遊客:
註冊
|
登錄
|
會員
|
銀行
|
巧麵館
|
娛樂場
|
音樂節拍
|
超機動計劃
|
統計
|
幫助
機動同盟 Gundam HK
»
短片
» 食咖哩比賽片段掉轉播
[youtube]
食咖哩比賽片段掉轉播
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
投票
交易
懸賞
活動
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題:
[youtube]
食咖哩比賽片段掉轉播
阿焯
二等兵
UID 3136
精華 0
積分 51
帖子 46
威望 51
金錢 133 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 20
註冊 2008-2-18
MP分 0
#1
發表於 2008-2-20 21:10
資料
短消息
食咖哩比賽片段掉轉播
http://www.youtube.com/watch?v=GsvPulbg-RM&feature=related
9g7W ?&a q"bPwww.gundamhk.com
好似嘔緊咁
0
0
分享
本帖最近評分記錄
十六夜.二三
2008-2-20 21:23
威望
+5
haro
軍曹
UID 8
精華
1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
#2
發表於 2008-2-20 21:13
資料
短消息
好好笑~
本站是一個為了高達而存在的網站*bc}9\FEk*| b
開頭真係睇到我r哂頭...XDDD
kalun1214
上等兵
UID 2401
精華 0
積分 219
帖子 402
威望 219
金錢 39 盟幣
存款 451 盟幣
體力 0 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 30
註冊 2007-11-14
MP分 0
#3
發表於 2008-2-20 21:17
資料
短消息
好噁心呀 !!
6{
?
Qg&Vewww.gundamhk.com
想嘔 ...
竹本風鳴
(風鳴君)
曹長
請不要騙我,因為我很容易被騙..
UID 480
精華 0
積分 3468
帖子 5429
威望 3468
金錢 151 盟幣
存款 0 盟幣
體力 59 點
SMPC 88 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-6-1
來自 悲哀之星
MP分 0
#4
發表於 2008-2-20 21:18
資料
短消息
熱狗王子小林隼0.0
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEPK*ug_+a"du
J1{g1q*Ekr*?*ri]www.gundamhk.com
佢地係咁又嘔又食--
簽名免疫系統。
狀態:ON
=====================
我慢。
阿焯
二等兵
UID 3136
精華 0
積分 51
帖子 46
威望 51
金錢 133 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 20
註冊 2008-2-18
MP分 0
#5
發表於 2008-2-20 21:31
資料
短消息
QUOTE:
原帖由
竹本風鳴
於 2008-2-20 21:18 發表
%`lA&|8v9a
熱狗王子小林隼0.0
機動同盟 Gundam HK
`qN^T+{k0sx
wZfV#mk
佢地係咁又嘔又食--
)K+wG7R,AzVwww.gundamhk.com
本站是一個為了高達而存在的網站(h;uQ
f:IYh@,b"ut
佢地嘔出黎果時仲好似搵支匙更擺番靚碟飯咁
竹本風鳴
(風鳴君)
曹長
請不要騙我,因為我很容易被騙..
UID 480
精華 0
積分 3468
帖子 5429
威望 3468
金錢 151 盟幣
存款 0 盟幣
體力 59 點
SMPC 88 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-6-1
來自 悲哀之星
MP分 0
#6
發表於 2008-2-20 21:35
資料
短消息
QUOTE:
原帖由
阿焯
於 2008-2-20 09:31 PM 發表
7qFbY(P5GU,`!Z機動同盟 Gundam HK