機動同盟 Gundam HK
 



[youtube]太鼓..鬼...紅...

 
標題: [youtube]太鼓..鬼...紅...
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 12:15  資料 短消息 
[youtube]太鼓..鬼...紅...

http://www.youtube.com/watch?v=fbzEmU1M3V4&mode=related&search=機動同盟 Gundam HK
lS J7Y7pU/[4gL:z6]

本站是一個為了高達而存在的網站y.?(AR2j*E0Px
上身..."\/\P        a5}|K0U
好癲...個頭係咁fing..
;U/O0U$D#ts0C機動同盟 Gundam HK有d擔心佢會俾自己支棍扑親...XD
eA$Fo(AvN0UGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE都唔知佢練o左幾耐先練到可以一路打一路做咁多動作....- -"
.bq/_ha!O4\+p
K2\GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
6PO wCc&C,h d
[ 本帖最後由 haro 於 2007-11-24 15:55 編輯 ]


分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:56  威望  +5   精品文章
頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 12:28  資料 短消息 
叫佢打埋4倍~"~

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:56  威望  +1   




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 12:38  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 12:28 發表
?]/OY#_;G aGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE叫佢打埋4倍~"~

-}H7^XB@倍速??9D1uzL:P
我驚佢會打到抽癲..XD
頂部
beeno
伍長
Rank: 4
禁止事項


UID 1959
精華 0
積分 755
帖子 482
威望 755
金錢 17 盟幣
存款 363 盟幣
體力 0 點
SMPC 2 COST
閱讀權限 50
註冊 2007-10-6
來自 禁止事項
MP分 0
發表於 2007-11-24 12:57  資料 主頁 短消息  Yahoo!
太鼓鬼上身!

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:57  威望  +1   




頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 13:27  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-11-24 12:38 發表W5p7p)O)G9U6o

Un-s-J;d;b7r2z
F
倍速??
        B#m8N
v4j]qD
我驚佢會打到抽癲..XD

.`NXyB/t%h本站是一個為了高達而存在的網站瘋狗症?囧




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 13:34  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 13:27 發表機動同盟 Gundam HKQ)tP+d5e"\QUM#X


o'g
O"b6x\Y
瘋狗症?囧

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE1|P4{gW,u&F@;c
佢可以一路打鬼既紅...一路做咁多野...!IKh*W%`'F(`
{p

我相信冇咩歌可以難到佢...
-u,b*w{!@3~Z#dho&k本站是一個為了高達而存在的網站除非佢係背o左個譜..同埋死練呢首歌...本站是一個為了高達而存在的網站-tio&h3s5Y
(好似我咁..-v-)
頂部
血之淚
上尉
Rank: 8Rank: 8
T⑺?RA



UID 75
精華 0
積分 12471
帖子 11435
威望 12471
金錢 227 盟幣
存款 33896 盟幣
體力 0 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-16
來自 Silent Hill
MP分 0
發表於 2007-11-24 13:35  資料 文集 短消息 
真•太鼓之達人(咦?

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:57  威望  +1   
頂部
直.飛烏
上等兵
Rank: 3Rank: 3


UID 1746
精華 0
積分 314
帖子 424
威望 314
金錢 35 盟幣
存款 62 盟幣
體力 15 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 30
註冊 2007-9-9
來自 彭格列家族
MP分 0
發表於 2007-11-24 14:23  資料 短消息 
條友抽根 鬼上身 定真係勁

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:57  威望  +1   





路人甲:你o左
路人月:你係蕾
路人甲:我係酷,你係蕾,所以你變左性
路人月:........
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 15:00  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 直.飛烏 於 2007-11-24 14:23 發表F A8U#M_#{!}!|8@
條友抽根 鬼上身 定真係勁

Em.?N        b$`g$f
首先要有技術..之後先會練呢d咁多餘既動作...
K R3N"_:H}LK*J本站是一個為了高達而存在的網站可能佢想打得好睇d掛...(真係好睇咩?)
頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 15:38  資料 短消息 
佢自己開左AUTO=W=




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 15:46  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 15:38 發表
rz-[z%a(T.hy本站是一個為了高達而存在的網站佢自己開左AUTO=W=

4Zu9v ? O#VKr+U-w]機動同盟 Gundam HKo下..乜太鼓都有得開auto既咩..-0- (cheat??????)GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEe2oC*|ze3b3q%]]
又冇可能係demo ar...機動同盟 Gundam HKR2^o],?f9N
佢都唔係全良...
頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 15:50  資料 短消息 
佢本人開AUTO-v-




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 15:55  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 15:50 發表
R6oh#d*ws-P佢本人開AUTO-v-

本站是一個為了高達而存在的網站{iAu/^*z
如果我有得開...我都開..XD
頂部
仁一個
少佐
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 34
精華 0
積分 18845
帖子 20876
威望 18845
金錢 6213 盟幣
存款 43103 盟幣
體力 34 點
SMPC 1317 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
來自 音羽
MP分 0
發表於 2007-11-24 20:18  資料 文集 短消息 
其實佢有甩過=]

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 21:16  威望  +1   




頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 22:20  資料 短消息 
本站是一個為了高達而存在的網站@V#lh)j
而道佢甩左




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 22:23  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 22:20 發表0gFx7]c-x$n CDJ

_6c*Q9A/s機動同盟 Gundam HK而道佢甩左

@4|K5Hnn5J~O
佢係因為甩o左而令轉面冇眼睇...機動同盟 Gundam HK hHoc-pU\u
定係因為佢要回眸一笑而甩o左...??
頂部
仁一個
少佐
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 34
精華 0
積分 18845
帖子 20876
威望 18845
金錢 6213 盟幣
存款 43103 盟幣
體力 34 點
SMPC 1317 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
來自 音羽
MP分 0
發表於 2007-11-25 12:09  資料 文集 短消息 
回復 #16 haro 的帖子

問佢本人=]




頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-25 12:11  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 仁一個 於 2007-11-25 12:09 發表機動同盟 Gundam HK5BDoZ
~ }A&u2^

問佢本人=]

'ZRuA(S3Ve(t0a
搵到佢既話我都想問o下...XD
頂部
仁一個
少佐
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 34
精華 0
積分 18845
帖子 20876
威望 18845
金錢 6213 盟幣
存款 43103 盟幣
體力 34 點
SMPC 1317 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
來自 音羽
MP分 0
發表於 2007-11-25 12:15  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-11-25 12:11 發表
*Q:Z9Yq\本站是一個為了高達而存在的網站機動同盟 Gundam HKpt WX |J#Z
搵到佢既話我都想問o下...XD

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGESJMPm By
其實我想錄低自己玩DJMAX-w-
T9wZ%J1y:T0ANwww.gundamhk.comGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE%~#`7H5[Vk h2j"d
不過冇手錄




頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-25 12:16  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 仁一個 於 2007-11-25 12:15 發表
Wzu LE7x9X機動同盟 Gundam HKGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE;~(bSf0KF5s:d,{
其實我想錄低自己玩DJMAX-w-機動同盟 Gundam HKO1i({7OD4U&o$]*j.|

@n Gx
PL機動同盟 Gundam HK
不過冇手錄

U'A4yt'}-BGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE用個口咬住個電話..XD
頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:06
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.139183 second(s), 10 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING