回復 #7 dyg 的帖子
其實都幾簡單...
,R5?3E]3i`+r'J|yX,d`E
1.開軟件(廢話...)
5tIz@9QU2.直接去cut野果頁,去瀏覽果度開番你錄左果件GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGENY@1H w-[;K oA
3.同上,係音樂果欄擺一首想加插既歌機動同盟 Gundam HK3Qa|S$DNg#z
4.cut果時click落要cut果欄,跟住會有選項
-Y$W3M)pA,Xj)p9PdGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE5.cut完save左,轉做wmv格式=成功
js*DH`zg:B
.Ss,J
e T/N_#{*X本站是一個為了高達而存在的網站N年前用過友立10破解版
2zf2C!]}
l0?冇記錯係咁用...
|