機動同盟 Gundam HK
 



[港台] 唔好意思

 
標題: [港台] 唔好意思
mebius
軍曹
Rank: 5Rank: 5
夏娜控~~Shakugan no Shana


UID 9620
精華 1
積分 1421
帖子 1100
威望 1421
金錢 33 盟幣
存款 0 盟幣
體力 46 點
SMPC 58 COST
閱讀權限 70
註冊 2009-10-29
MP分 0
發表於 2010-10-17 20:30  資料 短消息 
[港台] 唔好意思


#fLafl1y
q%s\機動同盟 Gundam HK

x0D3c_l"Vwww.gundamhk.com政府真係唔好意思GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE2|*E9H\"u7b3S@B N~
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE/h4Y*S ?x3s!~s]&~
[ 本帖最後由 mebius 於 2010-10-17 20:35 編輯 ]


分享





頂部
Laster
該用戶已被刪除









發表於 2010-10-17 20:35 
回復 #1 mebius 的帖子

*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
fing頭小吉
少尉
Rank: 7Rank: 7Rank: 7


UID 143
精華 0
積分 5335
帖子 4405
威望 5335
金錢 0 盟幣
存款 15077 盟幣
體力 6 點
SMPC 111 COST
閱讀權限 100
註冊 2007-4-21
來自 所羅門據點
MP分 0
發表於 2010-10-18 00:11  資料 主頁 文集 短消息  Yahoo!
現在的人炒樓不住...本站是一個為了高達而存在的網站6i|
Kr%h~5s2@%\

老老實實住公屋算了吧...




香港LoveLiver柒出香港是常識吧
頂部
aidan10896 (迷戀過去 痛失將來)
曹長
Rank: 6Rank: 6


UID 502
精華 0
積分 3331
帖子 4303
威望 3331
金錢 806 盟幣
存款 37708 盟幣
體力 74 點
SMPC 1606 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-6-3
MP分 0
發表於 2010-10-18 04:23  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 fing頭小吉 於 2010-10-18 00:11 發表
1z3G%N;s0RHGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE現在的人炒樓不住...GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE$A\K/F#FR
老老實實住公屋算了吧...

Z|8o~];O#f:U
成日買樓買樓,買左又嚴地方唔夠好,買唔到又話貴要政府監管下.機動同盟 Gundam HK2V|"]&M.OFB2v'y6rw
www.gundamhk.com^d        A/`%mo-@R
攪咁多 不如租屋住仲好......
頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 18:35
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 1.100633 second(s), 9 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING