機動同盟 Gundam HK
 



[youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

 
標題: [youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 12:53  資料 短消息 
mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]


7RI*x+}p
v*LRwww.gundamhk.com
本站是一個為了高達而存在的網站 Bl/^;i4u9U"D
本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧, 仲有忘了用charge...


分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2008-7-16 19:04  威望  +50   




加入MF簽名圖行列 !

頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:02  資料 文集 短消息 
試下除左gale 用其他機體入90000exiawww.gundamhk.com6q#` Ls KwC"jh

:M9I n],m機動同盟 Gundam HK仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍
#[9Y3q3G+}7f~Q機動同盟 Gundam HK機動同盟 Gundam HK;Z2s        kP2a
近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:12  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 AE86 於 2008-7-15 01:02 PM 發表
&j8c]sZg"W1D,u#twww.gundamhk.com試下除左gale 用其他機體入90000exia
1UTSL4qT機動同盟 Gundam HK
D4i+S+GX#{:W仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍
9VV8tSFrS本站是一個為了高達而存在的網站
S-MjK1Hk9^:MBLBewww.gundamhk.com近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如

機動同盟 Gundam HK*G;Eu`'oLfR D
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧機動同盟 Gundam HK:SJY8D)a1?&A
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
rq`B6@ y4tfwww.gundamhk.com至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
W"a:Y,E[{w'e機動同盟 Gundam HK其實我既目標係同所有大機打嬴extra,GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE{{IT,wi*sF
只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...




加入MF簽名圖行列 !

頂部
Tiger
總帥
Rank: 10Rank: 10Rank: 10


UID 1
精華 1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
發表於 2008-7-15 13:28  資料 主頁 文集 短消息  ICQ 狀態
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE)VO!r-?#e&m-a:x
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
XS#A6f$KD機動同盟 Gundam HK呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
+uP~'O.`vbo機動同盟 Gundam HK本站是一個為了高達而存在的網站Rl        yb#S+J-Qs
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧




頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:31  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:12 發表
v\4]ttE Z2l3S$J
` FQ3ER;BGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧-inQ]6c0xY:W:U
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...www.gundamhk.com,Kc!@9K,q/D q
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extraGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE R#\$d-CH+ae4v
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,
['U}!{$\ s}(xGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE只不過用gale ...

v"}uH&m!m!ei q
SORRY 其實我講野過份左-,-
        RI*{&?3C1{'H7_&T2Nwww.gundamhk.comGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE;S?}e']*Z4rx4]0N
其實有好多位可以俾你埋格www.gundamhk.com$w;b
Ru}e
p3o+w }

R+TF8sO5P#KY3F4s
遲下慢慢解釋你聽
J n0nC
M
oa.D本站是一個為了高達而存在的網站

2_#L*R W!H*giOwww.gundamhk.comp.s. 或者試下shadow 效果理想機動同盟 Gundam HK2rLR:Nh.?T
j*@2?}n0T

a1H"@jB${.B
[ 本帖最後由 AE86 於 2008-7-15 13:38 編輯 ]
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:40  資料 短消息 
我全部大機都打win過了90000分Extra了......可是我只懂得用復活和強襲........只有一次proplet用機動.....
H(n|FULowww.gundamhk.com
9o*Q`2ib*v'hEEs z機動同盟 Gundam HK個個打都用機動.......覺得自己很廢.......
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:43  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 13:28 發表www.gundamhk.com+vT5P:He
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧www.gundamhk.comrZ#B-@C
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
dkS(k%x]A]d機動同盟 Gundam HK呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
O9b|'\ m,y,fJ機動同盟 Gundam HK機動同盟 Gundam HKKI2d"f,F4V
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

6CtG%?k1H6ywww.gundamhk.com8Q%zr/F!I4PH0D8{
還有假強襲bug.....次次打中人,佢都冇訓低......
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:49  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 01:28 PM 發表
J'X#vpR)ZZ:OE機動同盟 Gundam HK>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
1v%Vk,A
GvWww機動同盟 Gundam HK
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
4MT3R/Z3e7[機動同盟 Gundam HK呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
Ui l"N&L"vY
Lswww.gundamhk.com
本站是一個為了高達而存在的網站^(KO
JO

最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

X5I;t
qmO&?
點解會有聲架!?囧




加入MF簽名圖行列 !

頂部
小小羊仔
上等兵
Rank: 3Rank: 3


UID 4521
精華 0
積分 417
帖子 515
威望 417
金錢 355 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 152 COST
閱讀權限 30
註冊 2008-7-3
來自 香港
MP分 0
發表於 2008-7-20 11:21  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:49 發表本站是一個為了高達而存在的網站#`bk@-pfM

6Fss~ccM.HpGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE點解會有聲架!?囧

h zW        md3^K

7J$J&g'V$E機動同盟 Gundam HK唔係你整架咩@@?
D KBg
T-Km
J8pt
================
.y7[ X4Be;T:bwww.gundamhk.com我都見到你企左係到但係狂按格




頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 08:50
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 1.598972 second(s), 10 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING