Board logo

標題: [youtube] MF MISSION MODE 風暴之眼 [打印本頁]

作者: dyg    時間: 2008-5-23 23:28     標題: MF MISSION MODE 風暴之眼

[youtube]HV4mJ847u_w[/youtube]
7f"c[
ow'N8MGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE"B)]V+BB&vB)R\3n
好好彩...建議極限系統用突擊或復活...
6c(n2lK8Q&`7f8U
HO機動同盟 Gundam HK

#[z{B_.^5i?MGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE[ 本帖最後由 dyg 於 2008-5-24 20:33 編輯 ]
作者: Tiger    時間: 2008-5-24 02:16

OK喎...京用Hunta都過到
t9D,Q({8m2G!caw _我自己都未試過...www.gundamhk.comjl Und(I
不過我係預計玩家靠曹長拎到BLADE之後打呢關U5Ebo'vLO9a%t1x5F
所以自己過唔到都出= ="
作者: aidan10896    時間: 2008-5-24 02:55



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-5-24 02:16 發表
'x        Q,zcM6s8R:HOK喎...京用Hunta都過到本站是一個為了高達而存在的網站.gkdl5z8a"zZ$`,u
我自己都未試過...本站是一個為了高達而存在的網站
D\p0o1J@1]
]

不過我係預計玩家靠曹長拎到BLADE之後打呢關GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEPB/e@6og
所以自己過唔到都出= ="

機動同盟 Gundam HK W.OFC8ZSg
...
6jC*P O.t l@機動同盟 Gundam HK自己都打唔到!?囧
i!v8p!O5A/FN        i
Npb9H+A本站是一個為了高達而存在的網站
如同gm一樣不會玩._.|||




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0