Board logo

標題: [youtube] 原來kira愛賭馬~~~ [打印本頁]

作者: 我係死PK~凹    時間: 2008-2-23 22:45     標題: 原來kira愛賭馬~~~

http://hk.youtube.com/watch?v=O6wEK13ctvM&feature=related
作者: Lockon    時間: 2008-2-23 22:52

合得好咩.....
QF:]m@q%NZ;Wwww.gundamhk.comd人食飽飯冇野做...
作者: 我係死PK~凹    時間: 2008-2-23 23:25



QUOTE:
原帖由 Lockon 於 2008-2-23 04:52 發表
f&f3GC"_ZE2L4X合得好咩.....本站是一個為了高達而存在的網站#TG+vV*CFb4D#J
d人食飽飯冇野做...

機動同盟 Gundam HK,~-D_8?3D-E
本站是一個為了高達而存在的網站&lwIoK T#K ]
m$F6I


+X!]$M n-}E.w7M-v@機動同盟 Gundam HK
$W8}]nS&B
_V
算點呀=]
作者: a721wch    時間: 2008-2-24 11:19

(進來)
GI!fa:e

nio%~yMa
(看片),^H7u"s&Z2V3I P.sK|/c'b

+rqb`"zN        HnR(噴飯)
0g4d6M[MsO9Mn
-W zW!TqS"K p9y(暈倒)
作者: 藍色鎮魂曲    時間: 2008-2-24 11:35

點解我見到有桑島法子既?=口=
-Ng"fN5pkV\www.gundamhk.com桑島法子唔係destiny先有佢配音嫁咩?orz




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0