Board logo

標題: [youtube] 葉世榮教打鼓 [打印本頁]

作者: haro    時間: 2008-3-7 12:12     標題: 葉世榮教打鼓

[youtube]J96z0Tmc77s[/youtube]
-Y
Z\+t9Y"b"o&F `6XGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE

5Y
pX$y9w4kK3H
um...%z,l|$qm
@

始終太鼓棍同鼓棍係有分別...mdL5L_
粗幼長短都唔同...
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-3-7 15:36



QUOTE:
原帖由 haro 於 2008-3-7 12:12 PM 發表M,H?"kc$`zIa`
J96z0Tmc77s4G?i)n Q|\V
www.gundamhk.comn)] @gFl%p4u.d
um...
(Z1G!CxH,{9y6^本站是一個為了高達而存在的網站始終太鼓棍同鼓棍係有分別...
?+KwC^E;L'N?K粗幼長短都唔同...

5G
~N$I_機動同盟 Gundam HK
唔至........要講真係有排講.....(虛)
作者: aidan10896    時間: 2008-3-7 15:40



QUOTE:
原帖由 竹本風鳴 於 2008-3-7 15:36 發表
$BX)N.NH;MldUN!d.D)h*Oz5cj
唔至........要講真係有排講.....(虛)

?5o5fo$~看到你咁講...攪到唔想睇=~="
作者: AE86    時間: 2008-3-7 15:42

我叫你睇葉生姐=.=post埋片囧
作者: haro    時間: 2008-3-7 15:46



QUOTE:
原帖由 AE86 於 2008-3-7 15:42 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE0n$Vx0?3bX rw
我叫你睇葉生姐=.=post埋片囧

;j/F{`7WF)`機動同盟 Gundam HK我睇o左喇~
aN@Nk-lwww.gundamhk.com呢個世界好鍾意share ga ma~~XDD
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-3-7 15:47



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2008-3-7 03:40 PM 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE,NE%z"W{:M ]*yy&d

LQmZy"~看到你咁講...攪到唔想睇=~="

:Ta$_'CgR+F
我說的跟短片內說的沒關係的--
作者: haro    時間: 2008-3-7 15:50



QUOTE:
原帖由 竹本風鳴 於 2008-3-7 15:47 發表www.gundamhk.com#ZUkR%^Ea}

@\r4`f
O0?本站是一個為了高達而存在的網站
我說的跟短片內說的沒關係的--

n3}J.q
Q Z P(H
_
如果因為你o個句說話令到冇人睇既話...
%H
E        L!DoJ ga;Gn機動同盟 Gundam HK
我就殺o左你~~~哈哈哈哈哈~~~!!!XDDD
作者: aidan10896    時間: 2008-3-7 15:53



QUOTE:
原帖由 竹本風鳴 於 2008-3-7 15:47 發表機動同盟 Gundam HKR1O%UvqZBa
機動同盟 Gundam HKR8N){cOffAa
我說的跟短片內說的沒關係的--

i
B
]H#Z&cj$rlC4NY機動同盟 Gundam HK
...
P8g#O b
_@zF
你....(暈)
6v1Q+c(]
T2n/LGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
你害我暈了(算長啦= =v)機動同盟 Gundam HK!v,|%MbJ:dezV
\


)v;M        T^}kR本站是一個為了高達而存在的網站[ 本帖最後由 aidan10896 於 2008-3-7 15:55 編輯 ]
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-3-7 15:54



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2008-3-7 03:53 PM 發表
6~
i:Q!]K%H2~Bg1d)s機動同盟 Gundam HK

j6c!Z
d)o,v4?
...
2KN5w'H?
l1|
b$k
你....(暈)

bz)L?qH#]s)Q回覆長一點
作者: aidan10896    時間: 2008-3-7 15:56



QUOTE:
原帖由 竹本風鳴 於 2008-3-7 15:54 發表%LI4x/|8QTd0D
www.gundamhk.com&Qg\B)r
回覆長一點

Yp3VPZwww.gundamhk.com1...2...3...4....(數字中...)
m$S,{o$A(Bwww.gundamhk.com哈~ 夠晒字數~唔怕~哈哈 (迷:他腦殘了 )
作者: Tiger    時間: 2008-3-7 15:59

葉世榮? 夠唔夠Joeseph尼啊(眾噓
作者: aidan10896    時間: 2008-3-7 16:02



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-3-7 15:59 發表
&\.]
c(y:n W9QT
葉世榮? 夠唔夠Joeseph尼啊(眾噓

