原帖由 仁一個 於 2008-2-17 05:38 PM 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE/ox,_ e rpVy$N^
K)w9UKP o-nd2d\p機動同盟 Gundam HK所以我超討厭聲優講英文/唱英文歌0QD7QNI
oC
www.gundamhk.comU(AU*i*q7m|
雖然都有個別例子(ex:南里侑香 - feel like a girl機動同盟 Gundam HK wB w4w0z
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE0]}3Yh([m0m
總之就係唔鍾意啦-.-
CmeT-@s*kT!B本站是一個為了高達而存在的網站他們的英文歌,多數聽聲線....(思)