原帖由 AE86 於 2008-7-15 01:02 PM 發表
l0Et\9Bi~W機動同盟 Gundam HK試下除左gale 用其他機體入90000exia
/f(S\v3t$Pv#[k
4ol-hDv~{M$CGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍www.gundamhk.comi_Dbu5A
{
Zm#\2I8[i2Tq0d Q
近身又唔開格 死依賴gale同垃圾都不如
1cH8i(M-D.RK~[
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧
機動同盟 Gundam HK6r6y'l/w-p
})t ZE[
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
www.gundamhk.comvO)`3C~
j
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
www.gundamhk.com5L2u}oC9a.H({+l!?Nn
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,
本站是一個為了高達而存在的網站(N$eR
[rY
只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...