
標題: [keytalks]台灣警察追車 [打印本頁]
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-4-10 00:24 標題: [keytalks]台灣警察追車
http://tw.keytalks.com/watch/?v=K2xaobgIm6g/g
Tw\3C;T
l
p$P"N"zjA
成班飯桶,浪費資源--
`!kF6S"Ia.nJl!@y,JGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEA8H
\2O'|0`&H
I
[ 本帖最後由 竹本風鳴 於 2008-4-10 00:26 編輯 ]
作者:
fing頭小吉 時間: 2008-4-10 00:36
用黑星射佢車呔@@
4zxJ iV\w4b4[p(GTA!?
作者:
aidan10896 時間: 2008-4-10 00:52
射唔爆@W@~u0q H*y"L+a+_~
好似射唔中=.=+++
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-4-10 00:58
原帖由 aidan10896 於 2008-4-10 12:52 AM 發表機動同盟 Gundam HK1V
iS?4z2x(H?
射唔爆@W@GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE!M6iU"i Yl6y;K
好似射唔中=.=+++
vg)FNrv#^ CDGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE射爆左一個,但係架車仲走到0.0
作者:
aidan10896 時間: 2008-4-10 01:02
原帖由 竹本風鳴 於 2008-4-10 00:58 發表
:k mBvRJ9L*aowww.gundamhk.com
+^n+^8ba ?{].ct{射爆左一個,但係架車仲走到0.0
_7|w3\Vn,X+F
幫我買一台 (茶)
作者:
XavierLau 時間: 2008-4-10 12:32
靠=.=近距離開了四槍都唔中車呔. . .
作者:
kalun1214 時間: 2008-4-10 12:55
原帖由 XavierLau 於 2008-4-10 12:32 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE)c:E*ck}Rfm,Q
靠=.=近距離開了四槍都唔中車呔. . .
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEn4o7l,w|!Tk!E@
技術不好...
作者:
星馬 時間: 2008-4-10 17:20
真gj.....
nC;Q8vRcX Ywww.gundamhk.com無言中
v"G\"{.N#}
nh機動同盟 Gundam HK廢槍...廢警察...勁車...
作者:
小小羊仔 時間: 2008-7-16 17:16
台灣警力太沒用了吧 近身開槍射車呔也不爆
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |