機動同盟 Gundam HK
 



[youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

 
標題: [youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 12:53  資料 短消息 
mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]


2pF!n        T.C;_

@        M+@+C)pgo)c
本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧, 仲有忘了用charge...


分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2008-7-16 19:04  威望  +50   




加入MF簽名圖行列 !

頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:02  資料 文集 短消息 
試下除左gale 用其他機體入90000exia
N        ]K9_*Zwww.gundamhk.com機動同盟 Gundam HK6O
Qk*V!X!N

仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍
!`Ek-{k
bI
Q

H'GC:]z E|近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:12  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 AE86 於 2008-7-15 01:02 PM 發表機動同盟 Gundam HKpq`e |2{6E x)fk
試下除左gale 用其他機體入90000exia4kC{ q2E `!o
6h+h2Lk.T9QX
仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍www.gundamhk.com'WsQh5t8?T#y
l m


-f2THquJGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如

本站是一個為了高達而存在的網站K3z:yki#~(mc:G
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧www.gundamhk.comG6vV g*g"V
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...本站是一個為了高達而存在的網站3K`S-^W/C+UA
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
'XZ
G@_
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,機動同盟 Gundam HKw@6B:cK,v
x        i

只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...




加入MF簽名圖行列 !

頂部
Tiger
總帥
Rank: 10Rank: 10Rank: 10


UID 1
精華 1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
發表於 2008-7-15 13:28  資料 主頁 文集 短消息  ICQ 狀態
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧 Y_n zVi
我見到你企定定但係聽到你狂按XDDwww.gundamhk.comu/l#n t:B2b*O
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
?K2_U1M(sh機動同盟 Gundam HKwww.gundamhk.com:n8D-C"zYGEA+Eh0p~a
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧




頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:31  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:12 發表機動同盟 Gundam HK5S!}9IDQ1F

psms q?GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧本站是一個為了高達而存在的網站 i)cp9qF
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...www.gundamhk.comC
w
y:` L6il

至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
A!B(ka'Q9VW:B v9S本站是一個為了高達而存在的網站其實我既目標係同所有大機打嬴extra,GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEq4j,x9NM
只不過用gale ...

本站是一個為了高達而存在的網站&a
b4I
| R

SORRY 其實我講野過份左-,-本站是一個為了高達而存在的網站T4L7Mz
A.g

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE{ t;r-c,X
其實有好多位可以俾你埋格
4~ha"?.o9wUn s/rGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE`        W q?9C$]S_
遲下慢慢解釋你聽.n"V:]a*~-E&s:l

4n6UYn1r,QGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEp.s. 或者試下shadow 效果理想
S H(w9k#BGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEwww.gundamhk.comhdz B#J6s-|
[ 本帖最後由 AE86 於 2008-7-15 13:38 編輯 ]
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:40  資料 短消息 
我全部大機都打win過了90000分Extra了......可是我只懂得用復活和強襲........只有一次proplet用機動.....zHC2N-W:vt-u

3|!U5O7_;L$H"c機動同盟 Gundam HK個個打都用機動.......覺得自己很廢.......
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:43  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 13:28 發表www.gundamhk.com
r(c8M$L;[v!u

>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
Jr$q        QZ!qOU!P我見到你企定定但係聽到你狂按XDDF:_D:f5i`
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
[d
KJ&x

k        S0Ge)K(qI本站是一個為了高達而存在的網站最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

SSL!O+d{$A$|
H


L&ku+Q k9KOdwww.gundamhk.com還有假強襲bug.....次次打中人,佢都冇訓低......
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:49  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 01:28 PM 發表
0P(^O1^ r本站是一個為了高達而存在的網站>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
#j8k:@'OQ機動同盟 Gundam HK我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
tAkN+rI本站是一個為了高達而存在的網站呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
B SSs(N5i
pGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE

K        wu-J%~8Dwww.gundamhk.com最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

3p`1A7pN^_
點解會有聲架!?囧




加入MF簽名圖行列 !

頂部
小小羊仔
上等兵
Rank: 3Rank: 3


UID 4521
精華 0
積分 417
帖子 515
威望 417
金錢 355 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 152 COST
閱讀權限 30
註冊 2008-7-3
來自 香港
MP分 0
發表於 2008-7-20 11:21  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:49 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEgQQ$g'pb:nWSB


Y3S
V/X&Ld本站是一個為了高達而存在的網站
點解會有聲架!?囧

.Z3^t
S-IC A+l9I Z8@

Y0~eNH
唔係你整架咩@@? 本站是一個為了高達而存在的網站/S ?YP"u4]$o
================www.gundamhk.com9fiA8U
p`4sF

我都見到你企左係到但係狂按格




頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 05:41
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.796179 second(s), 10 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING