dyg
(Kabuto)
曹長
 
Hyper Cast Off !!
UID 390
精華
1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22 來自 天道家
MP分 0
|
發表於 2008-7-15 13:12
資料
短消息
|
原帖由 AE86 於 2008-7-15 01:02 PM 發表
T;q
NRj0J3z*X Iwww.gundamhk.com試下除左gale 用其他機體入90000exia
)JU-A2h!Kch:[2Z機動同盟 Gundam HK
0SFX;PC*x(wL|www.gundamhk.com仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍
4P\8D
[/T'V4kGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
!~ ^(cA [email protected]近身又唔開格 死依賴gale同垃圾都不如 機動同盟 Gundam HKjL7Q
U{$|
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧 GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE:B(D!Y$_%_
E
d:I+e
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
Sj2h)z&B/J本站是一個為了高達而存在的網站至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
(qp#s$i Xt lY:V本站是一個為了高達而存在的網站其實我既目標係同所有大機打嬴extra,
5T8H!H HD7o3L5|bGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...
|

加入MF簽名圖行列 !

|
|
|