Board logo

標題: [youtube] 鞋帶自綁 [打印本頁]

作者: haro    時間: 2008-4-18 11:42     標題: 鞋帶自綁

[youtube]Qe9sRhEsTEM[/youtube]
ufj
Xk1ZeZFGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
        to
LC Q6dg}i_7JH

點解可以fing幾fing就自己打結既...
Qb7oR u zd?P機動同盟 Gundam HK仲要綁得實喎...機動同盟 Gundam HK8bDqU,a/i3Q
D9e1`"mN"X!]
邊個知既唔該講出黎同大家分享o下...3l+W#U(J}
我真係好想知ar~~~
作者: cagalli    時間: 2008-4-18 12:00

= =...一開始已經已經綁好...'C[6pN8dkvuG
只係用褲腳姐住...= =本站是一個為了高達而存在的網站P8qF k.J
跟住fing開褲腳..= =www.gundamhk.comqAz*QyR        P8w
應該係咁掛.....
作者: haro    時間: 2008-4-18 12:14



QUOTE:
原帖由 cagalli 於 2008-4-18 12:00 發表
;v0gXIx&_;]?www.gundamhk.com= =...一開始已經已經綁好...
5LX lM)nm+T@NA機動同盟 Gundam HK只係用褲腳姐住...= =GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEY"Hb?[A o+V)L
跟住fing開褲腳..= =本站是一個為了高達而存在的網站`+N7~'A&]2F8E
應該係咁掛.....

3H-qr}p+pSO我都有咁諗過...= =
作者: 星馬    時間: 2008-4-18 13:43

真神奇= =
#K v*Q VJ1g%g好像...
/~K"s"}0_g*b8^6Fl機動同盟 Gundam HK&^w#h{RG)nx;]$Qe
[ 本帖最後由 星馬 於 2008-4-19 15:54 編輯 ]
作者: lehu881029    時間: 2008-4-18 22:18

呢個我學過~nU"s2x%lg!|v]R%G%~
其實先用一條繩穿過條長[[庫]]連住多一條鞋帶g7D%o"M7]-PX&TY.}
鞋帶一開始已經已經綁好
2k
x6r+q(p4i
之後拉起條繩,拉高~拉高~www.gundamhk.com`;cD7K@ P#G
咁樣就有effect
作者: haro    時間: 2008-4-18 22:28



QUOTE:
原帖由 lehu881029 於 2008-4-18 22:18 發表
6h6[
a3Ua
n
呢個我學過~
[+cJ)L~g B&aYw機動同盟 Gundam HK其實先用一條繩穿過條長]連住多一條鞋帶
.|D&t"^/lh/C:X8L]        VK本站是一個為了高達而存在的網站鞋帶一開始已經已經綁好機動同盟 Gundam HK+Gy'Ujcfa
之後拉起條繩,拉高~拉高~
$tTY"|Wwww.gundamhk.com咁樣就有effect

5D8s|C0e
唔好意思...
6j*^Y#P5B$m]3g0J機動同盟 Gundam HK我既reading好差...GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE:r
Rc
dmz

有冇人幫我翻譯一o下...
作者: akji47    時間: 2008-4-19 11:03     標題: 回復 #6 haro 的帖子

我都唔明- -!!
作者: aajackybb2    時間: 2008-4-19 15:50     標題: good

好勁呀!!!!




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0