機動同盟 Gundam HK
 



[youtube]Mario Nintendo DS

 
標題: [youtube]Mario Nintendo DS
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-12-19 22:43  資料 短消息 
[youtube]Mario Nintendo DS

http://hk.youtube.com/watch?v=4O7fVU4wWUQ本站是一個為了高達而存在的網站z4N p/tB6cHq3{
好好笑ar~~~XDD
N3h'^/Ec3fPR本站是一個為了高達而存在的網站d人真係好有心機...-v-


分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-12-20 07:08  威望  +5   
頂部
laie1701 (虛子呀~~~)
軍曹
Rank: 5Rank: 5


UID 122
精華 0
積分 1489
帖子 1380
威望 1489
金錢 244 盟幣
存款 0 盟幣
體力 40 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-20
MP分 0
發表於 2007-12-19 23:05  資料 短消息 
好正呀,上堂有機打LA




頂部
幻影之魂 (涼宮控)
軍曹
Rank: 5Rank: 5
萌人所不萌


UID 1074
精華 1
積分 1826
帖子 1252
威望 1826
金錢 44 盟幣
存款 478 盟幣
體力 0 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-7-20
來自 萌
MP分 0
發表於 2007-12-19 23:12  資料 主頁 短消息  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-12-19 10:43 PM 發表
#K\1G]9MS t&Gwww.gundamhk.comhttp://hk.youtube.com/watch?v=4O7fVU4wWUQ
8Os5N{&s%HP5xITd(m*D好好笑ar~~~XDD
)Rqp7veGRp'wjxd人真係好有心機...-v-

機動同盟 Gundam HK_}~5O%\
好低能= =囧





頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-12-19 23:46  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 laie1701 於 2007-12-19 23:05 發表
ql#C0n#_ AE7XA好正呀,上堂有機打LA

www.gundamhk.com U9T"t \eb.]
會唔會俾miss/阿sir收??XDwww.gundamhk.comIR~'P7m%O8I-E*[(c~

p#~wIV fI}

QUOTE:
原帖由 幻影之魂 於 2007-12-19 23:12 發表
)|{ m;@,trNGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
i%`b
}Q
gE4H
好低能= =囧

www.gundamhk.com5b,A
s#`R6q

有時候...如果低能少少就可以令自己開心d...
*qvB%y9l
{本站是一個為了高達而存在的網站
咁低能o下又有咩所謂?
頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-12-20 00:30  資料 短消息 
音樂何來-__-?




---------------------可用簽名---------------------
頂部
竹本風鳴 (風鳴君)
曹長
Rank: 6Rank: 6
請不要騙我,因為我很容易被騙..


UID 480
精華 0
積分 3468
帖子 5429
威望 3468
金錢 151 盟幣
存款 0 盟幣
體力 59 點
SMPC 88 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-6-1
來自 悲哀之星
MP分 0
發表於 2007-12-20 01:38  資料 短消息  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-12-19 11:46 PM 發表
-kk)p`` n機動同盟 Gundam HKC tmpiN
Cqj

會唔會俾miss/阿sir收??XD
U7S5[\v:EGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
\I%HYOwww.gundamhk.com*b)N Ik*EawU9~
^

有時候...如果低能少少就可以令自己開心d...

Y3@@p t
tg
咁低能o下又有咩所謂?

S{/~+JA

#`P!gc$N+~MI-pk本站是一個為了高達而存在的網站非常同意呢個講法0.0




簽名免疫系統。
狀態:ON
=====================
我慢。
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-12-20 15:57  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-12-20 00:30 發表
?/Ug.d$z
~本站是一個為了高達而存在的網站
音樂何來-__-?

本站是一個為了高達而存在的網站'pg)^        EB
用電話播...自己哼...自己唱...XDDD
7t
C,Fz0[?'C/Wk9^
www.gundamhk.comR7en:]k

QUOTE:
原帖由 竹本風鳴 於 2007-12-20 01:38 發表
~WWw3hCE
gntWXE(Cwww.gundamhk.comGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE7E@3]Ik
非常同意呢個講法0.0

www.gundamhk.com y,AAkmP1v5z&b
-v-JSa$rH.]c-r3~
所以我經常都係低低能能咁...XDDD
頂部
laie1701 (虛子呀~~~)
軍曹
Rank: 5Rank: 5


UID 122
精華 0
積分 1489
帖子 1380
威望 1489
金錢 244 盟幣
存款 0 盟幣
體力 40 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-20
MP分 0
發表於 2007-12-20 18:37  資料 短消息 
D MISS /先生會一齊玩 本站是一個為了高達而存在的網站DzwG-a E%_

0K&of9LK0NG0uM
x^#Y*M8M
}3lS.KS6WGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
haro姐邊會低低能能呀




頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-12-20 18:49  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 laie1701 於 2007-12-20 18:37 發表
A!E@c%c        X

D MISS /先生會一齊玩

a-[8A:m8C-{www.gundamhk.com

QUH5Gr4V G d vhGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
&FG&vR        b本站是一個為了高達而存在的網站haro姐邊會低低能能呀

o%emE/qD4m4O_|
叫佢地拎去copy多幾十部...
0bx^IXM全班一齊玩..XDD
u$B7L'c_yGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEu;f`D0XW6f
PSisA%l


_6lG9x1t#E,g本站是一個為了高達而存在的網站點解唔會...-0-?
頂部
laie1701 (虛子呀~~~)
軍曹
Rank: 5Rank: 5


UID 122
精華 0
積分 1489
帖子 1380
威望 1489
金錢 244 盟幣
存款 0 盟幣
體力 40 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-20
MP分 0
發表於 2007-12-20 21:00  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-12-20 18:49 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE3e'b+~        @? l
機動同盟 Gundam HK;WT j+Icp7Nj ^
叫佢地拎去copy多幾十部...0Qvg6]c%[
u1r

全班一齊玩..XDD
+Ki4G&W4^
I%l!M ~,gF        j"xgGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE0O CYI.N(IU
點解唔會...-0-?

3Yz%f}9`Ud機動同盟 Gundam HK點睇haro姐都好正經(誤)




頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-12-20 23:46  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 laie1701 於 2007-12-20 21:00 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE0lM.]2Yz,a,L"]

O2x7G/^,_2r2G`Id)u機動同盟 Gundam HK點睇haro姐都好正經(誤)

){jxs3c:X%[-@cAGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE咁你真係睇錯我喇...-v-
頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:02
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 1.601005 second(s), 10 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING