
標題: [youtube] 初音ミクH歌 (1+) 做咩唔叫自己個妹妹同細路一齊跳呢? [打印本頁]
作者:
aidan10896 時間: 2008-5-13 20:38 標題: 初音ミクH歌 (1+) 做咩唔叫自己個妹妹同細路一齊跳呢?
[youtube]g679pooYK5o&feature=related[/youtube]u3Y2U|t&@-y6z
初音 仲有鏡音本站是一個為了高達而存在的網站#@-XJ{Z7RE,_
細唁就唔知咩音.....GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE*`
X ~u5uM#D?
c2BUC q\GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE[ 本帖最後由 aidan10896 於 2008-5-16 14:35 編輯 ]
作者:
藍色鎮魂曲 時間: 2008-5-13 21:58
點解係h歌?見唔到h
8r&RQ-J@,[{+~1`nmCwww.gundamhk.com唔好收肉涼宮唔該
作者:
laie1701 時間: 2008-5-13 23:19
你這人竟然讓我看到這片,你想死嗎?
作者:
aidan10896 時間: 2008-5-14 17:55
原帖由 laie1701 於 2008-5-13 23:19 發表-U%K4E!xs @3A
你這人竟然讓我看到這片,你想死嗎?
v.M5O;\1Y3@3Tc'WGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE砰砰~中槍~仲走?砰砰砰砰~
作者:
louislee2815 時間: 2008-5-14 19:55
原帖由 藍色鎮魂曲 於 2008-5-13 21:58 發表'c$T
}3[6z/u
點解係h歌?見唔到h)]Z(u5DL/k)M%}!F
唔好收肉涼宮唔該
pDGz5w.A'^
t大概是涼宮一開始的「H」字吧..
作者:
藍色鎮魂曲 時間: 2008-5-15 18:46
原帖由 louislee2815 於 2008-5-14 19:55 發表本站是一個為了高達而存在的網站6p u7k$E1_RO