Board logo

標題: [keytalks]台灣警察追車 [打印本頁]

作者: 竹本風鳴    時間: 2008-4-10 00:24     標題: [keytalks]台灣警察追車

http://tw.keytalks.com/watch/?v=K2xaobgIm6g/g
Tw\3C;T

        l
p$P"N"z jA

成班飯桶,浪費資源--
`!kF6S"Ia.nJl!@y,JGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEA8H
\2O'|0`&H
I

[ 本帖最後由 竹本風鳴 於 2008-4-10 00:26 編輯 ]
作者: fing頭小吉    時間: 2008-4-10 00:36

用黑星射佢車呔@@
4zxJ i V\w4b4[p(GTA!?
作者: aidan10896    時間: 2008-4-10 00:52

射唔爆@W@~u0qH*y"L+a+_~
好似射唔中=.=+++
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-4-10 00:58



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2008-4-10 12:52 AM 發表機動同盟 Gundam HK1V
iS?4z2x(H?

射唔爆@W@GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE!M6iU"i Yl6y;K
好似射唔中=.=+++

vg)F Nrv#^        CDGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE射爆左一個,但係架車仲走到0.0
作者: aidan10896    時間: 2008-4-10 01:02



QUOTE:
原帖由 竹本風鳴 於 2008-4-10 00:58 發表
:kmBvRJ9L*aowww.gundamhk.com
+^n+^8ba ?{].ct{射爆左一個,但係架車仲走到0.0

_7|w3\Vn,X+F
幫我買一台 (茶)
作者: XavierLau    時間: 2008-4-10 12:32

靠=.=近距離開了四槍都唔中車呔. . .
作者: kalun1214    時間: 2008-4-10 12:55



QUOTE:
原帖由 XavierLau 於 2008-4-10 12:32 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE)c:E*ck}Rfm,Q
靠=.=近距離開了四槍都唔中車呔. . .

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEn4o7l,w|!Tk!E@
技術不好...
作者: 星馬    時間: 2008-4-10 17:20

真gj.....
nC;Q8vRcX Ywww.gundamhk.com無言中
v"G\"{.N#}
n h機動同盟 Gundam HK
廢槍...廢警察...勁車...
作者: 小小羊仔    時間: 2008-7-16 17:16

台灣警力太沒用了吧  近身開槍射車呔也不爆




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0