機動同盟 Gundam HK
 



[youtube] 熱氣夠rock歌 ! - 主題:永遠懷念bill

 
標題: [youtube] 熱氣夠rock歌 ! - 主題:永遠懷念bill
星月流恨 (淚歌 - 崩壞歌姬)
中尉
Rank: 7Rank: 7Rank: 7
糖果子彈@ミク控


UID 283
精華 1
積分 7173
帖子 8732
威望 7173
金錢 842 盟幣
存款 35119 盟幣
體力 60 點
SMPC 1137 COST
閱讀權限 120
註冊 2007-5-8
MP分 0
發表於 2010-10-17 23:35  資料 文集 短消息 
熱氣夠rock歌 ! - 主題:永遠懷念bill

Bill,永遠懷念你
h2A/iy)l{C本站是一個為了高達而存在的網站
;nSad*p9dS`,MGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
&uh5[ }r4cP4MZW~*| P#q3V*w9aE1s
後話:極度熱氣既歌,但係好好聽,越聽好上癮機動同盟 Gundam HKHIF3{9K
HH'l]A

咪問我bill係邊個,別問詳情www.gundamhk.com)i2l(Ulj9s3~g

(S7HWV;co以上2vJt7Pn`
^;n5Y"c-C'_&G_
地方好似錯左..?嘛~自然有人同我轉返去應該既地方
xlxD(k&P:R0?2n,q8C本站是一個為了高達而存在的網站
#|pk
P3A機動同盟 Gundam HK
[ 本帖最後由 星月流恨 於 2010-10-17 23:38 編輯 ]


分享




頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:07
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 1.177031 second(s), 9 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING