機動同盟 Gundam HK
 



[youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

 
標題: [youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 12:53  資料 短消息 
mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEohM [
t.V?K

本站是一個為了高達而存在的網站2{4r6l }K(s?
本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧, 仲有忘了用charge...


分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2008-7-16 19:04  威望  +50   




加入MF簽名圖行列 !

頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:02  資料 文集 短消息 
試下除左gale 用其他機體入90000exia本站是一個為了高達而存在的網站 HF
Jx&_5N!}|,`

O:hj
hh @A4o!x

仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍
'U {:J7}}
5O3k2dr;md6Y(F近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:12  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 AE86 於 2008-7-15 01:02 PM 發表
*N2FUv3U/{www.gundamhk.com試下除左gale 用其他機體入90000exia ^-lA+y_F

,y!~U3A@.XxT機動同盟 Gundam HK仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGExL Y5a
i)]L$d+F


)eL`9Y1m7]|本站是一個為了高達而存在的網站近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如

Q X0Yu3{J0ZhMhPwww.gundamhk.com試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧8S4r*j_oXV
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
cX5r(S!]A2c本站是一個為了高達而存在的網站至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra本站是一個為了高達而存在的網站-`        O3SEbz+DcC
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,
8Mi!y Q4f(X2[本站是一個為了高達而存在的網站只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...




加入MF簽名圖行列 !

頂部
Tiger
總帥
Rank: 10Rank: 10Rank: 10


UID 1
精華 1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
發表於 2008-7-15 13:28  資料 主頁 文集 短消息  ICQ 狀態
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
Z]+YB0t$A'`
}本站是一個為了高達而存在的網站
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD本站是一個為了高達而存在的網站#vjf'[7\
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
"a.F%R'Ob r+h本站是一個為了高達而存在的網站
0Sw1x [l lpGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧




頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:31  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:12 發表
w!n5D*[)T:}本站是一個為了高達而存在的網站本站是一個為了高達而存在的網站2uIJPc9Y
fKz eGD

試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧
hT~:e'F!hp2{GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...S7h
nP#u/[:|

至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
Y,l@n0x
n:pwww.gundamhk.com
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,
_^Trp(e%^7lQ
m
只不過用gale ...

5r:k)p+EO9j&WMR        AUwww.gundamhk.comSORRY 其實我講野過份左-,-
2c3`7~7iDf.GZ機動同盟 Gundam HK本站是一個為了高達而存在的網站,_Oy![W4a
其實有好多位可以俾你埋格Z!U\$IX/K Kg;l/GaH
&[2j fZ `*e
遲下慢慢解釋你聽www.gundamhk.comC-o0`a!k#[        f6n

d+c
Ey        _A.Kb&R        FGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
p.s. 或者試下shadow 效果理想機動同盟 Gundam HKBAb7W@1l#[
S;L5K.JRN"zX2BYEx
[ 本帖最後由 AE86 於 2008-7-15 13:38 編輯 ]
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:40  資料 短消息 
我全部大機都打win過了90000分Extra了......可是我只懂得用復活和強襲........只有一次proplet用機動.....
Z
evj$M\機動同盟 Gundam HK
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE`H8s!J
kJc,y!? r0f

個個打都用機動.......覺得自己很廢.......
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:43  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 13:28 發表機動同盟 Gundam HK^/N;H0G"\h
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧www.gundamhk.comjB dxtDlT"RH d
我見到你企定定但係聽到你狂按XDDwww.gundamhk.com MoE,X+[
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題機動同盟 Gundam HKj/Sue6M7a5{

i WO mD:`4ZzRV!t本站是一個為了高達而存在的網站最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

G!L*M2B[0s_ bP1v R
T/KB4]5s*oT8g本站是一個為了高達而存在的網站還有假強襲bug.....次次打中人,佢都冇訓低......
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:49  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 01:28 PM 發表
+E H#o/~#Yfq,X本站是一個為了高達而存在的網站>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
ZkR/\{U我見到你企定定但係聽到你狂按XDDGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE"toDJHZ@0F
X:k2X

呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
Z)~2z1wL*g*cr
aj;_,Q,D[t p&Ld機動同盟 Gundam HK最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

]hP$Py:ep#wN5m點解會有聲架!?囧




加入MF簽名圖行列 !

頂部
小小羊仔
上等兵
Rank: 3Rank: 3


UID 4521
精華 0
積分 417
帖子 515
威望 417
金錢 355 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 152 COST
閱讀權限 30
註冊 2008-7-3
來自 香港
MP分 0
發表於 2008-7-20 11:21  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:49 發表A/]\        R2z:Dm!GCq.wv U

0r9s
c N!c5VeO本站是一個為了高達而存在的網站
點解會有聲架!?囧

`4da/US@g_        C,@qJ
唔係你整架咩@@?
I2J1vK,t$y$e;R================rD#Ut^g\A&lK-}
我都見到你企左係到但係狂按格




頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:23
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.495002 second(s), 10 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING