機動同盟 Gundam HK
 



[youtube]玩CS玩到癲既細路

 
標題: [youtube]玩CS玩到癲既細路
fing頭小吉
少尉
Rank: 7Rank: 7Rank: 7


UID 143
精華 0
積分 5335
帖子 4405
威望 5335
金錢 0 盟幣
存款 15077 盟幣
體力 6 點
SMPC 111 COST
閱讀權限 100
註冊 2007-4-21
來自 所羅門據點
MP分 0
發表於 2007-12-14 15:48  資料 主頁 文集 短消息  Yahoo!
[youtube]玩CS玩到癲既細路



分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-12-14 16:28  威望  +5   




香港LoveLiver柒出香港是常識吧
頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-12-14 21:33  資料 短消息 
我話你知
VX/U(HH+X        ?z(^~9aGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
&t wg4D'X)y}0g^本站是一個為了高達而存在的網站佢唔係玩緊cs




---------------------可用簽名---------------------
頂部
fing頭小吉
少尉
Rank: 7Rank: 7Rank: 7


UID 143
精華 0
積分 5335
帖子 4405
威望 5335
金錢 0 盟幣
存款 15077 盟幣
體力 6 點
SMPC 111 COST
閱讀權限 100
註冊 2007-4-21
來自 所羅門據點
MP分 0
發表於 2007-12-15 00:26  資料 主頁 文集 短消息  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007/12/14 09:33 PM 發表本站是一個為了高達而存在的網站.yi&fl^J        C7?(r)[
我話你知本站是一個為了高達而存在的網站`q5CZMTA
3^"Jk2itx
佢唔係玩緊cs

6fC xT+En機動同盟 Gundam HK咁佢玩緊咩呢?




香港LoveLiver柒出香港是常識吧
頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-12-15 10:05  資料 短消息 
回復 #3 fing頭小吉 的帖子

Unreal Tournament
3m$s!T2[        ?&H本站是一個為了高達而存在的網站聽聲都知唔係cs啦




---------------------可用簽名---------------------
頂部
幻影之魂 (涼宮控)
軍曹
Rank: 5Rank: 5
萌人所不萌


UID 1074
精華 1
積分 1826
帖子 1252
威望 1826
金錢 44 盟幣
存款 478 盟幣
體力 0 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-7-20
來自 萌
MP分 0
發表於 2007-12-15 18:54  資料 主頁 短消息  Yahoo!
浴血戰場= =GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE5}/\h6W$GpP
我見到佢個鍵盤的制跌哂落地下
^)P
u7b)aF        |L本站是一個為了高達而存在的網站
搵h制當esc= =





頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-12-15 21:44  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 幻影之魂 於 2007-12-15 18:54 發表Y;Lu jlP&t0f
浴血戰場= =bj.U:pM        I7A_U3K
r

我見到佢個鍵盤的制跌哂落地下-JKgDY
搵h制當esc= =

/T[u        pY)_b+@本站是一個為了高達而存在的網站之前睇過...唔明佢點解會咁激動...XDK@6B^/[`

`4X
hl1BR
浴血戰場...blood??
頂部
十六夜.二三
上尉
Rank: 8Rank: 8


UID 35
精華 1
積分 12620
帖子 12507
威望 12620
金錢 298 盟幣
存款 27842 盟幣
體力 0 點
SMPC 68 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
來自 阿富汗
MP分 0
發表於 2007-12-15 21:47  資料 文集 短消息 
是扮的吧- -
頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-12-15 22:22  資料 短消息 
回復 #7 十六夜.二三 的帖子

100%係
4UG6cH!j0x        J}rx睇最尾果斷都知
W j
]5]        ?.qX,P+e:J#H+?
uwww.gundamhk.com
-----------------------------------------------本站是一個為了高達而存在的網站L3q4Y p0~2y

6Q[email protected]http://hk.youtube.com/watch?v=b8VMj7AWnhs&feature=relatedGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE9} Nmu.J8eR"J9F
`

條晨輝仔勁晨輝- -{2`,|0J#l3Do8[)k*pe

IjO0mf RL)V0Jwww.gundamhk.com[ 本帖最後由 Zerco 於 2007-12-15 22:23 編輯 ]




---------------------可用簽名---------------------
頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:22
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.698670 second(s), 10 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING