機動同盟 Gundam HK
 



[youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

 
標題: [youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 12:53  資料 短消息 
mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE3O M9];a/y{'f XWJ#Q
機動同盟 Gundam HK VT n"M.i~%f
本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧, 仲有忘了用charge...


分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2008-7-16 19:04  威望  +50   




加入MF簽名圖行列 !

頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:02  資料 文集 短消息 
試下除左gale 用其他機體入90000exia
8w H}AX        Mx1K{(BGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE

nsma}Ns,[
仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍本站是一個為了高達而存在的網站        Cm#T#]H6zg2Eev

m        h9EcrGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:12  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 AE86 於 2008-7-15 01:02 PM 發表
"|p[C Y"v'hK        J試下除左gale 用其他機體入90000exiaGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEI
x'L3c4CpP{
_

www.gundamhk.comphzn g(] q j4i
仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍-x        D8|g9u,q5k

~R$T[k;qW N機動同盟 Gundam HK近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如

0{-]anzCQ
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEF w        i*K2P'B6^"\
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
l&EM'^ @0]
dL Ny'{本站是一個為了高達而存在的網站
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
+\
^7yuxx&[;pGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,Ok8n.Vnh.y~
只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...




加入MF簽名圖行列 !

頂部
Tiger
總帥
Rank: 10Rank: 10Rank: 10


UID 1
精華 1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
發表於 2008-7-15 13:28  資料 主頁 文集 短消息  ICQ 狀態
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
Z-[t        B&g機動同盟 Gundam HK我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
d aJ&N^~呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題 buy*?:W;F\hy
3Hz"{\6SJ&?V
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧




頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:31  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:12 發表本站是一個為了高達而存在的網站9[1o,Y"e.IZ${cM1E

%K6\ {!t9^Wi        N"u試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE#S+f"m4a-dW0\"v
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
APH'R
^*L7Z-`機動同盟 Gundam HK
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra本站是一個為了高達而存在的網站5c3mRa5NP-[e
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,#M)s"g5zl
e

只不過用gale ...

EV$FF].w/L:RMFJ機動同盟 Gundam HKSORRY 其實我講野過份左-,-
7M zgv-}
rt
[#b6onm        f%Q%r&g-G
其實有好多位可以俾你埋格
r~-u-X_QxGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE0Y n$h;m&IK%d&s)r
遲下慢慢解釋你聽
f'FE_B0K.KGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
9r|
\&M TP)SGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
p.s. 或者試下shadow 效果理想www.gundamhk.comn2Z/Rl,XlRQr
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE$tz,U4_
X5]R"btE5c

[ 本帖最後由 AE86 於 2008-7-15 13:38 編輯 ]
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:40  資料 短消息 
我全部大機都打win過了90000分Extra了......可是我只懂得用復活和強襲........只有一次proplet用機動.....Dd4Vn$L DKeb,YZ
1H*V L?Cv,^ M8Q6ls
個個打都用機動.......覺得自己很廢.......
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:43  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 13:28 發表
        Ns8]~;wj>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEp*UT6k7|5t7S4A
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD_.W1tq,i%d
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
N        HPI7? E0C+L
vfa%_#u最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

本站是一個為了高達而存在的網站2]E[
M]-hX


;N+vy)s.aW.dH6Z機動同盟 Gundam HK還有假強襲bug.....次次打中人,佢都冇訓低......
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:49  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 01:28 PM 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE"f$U'MNQL
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧%o8z5SV6FE
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
n.M;Y8Oy
@
F(U b7_
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題C\3L!_%H(?!u

i,S,^m&R ia,E最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE$u`+mC,{`nR.lF
點解會有聲架!?囧




加入MF簽名圖行列 !

頂部
小小羊仔
上等兵
Rank: 3Rank: 3


UID 4521
精華 0
積分 417
帖子 515
威望 417
金錢 355 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 152 COST
閱讀權限 30
註冊 2008-7-3
來自 香港
MP分 0
發表於 2008-7-20 11:21  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:49 發表i
\3|%C2K }!oWJ


?T*XD&dC.c
C+X0k
點解會有聲架!?囧

機動同盟 Gundam HK)v2`]Lj*G | V

$Rj&@kaH7J
o機動同盟 Gundam HK
唔係你整架咩@@?
6S Y`
l CL&l
l本站是一個為了高達而存在的網站
================
}        Vj;^;a]s;?2X我都見到你企左係到但係狂按格




頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:12
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.344982 second(s), 10 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING