
標題: [youtube] 茄汁大戰(?) [打印本頁]
作者:
Zerco 時間: 2008-2-25 21:59 標題: 茄汁大戰(?)
今日發生既事
Vo q#\
sw3SGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE囧本站是一個為了高達而存在的網站6Bx`GCE(u ~/z
http://www.youtube.com/watch?v=tt81TxZ5_Zc
wn2`,Y)N;j4F[youtube]tt81TxZ5[/youtube]GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE+n_WS7aHN
機動同盟 Gundam HK9m"t2ui#K1QLh,q
[ 本帖最後由 十六夜.二三 於 2008-3-7 19:45 編輯 ]
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-2-26 00:31
[vz
BxGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE無聊+浪費+污糟.....點解仲可以笑得咁開心.....囧"
pD&[)s}h真是一個謎....(思)本站是一個為了高達而存在的網站7`F:u:r.L T!qdC
D,`7]6i/N,N)s
[ 本帖最後由 竹本風鳴 於 2008-2-26 00:32 編輯 ]
作者:
fing頭小吉 時間: 2008-2-26 00:41
你可以同一班女生一起,
3rV&n
u,E3m+|2I機動同盟 Gundam HK真是幸福(羨慕中...
作者:
Zerco 時間: 2008-2-26 18:23 標題: 回復 #3 fing頭小吉 的帖子
全男
作者:
十真 時間: 2008-2-26 22:19
點解唔買支茄汁呢??
作者:
Zerco 時間: 2008-2-26 23:56 標題: 回復 #5 十真 的帖子
一支冇得噴
作者:
fing頭小吉 時間: 2008-2-27 00:47
原帖由
Zerco 於 2008/2/26 06:23 PM 發表
*]Q9y y\!I+r#I&o#N;Z(mwww.gundamhk.com全男
機動同盟 Gundam HK?Hd9|/z
r
下GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE'o)|.d{'be
全部女仔聲黎
作者:
竹本風鳴 時間: 2008-2-27 01:22
原帖由 fing頭小吉 於 2008-2-27 12:47 AM 發表