機動同盟 Gundam HK
 



[youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

 
標題: [youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 12:53  資料 短消息 
mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

I4?*E+]7j}

#y6I1v2w*Y        J本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧, 仲有忘了用charge...


分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2008-7-16 19:04  威望  +50   




加入MF簽名圖行列 !

頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:02  資料 文集 短消息 
試下除左gale 用其他機體入90000exia
9X/i7\
I| v:^(Ywww.gundamhk.com
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE4BLL5B]AYG
仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍w/J7r}F!fK4}%{b
8E}]5i;C0p/F6\
近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:12  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 AE86 於 2008-7-15 01:02 PM 發表
T;q
NRj0J3z*XIwww.gundamhk.com
試下除左gale 用其他機體入90000exia
)JU-A2h!Kch:[2Z機動同盟 Gundam HK
0SFX;PC*x(wL|www.gundamhk.com仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍
4P\8D
[/T'V4kGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE

!~        ^(cA        [email protected]近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如

機動同盟 Gundam HKjL7Q
U{$|

試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE:B(D!Y$_%_
E
d:I+e

有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
Sj2h)z&B/J本站是一個為了高達而存在的網站至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
(qp#s$i Xt        lY:V本站是一個為了高達而存在的網站其實我既目標係同所有大機打嬴extra,
5T8H!H        HD7o3L5|bGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...




加入MF簽名圖行列 !

頂部
Tiger
總帥
Rank: 10Rank: 10Rank: 10


UID 1
精華 1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
發表於 2008-7-15 13:28  資料 主頁 文集 短消息  ICQ 狀態
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧!vh$U\6q7Cy`wy
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
N~[
i\#L8DlZn
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
0B
f1J2gDr1|www.gundamhk.com
E+o
\
`yQ

最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧




頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:31  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:12 發表
auow#fdC機動同盟 Gundam HK
O2|!C1?7EjGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧機動同盟 Gundam HK\R5b
xK[e"oNDw

有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...www.gundamhk.comIfS3\5k9JR2~
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
m/sX?
?GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,本站是一個為了高達而存在的網站s&]:tz*~T Q8ng&d
只不過用gale ...

機動同盟 Gundam HK7p$O5LOA\k*pO
SORRY 其實我講野過份左-,-www.gundamhk.com\N}`E        J._

6EyV$X ciGwww.gundamhk.com其實有好多位可以俾你埋格
G2uZy Pp;`機動同盟 Gundam HKwww.gundamhk.coma8n]Z^
o yF+Y^

遲下慢慢解釋你聽K@n+Jq_2~
/K U K2MQ^
p.s. 或者試下shadow 效果理想機動同盟 Gundam HKR?9yk}0M

8|lirL&?機動同盟 Gundam HK[ 本帖最後由 AE86 於 2008-7-15 13:38 編輯 ]
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:40  資料 短消息 
我全部大機都打win過了90000分Extra了......可是我只懂得用復活和強襲........只有一次proplet用機動.....
a,hJ2M/T9r&{byGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
iC%_        pIiI@個個打都用機動.......覺得自己很廢.......
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:43  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 13:28 發表
f6v8mumc+^>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧www.gundamhk.comQ?K1@(E2C6G`
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
oN`:f6TVw-op機動同盟 Gundam HK呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
+p\mB s5Oxo%{|本站是一個為了高達而存在的網站機動同盟 Gundam HKcdA~d6a+a.a\wf
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

@Fr:N.Gc]!Hh VGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE機動同盟 Gundam HK3i6gpHM'V+I i
還有假強襲bug.....次次打中人,佢都冇訓低......
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:49  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 01:28 PM 發表
#n9q3N5o4x2e>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧本站是一個為了高達而存在的網站-S5W
~aar
qU

我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
.Zr        t w%g/t5aS5@呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
@"cLd-q本站是一個為了高達而存在的網站7lp;}-d3E0O
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

za+|;r,|hCBD5Z本站是一個為了高達而存在的網站點解會有聲架!?囧




加入MF簽名圖行列 !

頂部
小小羊仔
上等兵
Rank: 3Rank: 3


UID 4521
精華 0
積分 417
帖子 515
威望 417
金錢 355 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 152 COST
閱讀權限 30
註冊 2008-7-3
來自 香港
MP分 0
發表於 2008-7-20 11:21  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:49 發表
        L|'gG9\7^CtGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEwww.gundamhk.com"Z'?BH3c0c,W
點解會有聲架!?囧

9?
c5rf h7ZiE4U,o本站是一個為了高達而存在的網站
本站是一個為了高達而存在的網站W0u4v:o;bH }*p
cD

唔係你整架咩@@?
m)v5Yk
}'~7P本站是一個為了高達而存在的網站
================
{*pY7WP+I%f{E我都見到你企左係到但係狂按格




頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 06:29
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.765566 second(s), 10 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING