Board logo

標題: [youtube] 愛迪生是給人屈的! [打印本頁]

作者: 小軒    時間: 2008-2-24 19:25     標題: 愛迪生是給人屈的!

http://hk.youtube.com/watch?v=LcR_CLK5dc4&NR=17gF4{p:O;R^
[youtube]LcR_CLK5dc4[/youtube]
4rWct]Q9j_機動同盟 Gundam HK
Z*El
~c/yR
[ 本帖最後由 十六夜.二三 於 2008-3-7 19:43 編輯 ]
作者: aidan10896    時間: 2008-2-24 19:42

看到00:35 我開始覺得難過..
作者: lehu881029    時間: 2008-2-24 21:41

這個人看起來像某TW的藝人...
作者: homika﹏小貓    時間: 2008-2-25 02:51

(食緊野囉....)-GWJ4x&U/V
完全噴哂,,,,,
作者: fing頭小吉    時間: 2008-2-26 00:44

我見到過人就想關左佢
作者: 竹本風鳴    時間: 2008-2-26 00:49



QUOTE:
原帖由 小軒 於 2008-2-24 07:25 PM 發表
/`/gr9c/\Jwww.gundamhk.comhttp://hk.youtube.com/watch?v=LcR_CLK5dc4&NR=1

h NY\Vj;P@'X機動同盟 Gundam HK條友想出位(比人打).........瓣雜誌都有講佢0.0(茶)




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0