6-29 22:43     標題: 雲佬最串入球慶祝

http://hk.youtube.com/watch?v=of77aw-rgK8&feature=related
作者: chinlap    時間: 2008-6-29 23:02



QUOTE:
原帖由 我係死PK~凹 於 2008-6-29 22:43 發表
Az mb7k
o#ucK機動同盟 Gundam HK
http://hk.youtube.com/watch?v=of77aw-rgK8&feature=related

本站是一個為了高達而存在的網站:@v        r[c8dQQ_
pn

我想知點解會比黃牌= =
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-6-30 00:08



QUOTE:
原帖由 chinlap 於 2008-6-29 11:02 PM 發表www.gundamhk.comn9nJ)jrL4T7u3n?

6gEA+Q        ~&A我想知點解會比黃牌= =

www.gundamhk.com4AB
rWu*J

黃牌原因------>挑釁性動作
作者: 我係死PK~凹    時間: 2008-7-1 15:25



QUOTE:
原帖由 竹本風鳴 於 2008-6-29 07:08 發表
M6}dEsV_WY8u機動同盟 Gundam HK
J4L%_Wk-{
Dj本站是一個為了高達而存在的網站
黃牌原因------>挑釁性動作

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE'a        `U]~w4aK6xO\

|z$L
q        @X:B}fGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
本站是一個為了高達而存在的網站\B^ }_.J

Gm7qsH"s4Rrc        @GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE舉高手叫挑釁性動作?(抓頭
作者: 十六夜.二三    時間: 2008-7-1 15:27

不君子行為(?)
作者: 小軒    時間: 2008-7-1 18:40

大家留意開頭射唔入既時間有兩位藍色小朋友係佢面前恥笑佢
G5fFnZr3Y本站是一個為了高達而存在的網站佢入番串番佢沒差




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0