標題:
[youtube]
愛迪生是給人屈的!
[打印本頁]
作者:
小軒
時間:
2008-2-24 19:25
標題:
愛迪生是給人屈的!
http://hk.youtube.com/watch?v=LcR_CLK5dc4&NR=1
A4Dxj.`n{ wwww.gundamhk.com
[youtube]LcR_CLK5dc4[/youtube]
e2h%S9A2f'B-eiV*\N
'\)[#w~+c5A;W
[
本帖最後由 十六夜.二三 於 2008-3-7 19:43 編輯
]
作者:
aidan10896
時間:
2008-2-24 19:42
看到00:35 我開始覺得難過..
作者:
lehu881029
時間:
2008-2-24 21:41
這個人看起來像某TW的藝人...
作者:
homika﹏小貓
時間:
2008-2-25 02:51
(食緊野囉....)
eLUA Z/WT
pe
完全噴哂,,,,,
作者:
fing頭小吉
時間:
2008-2-26 00:44
我見到過人就想關左佢
作者:
竹本風鳴
時間:
2008-2-26 00:49
QUOTE:
原帖由
小軒
於 2008-2-24 07:25 PM 發表
機動同盟 Gundam HK2QX-D)E-o/}6Tc5o
http://hk.youtube.com/watch?v=LcR_CLK5dc4&NR=1
q9ENEj)l!@c
O-I X
條友想出位(比人打).........瓣雜誌都有講佢0.0(茶)
歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/)
Powered by Discuz! 5.0.0