本站是一個為了高達而存在的網站vavB[u
tiger?佢夠唔夠型呀?(眾叫:我愛tiger!!!!!!!)
u&uzZ7D2Xwww.gundamhk.com↑               ^   ^"?
g
@,k^!q

tiger是最惡的=口=
作者: haro    時間: 2008-3-7 16:05



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2008-3-7 16:02 發表
-A
I,J$o+a.Ot        KI%G)q

{([\2q lv機動同盟 Gundam HKtiger?佢夠唔夠型呀?(眾叫:我愛tiger!!!!!!!)
z&P eY"o0Gwww.gundamhk.com↑               ^   ^機動同盟 Gundam HK@"N&xm_3C
tiger是最惡的=口=

|!i;u_&~睇唔明你d箭咀..- -"
N)^ VL~:](T}機動同盟 Gundam HKKCoI7B)D(BOQ
邊個夠膽大叫"我愛tiger!!!!!!"!!!?!?!?!?! \口/機動同盟 Gundam HKAvO5p
wYx[b

吼~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
作者: aidan10896    時間: 2008-3-11 18:36



QUOTE:
原帖由 haro 於 2008-3-7 16:05 發表v9R
YRqP.?

^
p3P{
y6P;}5e

睇唔明你d箭咀..- -"
Y[&f}![%H機動同盟 Gundam HK
6`D6d^5V3Y `q&m邊個夠膽大叫"我愛tiger!!!!!!"!!!?!?!?!?! \口/機動同盟 Gundam HK5Eu-P;W@1q$P
吼~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jj~
ap8O&vF5_#I
箭咀你唔好理...

?G(A(J o] u本站是一個為了高達而存在的網站
我夠膽!!!
.BbA[T {:Q我愛TIGER!!!!!!!!!!!!!(TIGER快加我分!=W+)
作者: haro    時間: 2008-3-11 21:34



QUOTE:
原帖由 aidan10896 於 2008-3-11 18:36 發表N)G3H.urre QY

J DR]!vI!]機動同盟 Gundam HK箭咀你唔好理...GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEb'zb#PN `v
我夠膽!!!aQ2F*u[q`,b
我愛TIGER!!!!!!!!!!!!!(TIGER快加我分!=W+)

9fE8M:h
i%~#b8k:?

/0\...
&T$R{&a{!]C'C)C機動同盟 Gundam HK唉...G,Gnw1W7x\+J
我憎死你...!!
作者: Zerco    時間: 2008-3-11 22:33     標題: 回復 #15 haro 的帖子

而句應該係haro姐講-w-
作者: homika﹏小貓    時間: 2008-3-12 00:31



QUOTE:
原帖由 haro 於 2008-3-7 16:05 發表
I\ mkN w$T6dGGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEwww.gundamhk.com4^2[u;L^D-ux
睇唔明你d箭咀..- -"
w&G5Xs,W0JY
.WYwo~e4Ywww.gundamhk.com邊個夠膽大叫"我愛tiger!!!!!!"!!!?!?!?!?! \口/
1e\4x9HM-x!o+^.B^N本站是一個為了高達而存在的網站吼~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
L*i\W]!l4~gC

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEy2s&_PTPz@
我第一個唔敢大叫....www.gundamhk.com?2cUu)r_N|8Q
c

xdxd本站是一個為了高達而存在的網站^cIi8mQ{9K
"我愛(消音)!!" (大叫)
作者: 細路驚    時間: 2008-3-12 01:53

邊個又夠膽大叫機動同盟 Gundam HKmP'W J[y]1Vw
"我愛haro"呢xD???
作者: haro    時間: 2008-3-12 10:08



QUOTE:
原帖由 homika﹏小貓 於 2008-3-12 00:31 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEJm_\S,j*^6XS
機動同盟 Gundam HKcK4{+H5I
www.gundamhk.comQ.E"m*dXA1YCi:F5F
我第一個唔敢大叫....
m0q6T\4t c

xdxd
;v@ _9l Hn$cG本站是一個為了高達而存在的網站"我愛(消音)!!" (大叫)

)\9X cMqC0Z1J9W7e/q但係你應該敢大叫
N v3jV e;G        L7s機動同盟 Gundam HK"我愛小x" -v-
(wV0eqg%c本站是一個為了高達而存在的網站7g:t LSwP9^$^I

QUOTE:
原帖由 細路驚 於 2008-3-12 01:53 發表$sU{o.N8z9L
邊個又夠膽大叫GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEj~1?9r0b:?
"我愛haro"呢xD???

o-X-Jrf
C$n*^本站是一個為了高達而存在的網站
.....應該冇人會理你....=v=
作者: aidan10896    時間: 2008-3-14 14:52

haro姐:我愛(消音)[大叫]
W#E3v        v1?Yx5H
iwww.gundamhk.com
aidan10896:我幫你講!TIGER!!!![大叫+消人]




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0