Board logo

標題: [youtube] 丫宅咧... [打印本頁]

作者: homika﹏小貓    時間: 2008-6-2 15:41     標題: 丫宅咧...

你地係唔係咁嫁? @@
a h;U
z8A

#vRpx} j0DO[youtube]fOvU3YEwV_s[/youtube]
作者: cagalli    時間: 2008-6-2 15:52

.....= =唔係.....
7~-](ES2UM#A+W-n!I機動同盟 Gundam HK首先....有咁的女仔約我出街,點都執到最靚仔先去架啦...
RN,UzG'Pf+M5m L(但點執都執唔靚....= =)www.gundamhk.com|.x3m`Y [*m
再加上...我唔會遲到.....
hu6T7FI仲有好多分別.....唔想打啦
作者: Tiger    時間: 2008-6-2 16:23

點解咁冇質素
O(k#@"L(a/f
AIu y
....睇個女仔D表情完全唔知佢想表達咩感受= =機動同盟 Gundam HK1DtOR|K6Pvr{
而果個人最後「我要醒覺」無啦啦笑...囧
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-6-2 17:12

哈哈歌出現....(倒)
作者: 寂寞    時間: 2008-6-2 17:30

那個女孩裝扮不錯(光)
作者: wat.the.fun?    時間: 2008-6-2 18:30

沒差啦本站是一個為了高達而存在的網站] M"T)n*Sq7Qt
反正有人約我推掉他就可以了
_
T&B1e;mqG1w機動同盟 Gundam HK
衣著是個人喜好
"`x4iTxbYzn機動同盟 Gundam HK藝人大多是偽人
2J'Lm%cQ?K r機動同盟 Gundam HK學歷低點解要追星先?
9f"W;bsz:]\車子這方面總要有部GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE5S%z6cqp%}:i5c5y0~
食飯?AA啦~我先唔會咁87 =w=
作者: 小軒    時間: 2008-6-2 19:33



QUOTE:
原帖由 wat.the.fun? 於 2008-6-2 18:30 發表
U_+}\+T0A4MB沒差啦本站是一個為了高達而存在的網站$dze1k6S CV0w!R
反正有人約我推掉他就可以了www.gundamhk.com&d|.|Yu7G"m.V1njs
衣著是個人喜好
7o-usB7U'u U藝人大多是偽人
4WX4VKY*]G學歷低點解要追星先?
,j5I4c2~N機動同盟 Gundam HK車子這方面總要有部
&j B$Q3y4]x1` Gwww.gundamhk.com食飯?AA啦~我先唔會咁87 =w=

機動同盟 Gundam HK)M5R6S1H8E9lF
D人話Cheap本站是一個為了高達而存在的網站Q)N0l qf]
rj

九成係佢地班侈唔識計縮數www
作者: aidan10896    時間: 2008-6-2 19:37

放心~.~我有520~ 等有車牌xDD




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0