
標題: [youtube] Shut up, kids! [打印本頁]
作者:
wat.the.fun? 時間: 2008-3-11 22:42 標題: Shut up, kids!
[youtube]fffjLWRwybQ[/youtube]
o%@G,h+y7N9E&Hnice shoot~!
.^%N(N7@OU.Ow}:S{www.gundamhk.com
h X,g"]1@%y本站是一個為了高達而存在的網站[ 本帖最後由 十六夜.二三 於 2008-3-16 22:25 編輯 ]
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-3-11 22:46
我笑了.....看似是某套戲中的一段0.0
作者:
fing頭小吉 時間: 2008-3-12 00:16
如果佢開槍,GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE'PO5lpO
俾我既話,機動同盟 Gundam HK
|C5H,pPb.Q!R3MB
叫埋班FD一齊用BB彈槍射佢
作者:
homika﹏小貓 時間: 2008-3-12 00:28
原帖由 fing頭小吉 於 2008-3-12 00:16 發表:r"H"n8O
wq.x
如果佢開槍,GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEG!GS{'xy_
俾我既話,機動同盟 Gundam HKas:xm$Mb~O.b+J
叫埋班FD一齊用BB彈槍射佢
y3`l$}+]#f9uwww.gundamhk.com2Z
R]*I0d*_*^Zi
你起美國既話 你仲會拎bb彈槍嗎?? 小朋友... =]
作者:
aidan10896 時間: 2008-3-16 22:24
(向上看)(心諗:唔知有多少人會中流彈呢0.0)
作者:
星月流恨 時間: 2008-3-17 01:18
開槍一瞬間我笑了...
作者:
fing頭小吉 時間: 2008-3-18 01:10
原帖由 homika﹏小貓 於 2008/3/12 12:28 AM 發表
t~
D)x'e\www.gundamhk.com
:EP\~
MaS:IAF本站是一個為了高達而存在的網站機動同盟 Gundam HK;_5te
Mhz3qlr9W
你起美國既話 你仲會拎bb彈槍嗎?? 小朋友... =]
u C;~/Ww我當係香港=3=
| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |