Board logo

標題: [youtube] 原來kira愛賭馬~~~ [打印本頁]

作者: 我係死PK~凹    時間: 2008-2-23 22:45     標題: 原來kira愛賭馬~~~

http://hk.youtube.com/watch?v=O6wEK13ctvM&feature=related
作者: Lockon    時間: 2008-2-23 22:52

合得好咩.....
@Oq-wG6na#vc[(Qd人食飽飯冇野做...
作者: 我係死PK~凹    時間: 2008-2-23 23:25



QUOTE:
原帖由 Lockon 於 2008-2-23 04:52 發表J1T6|6w o0C)b
合得好咩.....
v5p'GpE本站是一個為了高達而存在的網站d人食飽飯冇野做...

gA0KX%G:?&l機動同盟 Gundam HKJbY7?*p:e?

5py \zv!T4s3cB/J2]機動同盟 Gundam HKQhG} l2l2b9W
算點呀=]
作者: a721wch    時間: 2008-2-24 11:19

(進來)t$nCn$?
機動同盟 Gundam HK6\`        }/Y"AX
(看片)GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE0m%r0c:O7{#uhA

;c#Mj/[ T.EpI4[Kwww.gundamhk.com(噴飯)機動同盟 Gundam HK
H*FW I5](GT

機動同盟 Gundam HK&z9C(\-\J
(暈倒)
作者: 藍色鎮魂曲    時間: 2008-2-24 11:35

點解我見到有桑島法子既?=口=
4k)v tKBw^)mi dGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE桑島法子唔係destiny先有佢配音嫁咩?orz




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0