機動同盟 Gundam HK
 



[youtube]太鼓..鬼...紅...

 
標題: [youtube]太鼓..鬼...紅...
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 12:15  資料 短消息 
[youtube]太鼓..鬼...紅...

http://www.youtube.com/watch?v=fbzEmU1M3V4&mode=related&search=
]z`"~M
i本站是一個為了高達而存在的網站
www.gundamhk.comS%|HSV$j%n
上身...
nD5eA BR}l:Hwww.gundamhk.com好癲...個頭係咁fing..
:bzQ#o'b
[_"?Lwww.gundamhk.com
有d擔心佢會俾自己支棍扑親...XD
ocrw;i*GA6[y都唔知佢練o左幾耐先練到可以一路打一路做咁多動作....- -"
iOiGJ7x.j機動同盟 Gundam HK
Q&HQ8{+G{T[ 本帖最後由 haro 於 2007-11-24 15:55 編輯 ]


分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:56  威望  +5   精品文章
頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 12:28  資料 短消息 
叫佢打埋4倍~"~

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:56  威望  +1   




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 12:38  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 12:28 發表機動同盟 Gundam HKf j
H2@7?a

叫佢打埋4倍~"~

G-hrJ|
|iGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
倍速??
,_K^Y;wwww.gundamhk.com我驚佢會打到抽癲..XD
頂部
beeno
伍長
Rank: 4
禁止事項


UID 1959
精華 0
積分 755
帖子 482
威望 755
金錢 17 盟幣
存款 363 盟幣
體力 0 點
SMPC 2 COST
閱讀權限 50
註冊 2007-10-6
來自 禁止事項
MP分 0
發表於 2007-11-24 12:57  資料 主頁 短消息  Yahoo!
太鼓鬼上身!

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:57  威望  +1   




頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 13:27  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-11-24 12:38 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE{*Cp9O/j{@

3]h
dV#He4IN
倍速??EWL/W
u%}

我驚佢會打到抽癲..XD

機動同盟 Gundam HK5Z2n#Ohqtg
瘋狗症?囧




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 13:34  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 13:27 發表qK
Q        k
Z'iZ0q


#ya/qX)];E5ip瘋狗症?囧

[;B$j        Hx7Y9X]        jwww.gundamhk.com佢可以一路打鬼既紅...一路做咁多野...
m;IndT"W-x;A%E機動同盟 Gundam HK我相信冇咩歌可以難到佢...
5I1k        {1OCo機動同盟 Gundam HK除非佢係背o左個譜..同埋死練呢首歌...%N7M
tk\$x^5]3]

(好似我咁..-v-)
頂部
血之淚
上尉
Rank: 8Rank: 8
T⑺?RA



UID 75
精華 0
積分 12471
帖子 11435
威望 12471
金錢 227 盟幣
存款 33896 盟幣
體力 0 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-16
來自 Silent Hill
MP分 0
發表於 2007-11-24 13:35  資料 文集 短消息 
真•太鼓之達人(咦?

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:57  威望  +1   
頂部
直.飛烏
上等兵
Rank: 3Rank: 3


UID 1746
精華 0
積分 314
帖子 424
威望 314
金錢 35 盟幣
存款 62 盟幣
體力 15 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 30
註冊 2007-9-9
來自 彭格列家族
MP分 0
發表於 2007-11-24 14:23  資料 短消息 
條友抽根 鬼上身 定真係勁

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:57  威望  +1   





路人甲:你o左
路人月:你係蕾
路人甲:我係酷,你係蕾,所以你變左性
路人月:........
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 15:00  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 直.飛烏 於 2007-11-24 14:23 發表f K$I$y*Q
_H9s

條友抽根 鬼上身 定真係勁

機動同盟 Gundam HK8^:vOZQ,G
首先要有技術..之後先會練呢d咁多餘既動作...
YO%u6xWGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE可能佢想打得好睇d掛...(真係好睇咩?)
頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 15:38  資料 短消息 
佢自己開左AUTO=W=




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 15:46  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 15:38 發表
)wf n!bR6y機動同盟 Gundam HK佢自己開左AUTO=W=

        GrgC3xdDS.uPGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEo下..乜太鼓都有得開auto既咩..-0- (cheat??????)機動同盟 Gundam HKA9hie,c3w0y!]E
又冇可能係demo ar...u B
mA.[S{

佢都唔係全良...
頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 15:50  資料 短消息 
佢本人開AUTO-v-




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 15:55  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 15:50 發表本站是一個為了高達而存在的網站'M6CZDD'Jm        l#I7h
佢本人開AUTO-v-

@4c1_u{ WGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE如果我有得開...我都開..XD
頂部
仁一個
少佐
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 34
精華 0
積分 18845
帖子 20876
威望 18845
金錢 6213 盟幣
存款 43103 盟幣
體力 34 點
SMPC 1317 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
來自 音羽
MP分 0
發表於 2007-11-24 20:18  資料 文集 短消息 
其實佢有甩過=]

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 21:16  威望  +1   




頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 22:20  資料 短消息 
\7~Msm'F2P
而道佢甩左




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 22:23  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 22:20 發表本站是一個為了高達而存在的網站-o
}R"i#I


6g8?+Jr"FS;j6sj本站是一個為了高達而存在的網站而道佢甩左

b+^] T)T本站是一個為了高達而存在的網站佢係因為甩o左而令轉面冇眼睇...
2K7MKo4Fwww.gundamhk.com定係因為佢要回眸一笑而甩o左...??
頂部
仁一個
少佐
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 34
精華 0
積分 18845
帖子 20876
威望 18845
金錢 6213 盟幣
存款 43103 盟幣
體力 34 點
SMPC 1317 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
來自 音羽
MP分 0
發表於 2007-11-25 12:09  資料 文集 短消息 
回復 #16 haro 的帖子

問佢本人=]




頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-25 12:11  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 仁一個 於 2007-11-25 12:09 發表
8mVmp!E3f:Owww.gundamhk.com問佢本人=]

uO3V,w*rwww.gundamhk.com搵到佢既話我都想問o下...XD
頂部
仁一個
少佐
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 34
精華 0
積分 18845
帖子 20876
威望 18845
金錢 6213 盟幣
存款 43103 盟幣
體力 34 點
SMPC 1317 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
來自 音羽
MP分 0
發表於 2007-11-25 12:15  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-11-25 12:11 發表www.gundamhk.comGd6y.|BFOV
+R5D0E$rZi
搵到佢既話我都想問o下...XD

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE%f }!Bf,R'u        l
其實我想錄低自己玩DJMAX-w-
1FWf%W-M%s機動同盟 Gundam HK4[/P1y#\;wL
p4e

不過冇手錄




頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-25 12:16  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 仁一個 於 2007-11-25 12:15 發表
        X[ O+EbM機動同盟 Gundam HK
-M D_~| P8@GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE其實我想錄低自己玩DJMAX-w-GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGES7P{?BZ(j-]&i        T*@
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE:JTi+VFo y O
不過冇手錄

本站是一個為了高達而存在的網站)V`(T&F&f!`
aS/V

用個口咬住個電話..XD
頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 10:18
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 1.199446 second(s), 10 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING