遊客:
註冊
|
登錄
|
會員
|
銀行
|
巧麵館
|
娛樂場
|
音樂節拍
|
超機動計劃
|
統計
|
幫助
機動同盟 Gundam HK
»
短片
» mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
[youtube]
mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
投票
交易
懸賞
活動
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題:
[youtube]
mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
dyg
(Kabuto)
曹長
Hyper Cast Off !!
UID 390
精華
1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
#1
發表於 2008-7-15 12:53
資料
短消息
mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
本站是一個為了高達而存在的網站c,}M M/\4gD
)c-_h cM'K本站是一個為了高達而存在的網站
本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧, 仲有忘了用charge...
0
0
分享
本帖最近評分記錄
十六夜.二三
2008-7-16 19:04
威望
+50
加入MF簽名圖行列 !
AE86
MF開發組
=.=
UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
#2
發表於 2008-7-15 13:02
資料
文集
短消息
試下除左gale 用其他機體入90000exia
qFflz-ywww.gundamhk.com
www.gundamhk.com5g3h-@
`#pDY
仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍
3H9x(m)X S
1{'~e$Y4d'YoE_|
近身又唔開格 死依賴gale同垃圾都不如
dyg
(Kabuto)
曹長
Hyper Cast Off !!
UID 390
精華
1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
#3
發表於 2008-7-15 13:12
資料
短消息
QUOTE:
原帖由
AE86
於 2008-7-15 01:02 PM 發表
M/n||0I6]
試下除左gale 用其他機體入90000exia
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE5kI$V]5|#i7O4U%x)\nP
4`$E
UJN
仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍
9cF*K k5y#E機動同盟 Gundam HK
2Q2P%wPQ*J
近身又唔開格 死依賴gale同垃圾都不如
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEDi2u!p2q!k{s9o9i
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧
機動同盟 Gundam HK&T@0E
]#d
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
)NGag~Y0z(?n
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
u
@zV(sJzhHch
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,
j%A7jnS*m5ie
只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...
加入MF簽名圖行列 !
Tiger
總帥
UID 1
精華
1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
#4
發表於 2008-7-15 13:28
資料
主頁
文集
短消息
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEO,ZFwt.x
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE)\4Z"Mky*AS;_
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
3Z$~9| EXR,\&w機動同盟 Gundam HK
;bC#I7\(VS$| r_"p*E5Nwww.gundamhk.com
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧
AE86
MF開發組
=.=
UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
#5
發表於 2008-7-15 13:31
資料
文集
短消息
QUOTE:
原帖由
dyg
於 2008-7-15 13:12 發表
dP$ZA9@'sh機動同盟 Gundam HK
aUtTN\
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧
ChG"U`)P"HGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
O1{9p[w機動同盟 Gundam HK
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
5hLkzl)rsM本站是一個為了高達而存在的網站
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,
機動同盟 Gundam HKCLyi2k Pb$W{
只不過用gale ...
www.gundamhk.com\$bf.W]c
SORRY 其實我講野過份左-,-
機動同盟 Gundam HK v!bB,R4u
Caw3Z!?4tf本站是一個為了高達而存在的網站
其實有好多位可以俾你埋格
www.gundamhk.com,u/wd:?a$C(e*N
本站是一個為了高達而存在的網站h{"k mBsNiN
遲下慢慢解釋你聽
iuzhn},oK
A Eld8N7efGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
p.s. 或者試下shadow 效果理想
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
M3wh/b
y!n
yxiXLs
[
本帖最後由 AE86 於 2008-7-15 13:38 編輯
]
op1invoke
二等兵
UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
#6
發表於 2008-7-15 13:40
資料
短消息
我全部大機都打win過了90000分Extra了......可是我只懂得用復活和強襲........只有一次proplet用機動.....
laL%XX#{ I機動同盟 Gundam HK
本站是一個為了高達而存在的網站)hr+k
e4u
B
個個打都用機動.......覺得自己很廢.......
op1invoke
二等兵
UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
#7
發表於 2008-7-15 13:43
資料
短消息
QUOTE:
原帖由
Tiger
於 2008-7-15 13:28 發表
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE)x
Qz"|,Bx!bOJ
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
-q ck2f3Q C_
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
機動同盟 Gundam HK7h T7S Gs_#h(S
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
www.gundamhk.comf'{Cu#T?2lg
/{7S?*R4F:lh6~,o
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧
8A!_e
EB.De本站是一個為了高達而存在的網站
本站是一個為了高達而存在的網站1Tr9oO~#ki
還有假強襲bug.....次次打中人,佢都冇訓低......
dyg
(Kabuto)
曹長
Hyper Cast Off !!
UID 390
精華
1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
#8
發表於 2008-7-15 13:49
資料
短消息
QUOTE:
原帖由
Tiger
於 2008-7-15 01:28 PM 發表
機動同盟 Gundam HKh6ab,ra"JO
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
3QQ\gH
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
'd+R+Z8Q
qlFNA'c
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEZ%f:dA oz:yb(D
本站是一個為了高達而存在的網站!YeIhw)]i5s[l*IX
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE$Y)U;IE.|[,b3r#Q{%Z
點解會有聲架!?囧
加入MF簽名圖行列 !
小小羊仔
上等兵
UID 4521
精華 0
積分 417
帖子 515
威望 417
金錢 355 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 152 COST
閱讀權限 30
註冊 2008-7-3
來自 香港
MP分 0
#9
發表於 2008-7-20 11:21
資料
短消息
QUOTE:
原帖由
dyg
於 2008-7-15 13:49 發表
Ls7p)MEPE
www.gundamhk.com3U,YS"Rt0[U4Y
點解會有聲架!?囧
機動同盟 Gundam HKp)fG,tnmY2S.^
1ZJLYJ g本站是一個為了高達而存在的網站
唔係你整架咩@@?
]LT
O|%C*q4p機動同盟 Gundam HK
================
)s2Cf9^h7n&L/\
F%e
我都見到你企左係到但係狂按格
投票
交易
懸賞
活動
最近訪問的論壇 ...
超機動Project
GUNDAM WAR
ACG專櫃
遊戲機/電腦遊戲
意見及問題發表
音樂之地
GUNDAM 00
機動同盟 Gundam HK
GUNDAM FANS CLUB
> GUNDAM WAR
> Gundam Unicorn
> Gundam AGE
> 歷代作品探討
> GUNDAM 00
> C.E.研究所
> 其他年代
> 機設&兵器研究
> 模型區
> GUNDAM 總合圖庫
創意部屋
> 自繪圖片
> 繪圖教學 & 繪者心得交流
> 自創小說
> 接龍區
> 其他作品
圖片庫
> 貼圖庫
> 美女貼圖
> 桌布
> 朋友爆相
綜合娛樂
> 高談闊論
> 新手報到
> 短片
> ACG專櫃
> 音樂之地
> 異靈靈異
> 笑話謎語
> 口同鼻拗
交流/討論
> 冷知識交流
> 電腦知識交流
> 精品小說交流
> 遊戲王
同盟管理室
> 公告區
> 意見及問題發表
> 自薦少佐
> 遊客疑難
遊戲天堂
> 手機遊戲
> 遊戲機/電腦遊戲
> 超機動Project
> League Of Legend
> Gundam VS
> GVG/GVG NP
> 連合 V.S. ZAFT
> Extreme VS
> ONLINE GAME
> SD GUNDAM ONLINE
> Mobafancy
> 種子戰記
> FLASH 遊戲
> 街機遊戲
成人
雜物房
free banner exchange by DoubleAdv.com
當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 20:15
Powered by
Discuz!
5.0.0
© 2001-2006
Comsenz Inc.
Processed in 0.594919 second(s), 10 queries , Gzip enabled
清除 Cookies
-
聯繫我們
-
機動同盟 Gundam HK
-
Archiver
-
WAP
控制面板首頁
編輯個人資料
積分交易
公眾用戶組
好友列表
NOTHING