
標題: [youtube] SD Gundam Online [打印本頁]
作者:
wang 時間: 2008-5-25 17:32 標題: SD Gundam Online
http://hk.youtube.com/watch?v=MPzRVd5axSU&feature=related
_{)P&@J`}sQ具體詳情不明www.gundamhk.comX
G ^8Od ^A
好想玩....
作者:
十六夜.二三 時間: 2008-5-25 17:35
U|b4\t機動同盟 Gundam HK這泡菜國的玩意是很久以前的了..
作者:
wang 時間: 2008-5-25 17:36
原帖由 十六夜.二三 於 2008-5-25 17:35 發表機動同盟 Gundam HK4j+h(hCybD~
D JW(DZ!u5Zwww.gundamhk.com這泡菜國的玩意是很久以前的了..
*C F H+^'v.]機動同盟 Gundam HK你知道詳細內容?L#D6?R {
^/q
港版希望?GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEs.[Py5U"^h2y
港地能玩?
}G*T*@|M,L機動同盟 Gundam HK機動同盟 Gundam HKI$oxFX*N}1P"H
剛發現有英文..www.gundamhk.com4X&K%_0C7lM5a
www.gundamhk.com$A2E0U4b"I w~qe
[ 本帖最後由 wang 於 2008-5-25 17:40 編輯 ]
作者:
雜魚三號 時間: 2008-5-25 17:45 標題: 回復 #3 wang 的帖子
香港沒有...
w;\b
j7\[~那好像要錢跟改ip、改韓國身份證....
作者:
louislee2815 時間: 2008-5-25 18:46
外來IP神咁早比人封左,都唔知有冇搞錯...話說唔係佢地原創
作者:
cagalli 時間: 2008-5-25 18:59
港版有啦...
4JXH
o{機動同盟 Gundam HK有公司認投左...
9q|!i
D"z xf1ub大約暑假有(估計)....
作者:
wang 時間: 2008-5-25 19:04
原帖由 cagalli 於 2008-5-25 18:59 發表
C.V7_r+PGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE港版有啦...
-d7hU7cg(z
N機動同盟 Gundam HK有公司認投左...
{HEl1ECtw+]www.gundamhk.com大約暑假有(估計)....
!]8q1^`k/M本站是一個為了高達而存在的網站有了封測及官網?
作者:
雜魚三號 時間: 2008-5-25 19:05 標題: 回復 #7 wang 的帖子
邊有咁快...機動同盟 Gundam HK-nO)l)Dss{o+J
韓版都係出左一年左右...
作者:
十六夜.二三 時間: 2008-5-25 19:11
用不用送去OLG區- -?
作者:
wang 時間: 2008-5-25 19:30
原帖由 十六夜.二三 於 2008-5-25 19:11 發表
tO;m(?5^umwww.gundamhk.com用不用送去OLG區- -?
機動同盟 Gundam HKaQN&o[
不用吧...甚麼情報也沒有GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE)k;xxve%huL%w8Q
連名字也不清
B"HO;C'S7fE機動同盟 Gundam HK不過好想玩
%n0|9Tn&N.`9Q3Q機動同盟 Gundam HK開RF同BF四圍飛
作者:
louislee2815 時間: 2008-5-25 19:52
代理的話...有的
4zNJr:XnA h