Board logo

標題: [youtube] 初音ミクH歌 (1+) 做咩唔叫自己個妹妹同細路一齊跳呢? [打印本頁]

作者: aidan10896    時間: 2008-5-13 20:38     標題: 初音ミクH歌 (1+) 做咩唔叫自己個妹妹同細路一齊跳呢?

[youtube]g679pooYK5o&feature=related[/youtube]u3Y2U|t&@-y6z
初音 仲有鏡音本站是一個為了高達而存在的網站#@-XJ{Z7RE,_
細唁就唔知咩音.....GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE*`
X~u5uM#D?



c2B UC        q\GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
[ 本帖最後由 aidan10896 於 2008-5-16 14:35 編輯 ]
作者: 藍色鎮魂曲    時間: 2008-5-13 21:58

點解係h歌?見唔到h
8r&RQ-J@,[{+~1`nmCwww.gundamhk.com唔好收肉涼宮唔該
作者: laie1701    時間: 2008-5-13 23:19

你這人竟然讓我看到這片,你想死嗎?
作者: aidan10896    時間: 2008-5-14 17:55



QUOTE:
原帖由 laie1701 於 2008-5-13 23:19 發表-U%K4E!xs @3A
你這人竟然讓我看到這片,你想死嗎?

v.M5O;\1Y3@3T c'WGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE砰砰~中槍~仲走?砰砰砰砰~
作者: louislee2815    時間: 2008-5-14 19:55



QUOTE:
原帖由 藍色鎮魂曲 於 2008-5-13 21:58 發表'c$T
}3[6z/u

點解係h歌?見唔到h)]Z(u5DL/k)M%}!F
唔好收肉涼宮唔該

pDGz5w.A'^
t
大概是涼宮一開始的「H」字吧..
作者: 藍色鎮魂曲    時間: 2008-5-15 18:46



QUOTE:
原帖由 louislee2815 於 2008-5-14 19:55 發表本站是一個為了高達而存在的網站6pu7k$E1_RO

xa!u        No:w大概是涼宮一開始的「H」字吧..

@9f`8Q/G6X本站是一個為了高達而存在的網站無知的平民啊!AH H;uT.^
不要讓女王大人感到這個世界不爽=w=GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE4T&\9ic#l%Fwe
後果是十分. . . . . .




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0