
標題: [youtube] 丫宅咧... [打印本頁]
作者:
homika﹏小貓 時間: 2008-6-2 15:41 標題: 丫宅咧...
你地係唔係咁嫁? @@本站是一個為了高達而存在的網站\XK0w0s['|
I-F9] lJ
[youtube]fOvU3YEwV_s[/youtube]
作者:
cagalli 時間: 2008-6-2 15:52
.....= =唔係...../Q~f#ayD#JO]
首先....有咁的女仔約我出街,點都執到最靚仔先去架啦...機動同盟 Gundam HK;y6Q|:t
}
~
(但點執都執唔靚....= =)
z
D2c W v-VzGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE再加上...我唔會遲到.....]A.\bH5I[
仲有好多分別.....唔想打啦
作者:
Tiger 時間: 2008-6-2 16:23
點解咁冇質素本站是一個為了高達而存在的網站(X9mG_
V@]if
....睇個女仔D表情完全唔知佢想表達咩感受= =M zaT3^Z|%g
而果個人最後「我要醒覺」無啦啦笑...囧
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-6-2 17:12
哈哈歌出現....(倒)
作者:
寂寞 時間: 2008-6-2 17:30
那個女孩裝扮不錯(光)
作者:
wat.the.fun? 時間: 2008-6-2 18:30
沒差啦本站是一個為了高達而存在的網站(I&aK#ZJ4gd(u A
反正有人約我推掉他就可以了
EQL
VX5{;p"a本站是一個為了高達而存在的網站衣著是個人喜好)A
Q(k/cy)pC
藝人大多是偽人
;?~Cb(Dzwww.gundamhk.com學歷低點解要追星先?GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE#{\
yx
EF l
車子這方面總要有部本站是一個為了高達而存在的網站(p:RnvWu
食飯?AA啦~我先唔會咁87 =w=
作者:
小軒 時間: 2008-6-2 19:33
原帖由 wat.the.fun? 於 2008-6-2 18:30 發表
8[A&k"}Kwww.gundamhk.com沒差啦本站是一個為了高達而存在的網站,@g"M3u-^1ois)PVM
反正有人約我推掉他就可以了
`)\UC\GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE衣著是個人喜好
f:i!W,I+_@5H機動同盟 Gundam HK藝人大多是偽人機動同盟 Gundam HK dxN T-o8C.Tj-?4C0vx
學歷低點解要追星先?GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE~"~Pp
`y)B
車子這方面總要有部pg^'t!}4?;s
食飯?AA啦~我先唔會咁87 =w=
jl&s5d!Mm本站是一個為了高達而存在的網站D人話Cheap)v[-r.id/?
~
G
九成係佢地班侈唔識計縮數www
作者:
aidan10896 時間: 2008-6-2 19:37
放心~.~我有520~ 等有車牌xDD
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |