Board logo

標題: [youtube] 茄汁大戰(?) [打印本頁]

作者: Zerco    時間: 2008-2-25 21:59     標題: 茄汁大戰(?)

今日發生既事
        Voq#\
sw3SGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
本站是一個為了高達而存在的網站6Bx`GCE(u        ~/z
http://www.youtube.com/watch?v=tt81TxZ5_Zc
wn2`,Y)N;j4F[youtube]tt81TxZ5[/youtube]GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE+n_WS7aHN
機動同盟 Gundam HK9m"t2ui#K1QLh,q
[ 本帖最後由 十六夜.二三 於 2008-3-7 19:45 編輯 ]
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-2-26 00:31



QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2008-2-25 09:59 PM 發表
gV
ad[1[8b"y機動同盟 Gundam HK
今日發生既事
w(v+o1whGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE+j(M"g
v;t]9{I`$J

http://www.youtube.com/watch?vt81TxZ5_Zc

[vz
BxGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
無聊+浪費+污糟.....點解仲可以笑得咁開心.....囧"
pD&[)s} h真是一個謎....(思)本站是一個為了高達而存在的網站7`F:u:r.LT!qdC
D,`7]6i/N,N)s
[ 本帖最後由 竹本風鳴 於 2008-2-26 00:32 編輯 ]
作者: fing頭小吉    時間: 2008-2-26 00:41

你可以同一班女生一起,
3rV&n
u,E3m+|2I機動同盟 Gundam HK
真是幸福(羨慕中...
作者: Zerco    時間: 2008-2-26 18:23     標題: 回復 #3 fing頭小吉 的帖子

全男
作者: 十真    時間: 2008-2-26 22:19

點解唔買支茄汁呢??
作者: Zerco    時間: 2008-2-26 23:56     標題: 回復 #5 十真 的帖子

一支冇得噴
作者: fing頭小吉    時間: 2008-2-27 00:47



QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2008/2/26 06:23 PM 發表
*]Q9y        y\!I+r#I&o#N;Z(mwww.gundamhk.com全男

機動同盟 Gundam HK?H d9|/z
r

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE'o)|.d{'be
全部女仔聲黎
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-2-27 01:22



QUOTE:
原帖由 fing頭小吉 於 2008-2-27 12:47 AM 發表
r\(E.HQ+]/O2Fowww.gundamhk.com.ZafG/PNS

.e\ i)L0|2K4T7aZBGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE全部女仔聲黎

9DC#sO9nW因為未發育(無誤)
作者: Zerco    時間: 2008-2-27 01:23     標題: 回復 #8 竹本風鳴 的帖子

只不過某個對(消音)特別有興趣
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-2-27 01:25



QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2008-2-27 01:23 AM 發表本站是一個為了高達而存在的網站M~g5`/QxsW
只不過某個對(消音)特別有興趣

機動同盟 Gundam HK!I}!N%w:Tz gAs]
總是有人有這種興趣~(望某人)




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0