
標題: [youtube] MF MISSION MODE 迴避訓練二 [打印本頁]
作者:
dyg 時間: 2008-5-29 21:05 標題: MF MISSION MODE 迴避訓練二
[youtube]FAQAQqYgjn4[/youtube]本站是一個為了高達而存在的網站n%a |h5T`3T$t8mZlDL H
www.gundamhk.comO&S"{}t$hRAF
又係好好彩...
Xl:L5~Rwww.gundamhk.com之前係咁用shell同京用hunta都輸...-Q9{2k;z
@%A;ll
但係一用火箭砲hunta就win左...
作者:
Tiger 時間: 2008-5-31 07:22
好野
a"eB]"Dr@xK我要用Shell先得
作者:
daniel06 時間: 2008-5-31 08:31
原帖由 dyg 於 該用三hu, 29 May 2008 21:05:17 +0000被矮MT用 21:05 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE3j{%i2mt
FAQAQqYgjn4
&p$H` @[$T&UG7WG5^www.gundamhk.com GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE$uQ/`gQ9Usg{3H
又係好好彩...
%p7Bi!P'L之前係咁用shell同京用hunta都輸...
di/vk*{t本站是一個為了高達而存在的網站但係一用火箭砲hunta就win左...
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE4h#H&l
LFL-W
CHAMBA TALAGA
x~*H^7WGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE(it means you are lucky)
作者:
dyg 時間: 2008-5-31 12:59
原帖由 Tiger 於 2008-5-31 07:22 AM 發表www.gundamhk.com0C9] T!~m+a2\8F)B
好野
4ys$K8lmx'j*^我要用Shell先得
p/y U uy
S!EJ&fGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE我用Shell最多可以撐47秒,
hyn
x#a@ O&f5i~q機動同盟 Gundam HK用京用hunta最多可以撐55秒,GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE|h0Xu&V`Z
似乎我都係用京用hunta係最強...囧
作者:
Tiger 時間: 2008-6-2 20:09
原帖由 dyg 於 2008-5-31 12:59 發表1XdCQ@'d/[2|
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEBwDZ+Vvu v
我用Shell最多可以撐47秒,
z9OQ'_8O4dGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE用京用hunta最多可以撐55秒,
/R$X"k0},v8t似乎我都係用京用hunta係最強...囧
3G*^|`E7NI單挑都幾惡...
作者:
dyg 時間: 2008-6-3 20:08
原帖由 Tiger 於 2008-6-2 08:09 PM 發表
:bzhZ0N;Eh1w
N0YL)Z#Y
單挑都幾惡...
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEIv,URZ;y;|#a%|Ht4a
不過main彈數少得可憐...囧
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |