遊客:
註冊
|
登錄
|
會員
|
銀行
|
巧麵館
|
娛樂場
|
音樂節拍
|
超機動計劃
|
統計
|
幫助
機動同盟 Gundam HK
»
短片
» Crossbone Gundam動畫化決定!
[youtube]
Crossbone Gundam動畫化決定!
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
投票
交易
懸賞
活動
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題:
[youtube]
Crossbone Gundam動畫化決定!
蒼之隼
(Pyon)
少佐
The Price of Freedom
UID 3
精華
2
積分 4491
帖子 2610
威望 4491
金錢 427 盟幣
存款 5227 盟幣
體力 20 點
SMPC 671 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
MP分 0
#1
發表於 2008-8-21 21:31
資料
文集
短消息
Crossbone Gundam動畫化決定!
http://hk.youtube.com/watch?v=QXmkePq1Ahc
K,AK \?J$P&S機動同盟 Gundam HK
大誤∼
0
0
分享
本帖最近評分記錄
Tiger
2008-8-21 21:53
威望
+50
wat.the.fun?
少尉
UID 37
精華
1
積分 6469
帖子 6467
威望 6469
金錢 0 盟幣
存款 36630 盟幣
體力 0 點
SMPC -5 COST
閱讀權限 100
註冊 2007-4-13
MP分 0
#2
發表於 2008-8-21 21:37
資料
文集
短消息
一流
QV(xr.OIu
仲有綱鐵七人眾
仁一個
少佐
UID 34
精華 0
積分 18845
帖子 20876
威望 18845
金錢 6213 盟幣
存款 43103 盟幣
體力 34 點
SMPC 1317 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
來自 音羽
MP分 0
#3
發表於 2008-8-21 21:38
資料
文集
短消息
喂喂==
BesL)I3I+d(Z k:E
怎麼一開始2號機會跟主角群在一起(op1的關係?但最後又看到木星總統和3號機…)
機動同盟 Gundam HK
An/gG+I!N7t
多比亞頭髮太短(指)
]1R:SQ6@D]3I%Y4_機動同盟 Gundam HK
駕駛員戴頭盔的樣子好Rockman(笑)
機動同盟 Gundam HK"P/z"k/|l
9tfdqT+~u;`m fggGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
鉛筆畫GJ!
Tiger
總帥
UID 1
精華
1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
#4
發表於 2008-8-21 21:55
資料
主頁
文集
短消息
這算是個別GUNDAM當中我的最愛啊!
cagalli
(Ω,卡控,語言障礙)
軍曹
UID 14
精華
1
積分 2994
帖子 2917
威望 2994
金錢 735 盟幣
存款 1268 盟幣
體力 0 點
SMPC 8 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
MP分 0
#5
發表於 2008-8-21 22:06
資料
短消息
QUOTE:
原帖由
Tiger
於 2008-8-21 21:55 發表
www.gundamhk.com
p)y[.^ ]3Y
這算是個別GUNDAM當中我的最愛啊!
'f%@;E
y5kJ?
你又畫下,同佢鬥啦.....XD
蒼之隼
(Pyon)
少佐
The Price of Freedom
UID 3
精華
2
積分 4491
帖子 2610
威望 4491
金錢 427 盟幣
存款 5227 盟幣
體力 20 點
SMPC 671 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
MP分 0
#6
發表於 2008-8-21 22:09
資料
文集
短消息
QUOTE:
原帖由
Tiger
於 2008-8-21 21:55 發表
\'mF
Fz.Sd)F
Q
這算是個別GUNDAM當中我的最愛啊!
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGErg~&C]wp"L
m
開個post,貼個link
www.gundamhk.com J u[G4dfBf
咁就49分...
本站是一個為了高達而存在的網站V/S @(l+P2_#t,k
機動同盟 Gundam HK:jAIq#q$M'Z$o3G
[
本帖最後由 蒼之隼 於 2008-8-21 22:24 編輯
]
本帖最近評分記錄
cagalli
2008-8-21 22:11
威望
-1
扣返你好嗎??(巴)
Tiger
總帥
UID 1
精華
1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
#7
發表於 2008-8-21 22:25
資料
主頁
文集
短消息
QUOTE:
原帖由
cagalli
於 2008-8-21 22:06 發表
0Z6IU(U}%F機動同盟 Gundam HK
本站是一個為了高達而存在的網站?sPm:U:X$N
x
你又畫下,同佢鬥啦.....XD
www.gundamhk.com,vpBPk3e.N0?B
我這種同人界的中下級要跟商業界的上級鬥(思
cagalli
(Ω,卡控,語言障礙)
軍曹
UID 14
精華
1
積分 2994
帖子 2917
威望 2994
金錢 735 盟幣
存款 1268 盟幣
體力 0 點
SMPC 8 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
MP分 0
#8
發表於 2008-8-21 22:26
資料
短消息
QUOTE:
原帖由
Tiger
於 2008-8-21 22:25 發表
/C-O.BVIwQ9U#e機動同盟 Gundam HK
本站是一個為了高達而存在的網站2K@J'T"Y0qo6\ g
我這種同人界的中下級要跟商業界的上級鬥(思
Q w%k\_GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
= =....那是商業界嗎??
竹本風鳴
(風鳴君)
曹長
請不要騙我,因為我很容易被騙..
UID 480
精華 0
積分 3468
帖子 5429
威望 3468
金錢 151 盟幣
存款 0 盟幣
體力 59 點
SMPC 88 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-6-1
來自 悲哀之星
MP分 0
#9
發表於 2008-8-21 22:27
資料
短消息
是神人沒錯了(思)
簽名免疫系統。
狀態:ON
=====================
我慢。
蒼之隼
(Pyon)
少佐
The Price of Freedom
UID 3
精華
2
積分 4491
帖子 2610
威望 4491
金錢 427 盟幣
存款 5227 盟幣
體力 20 點
SMPC 671 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
MP分 0
#10
發表於 2008-8-21 22:28
資料
文集
短消息
講真.....我以前畫畫就係想好似佢咁
EoU{bK,l
唔好笑我
Tiger
總帥
UID 1
精華
1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
#11
發表於 2008-8-21 22:34
資料
主頁
文集
短消息
QUOTE:
原帖由
蒼之隼
於 2008-8-21 22:28 發表
J"k7Si'Bl:Vg:{ R5ywww.gundamhk.com
講真.....我以前畫畫就係想好似佢咁
Fip~:l"ky%m1n本站是一個為了高達而存在的網站
唔好笑我
S6lv
Ru-]1Ms機動同盟 Gundam HK
每個有畫GUNDAM既人都會,我都唔例外
cWxt1vKg本站是一個為了高達而存在的網站
只不過,呢種畫量既情況下,畫師唔只需要有極隨便就能畫出一張好圖既能力
)RP.K+KLT
J0twww.gundamhk.com
更加要有畫接畫既能力
蒼之隼
(Pyon)
少佐
The Price of Freedom
UID 3
精華
2
積分 4491
帖子 2610
威望 4491
金錢 427 盟幣
存款 5227 盟幣
體力 20 點
SMPC 671 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
MP分 0
#12
發表於 2008-8-21 22:36
資料
文集
短消息
QUOTE:
原帖由
Tiger
於 2008-8-21 22:34 發表
T,HR'd9|Mr
^9UUcqzN-K n)_機動同盟 Gundam HK
每個有畫GUNDAM既人都會,我都唔例外
www.gundamhk.com,YL
k`+m
只不過,呢種畫量既情況下,畫師唔只需要有極隨便就能畫出一張好圖既能力
j-PL`p)HM[-yw
更加要有畫接畫既能力
,CZg*m$M O
所以我已經放棄左~.~
Sxo^
F9O機動同盟 Gundam HK
據我所知,個作者用左5個月,畫左1249張畫
Tiger
總帥
UID 1
精華
1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
#13
發表於 2008-8-21 23:03
資料
主頁
文集
短消息
QUOTE:
原帖由
蒼之隼
於 2008-8-21 22:36 發表
L:vLXjuP4}
J{Y2x*r$t3ywww.gundamhk.com
所以我已經放棄左~.~
;|~su#O#HMs
據我所知,個作者用左5個月,畫左1249張畫
H&z&NqJ)V$WS[Wwww.gundamhk.com
其實係香港呢個環境動力不足姐
Ai`ap'Ei7@:e
冇氣紛,亦都冇有心人支持
cagalli
(Ω,卡控,語言障礙)
軍曹
UID 14
精華
1
積分 2994
帖子 2917
威望 2994
金錢 735 盟幣
存款 1268 盟幣
體力 0 點
SMPC 8 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
MP分 0
#14
發表於 2008-8-21 23:07
資料
短消息
QUOTE:
原帖由
Tiger
於 2008-8-21 22:34 發表
} y)M:d+]
r-LxoShv
;qUY%yAI
每個有畫GUNDAM既人都會,我都唔例外