Board logo

標題: [youtube] mobafancy extra [off cpu] (pagan x 3) [打印本頁]

作者: dyg    時間: 2008-6-2 18:28     標題: mobafancy extra [off cpu] (pagan x 3)

[youtube]ErbIDR7yYG8[/youtube]
P{5[L`"qV本站是一個為了高達而存在的網站 機動同盟 Gundam HK:E5s hu$U3IFs
可能因為中機可以爆2次,
q:HwCGq所以用中機比用大機打得輕鬆...本站是一個為了高達而存在的網站h@(~Oto E,Y0XI
不過其實都con左幾次...
作者: Tiger    時間: 2008-6-2 20:49

你第三部都冇扣血姐
作者: hei    時間: 2008-6-2 20:51

好像有點不會用↑↑...?
作者: dyg    時間: 2008-6-3 19:23



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-6-2 08:49 PM 發表
/B h
}nTmE機動同盟 Gundam HK
你第三部都冇扣血姐

(^7DGK6p-_4WGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE但係始終都爆了兩次呢囧...
3iJ+Jc
I!J        QTGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE

        R+j&LHy{WA { C機動同盟 Gundam HK

QUOTE:
原帖由 hei 於 2008-6-2 08:51 PM 發表
$m^X7t7]好像有點不會用↑↑...?

My/v2S/lN$si(M本站是一個為了高達而存在的網站嗯,的確是呢...UY%tu9`~s b/c
而且按↑↑我部電腦比較遲作出反應...
作者: Tiger    時間: 2008-6-3 19:45



QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-6-3 19:23 發表機動同盟 Gundam HK
[5Nq.P
g1P

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE3L"Dn/D1c#qJ!D
但係始終都爆了兩次呢囧...
        h lG9rlwww.gundamhk.com
w#xj;D&JcL
Tg:s wvP
kA5awww.gundamhk.com
嗯,的確是呢...GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGER'W*q        Z3z(j
而且按↑↑我部電腦比較遲作出反應...

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEu(os8Lkl^)^
計番大機D血,兩部夠你頂:hVfx3B
何況大機性能高Dwww.gundamhk.com,wo(N3{5bsP:f7j
不過玩拉既話冇部大機好...= ="
2Vw2f
A]}-jGc
kt S;?N9JO
↑↑有delay係設定尼架機動同盟 Gundam HK}^+FZ7b\3[I-[
因為當時即時既↑↑可以迴避到9成攻擊...所以delay左www.gundamhk.com(N'P'j-l0F
不過好處係預早少少↑↑都會有反應+i;^+~6A7vl"n:[
hB

本站是一個為了高達而存在的網站`4U+`2F Ugq_o
...都吽左隻GAME好耐
F[Q*M|$T0C^G本站是一個為了高達而存在的網站係時候開始搞Gale
作者: dyg    時間: 2008-6-3 19:49



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-6-3 07:45 PM 發表
p,p.}r$ctGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE5VC%e
e4w+l4S O#h

計番大機D血,兩部夠你頂
*^'qwDD){R$z本站是一個為了高達而存在的網站何況大機性能高D
VQGg } kz$}R-z不過玩拉既話冇部大機好...= ="
S_k$OPX}機動同盟 Gundam HK
4bgG#R1b-F本站是一個為了高達而存在的網站↑↑有delay係設定尼架
&V-\'@ Y!C|C機動同盟 Gundam HK因為當時即時既↑↑可以迴避到9成攻擊...所以delay左
-R*Q        X        sK
QIV
不過好處係預早少少↑↑都會有反應
Mu#d A.R%W機動同盟 Gundam HK
%n        _m1HQ'C+h#~...都 ...

X/Vw;yc:X;c
@.wswww.gundamhk.com
囧!?
_#n${5T8S"l
l
~9em4y4X

現在才弄Gale orz...
作者: Tiger    時間: 2008-6-3 19:54



QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-6-3 19:49 發表
|%Rp%ZS*`w&HGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
-u%])x;F2@1R%y囧!?
2^9p2r]3fg現在才弄Gale orz...

nqo@"zGk
b h l

基本上1.1更新好少GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE%f@^Vy.A        o
只差Gale同MISSION MODE未完整
.EBn1T? ~*EX早排對MF接近絕望所以進度比較慢..(比較!?)
作者: dyg    時間: 2008-6-3 20:50



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-6-3 07:54 PM 發表
)`M|6?$n/w2i
P8gwww.gundamhk.com
機動同盟 Gundam HK#ci3f|^x5D
基本上1.1更新好少
lckUls [本站是一個為了高達而存在的網站只差Gale同MISSION MODE未完整本站是一個為了高達而存在的網站;u0}
q1P-\
{

早排對MF接近絕望所以進度比較慢..(比較!?)

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEyuvO{*fNA
o...咁你加油la,我好期待呢~




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0