
標題: [youtube] 百事可樂 VS 可口可樂 - 禁播廣告 [打印本頁]
作者:
ben_mf 時間: 2008-6-23 22:35 標題: 百事可樂 VS 可口可樂 - 禁播廣告
[youtube]_2ua0QrBkCs[/youtube]
作者:
小軒 時間: 2008-6-23 23:14
乜咁PA既百事
f9i2~{+HGT+Bd但銷量又咁差wo=[
作者:
fing頭小吉 時間: 2008-6-23 23:55
百事都冇可口可樂咁好飲
oD]0u%D&CC]聽講可口可樂有祕密配方
作者:
76867300 時間: 2008-6-24 06:38
= =a7i |r(CFcs}
都係一d好舊ge野
作者:
Zerco 時間: 2008-6-24 17:41
正當我睇緊而個廣告...GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE/S$Ekp7k,t#x
我飲緊可口可樂0.0
作者:
小軒 時間: 2008-6-24 17:44
原帖由 fing頭小吉 於 2008-6-23 23:55 發表
/S/M3y!aT(}KQ百事都冇可口可樂咁好飲本站是一個為了高達而存在的網站/i3[ M1oT;R
聽講可口可樂有祕密配方
+S*Rt o9bx"VnLr5w機動同盟 Gundam HK殺蟲水
p/f/_2|q nHGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE可卡因
作者:
Zerco 時間: 2008-6-24 17:47 標題: 回復 #6 小軒 的帖子
成份:碳酸水,白糖,色素(E150d),酸度調節劑(E338),咖啡因及其他調味劑GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEQYB iL,WV/gG
lol
作者:
chingching 時間: 2008-6-28 11:22 標題: 回復 #6 小軒 的帖子
百事都冇可口可樂咁好飲!!機動同盟 Gundam HK)CM? ^8[ [8~

作者:
我係死PK~凹 時間: 2008-6-28 13:50
百事好啲架....啲廣告
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |