
標題: [youtube] 茄汁大戰(?) [打印本頁]
作者:
Zerco 時間: 2008-2-25 21:59 標題: 茄汁大戰(?)
今日發生既事
m;S+D r&xwG-_+t囧www.gundamhk.com/l
no/[ X!oH
http://www.youtube.com/watch?v=tt81TxZ5_Zc
%LBw5tSYAGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE[youtube]tt81TxZ5[/youtube]
:qe!Sd*O$b$ewww.gundamhk.com"I j
~7r:Z&y
[ 本帖最後由 十六夜.二三 於 2008-3-7 19:45 編輯 ]
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-2-26 00:31
原帖由
Zerco 於 2008-2-25 09:59 PM 發表
o]4V"b(m(re5G/I5@本站是一個為了高達而存在的網站今日發生既事
本站是一個為了高達而存在的網站h{!IMyF-x'N
囧
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEt
[c+L I9g
pD&I
http://www.youtube.com/watch?vt81TxZ5_Zc
y [p+D{
bxf無聊+浪費+污糟.....點解仲可以笑得咁開心.....囧"機動同盟 Gundam HK
K
f1QTC1x[;A
真是一個謎....(思)
k]N/@D$z~GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
c^y6Ej]機動同盟 Gundam HK[ 本帖最後由 竹本風鳴 於 2008-2-26 00:32 編輯 ]
作者:
fing頭小吉 時間: 2008-2-26 00:41
你可以同一班女生一起,
bL!Y5K:J4dydGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE真是幸福(羨慕中...
作者:
Zerco 時間: 2008-2-26 18:23 標題: 回復 #3 fing頭小吉 的帖子
全男
作者:
十真 時間: 2008-2-26 22:19
點解唔買支茄汁呢??
作者:
Zerco 時間: 2008-2-26 23:56 標題: 回復 #5 十真 的帖子
一支冇得噴
作者:
fing頭小吉 時間: 2008-2-27 00:47
原帖由 Zerco 於 2008/2/26 06:23 PM 發表