機動同盟 Gundam HK
 



[youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

 
標題: [youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 12:53  資料 短消息 
mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

www.gundamhk.comA%`TRy;Rsc
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE*{c t `*Mk+X
本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧, 仲有忘了用charge...


分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2008-7-16 19:04  威望  +50   




加入MF簽名圖行列 !

頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:02  資料 文集 短消息 
試下除左gale 用其他機體入90000exia本站是一個為了高達而存在的網站
d8Egn%[I        n_sV


s+Rlt_{N

仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍
!B(KfQAYwww.gundamhk.com本站是一個為了高達而存在的網站%y
h@%nt]

近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:12  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 AE86 於 2008-7-15 01:02 PM 發表
sU5pI8[本站是一個為了高達而存在的網站試下除左gale 用其他機體入90000exiawww.gundamhk.com}'H%b:dCe1ah

q1HE~lNwww.gundamhk.com仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍本站是一個為了高達而存在的網站FV&T([0["~%HvX
m/N^-z8a
近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE6n9^} i^!C%N;}z#u
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧+Yjuw_4L
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
s'^0xe
y
y g        }GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
M tbW&VE r8wI其實我既目標係同所有大機打嬴extra, a;J N`V
只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...




加入MF簽名圖行列 !

頂部
Tiger
總帥
Rank: 10Rank: 10Rank: 10


UID 1
精華 1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
發表於 2008-7-15 13:28  資料 主頁 文集 短消息  ICQ 狀態
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
2s `9P!D0x+i3G\WrGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
)j&kPG [:uIV本站是一個為了高達而存在的網站呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題www.gundamhk.com1~;S'M[%Hf]|wk!~ J
本站是一個為了高達而存在的網站cK6@q|
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧




頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:31  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:12 發表
2xU$^:\ g本站是一個為了高達而存在的網站M9Q Qz9[
k,[

試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧
w"?GDn,G)`5O有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...機動同盟 Gundam HK$N.}2c#q#a,tV|
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extraI)Isqv G$n7S
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,
$F)Z*V
],E/YQ
只不過用gale ...

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEC@        kZa%o [0~POg*m
SORRY 其實我講野過份左-,-
S2pm&g6owGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE xv7XTM-?
其實有好多位可以俾你埋格
#\Y(lz/KGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEwww.gundamhk.comtU5j-B6t"E?B'v1N
遲下慢慢解釋你聽本站是一個為了高達而存在的網站v_I A6K]3q*Y!a G,]b
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEzTnI
Iqo

p.s. 或者試下shadow 效果理想機動同盟 Gundam HK+hHi#@3r^G1Y
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE4@H7R1|x
[ 本帖最後由 AE86 於 2008-7-15 13:38 編輯 ]
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:40  資料 短消息 
我全部大機都打win過了90000分Extra了......可是我只懂得用復活和強襲........只有一次proplet用機動.....
oX"ShfEB機動同盟 Gundam HKE/z({^AG7VW5Q
個個打都用機動.......覺得自己很廢.......
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:43  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 13:28 發表){ B        {4`fy6sl
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
;~"j j2ut"J:]Ed/{}機動同盟 Gundam HK我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
6f6k0YL8G:c.q+Lw本站是一個為了高達而存在的網站呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題 Ww,C3^2@

4G(A%r.|Tu8Z|e最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

        @4v*sJ"sV機動同盟 Gundam HKwww.gundamhk.com4o)w"k*}5bj7@R
還有假強襲bug.....次次打中人,佢都冇訓低......
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:49  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 01:28 PM 發表0~7o|+c z)k+z4bk
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
!W*Xx:a%aa"d我見到你企定定但係聽到你狂按XDDFX/@(r(R@WrX3oZ
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
'Hj/Hm1F
Y$jq9l`

y/C/G*TSK,Hq+Y9\機動同盟 Gundam HK最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

"Z)`(U[-W_:\點解會有聲架!?囧




加入MF簽名圖行列 !

頂部
小小羊仔
上等兵
Rank: 3Rank: 3


UID 4521
精華 0
積分 417
帖子 515
威望 417
金錢 355 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 152 COST
閱讀權限 30
註冊 2008-7-3
來自 香港
MP分 0
發表於 2008-7-20 11:21  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:49 發表本站是一個為了高達而存在的網站:L"g)]6pe D~#};E+NL

{,y0G"sU,U Ijjo機動同盟 Gundam HK點解會有聲架!?囧

本站是一個為了高達而存在的網站/c^C)kT
.E7ak)u-t3q.X/a'W
唔係你整架咩@@?
7]
zlF F'ETqHgo本站是一個為了高達而存在的網站
================GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE)h LSD8EY;U/oG1c
我都見到你企左係到但係狂按格




頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 17:53
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.698013 second(s), 10 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING