機動同盟 Gundam HK
 



[youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

 
標題: [youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 12:53  資料 短消息 
mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

本站是一個為了高達而存在的網站c,}M        M/\4gD

)c-_h        cM'K本站是一個為了高達而存在的網站本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧, 仲有忘了用charge...


分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2008-7-16 19:04  威望  +50   




加入MF簽名圖行列 !

頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:02  資料 文集 短消息 
試下除左gale 用其他機體入90000exia
qFflz-ywww.gundamhk.comwww.gundamhk.com5g3h-@
`#pDY

仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍3H9x(m)XS

1{'~e$Y4d'YoE _|近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:12  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 AE86 於 2008-7-15 01:02 PM 發表
M/n||0I6]試下除左gale 用其他機體入90000exiaGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE5kI$V]5|#i7O4U%x)\ nP
4`$E
UJN

仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍
9cF*Kk5y#E機動同盟 Gundam HK2Q2P%wPQ*J
近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEDi2u!p2q!k{s9o9i
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧機動同盟 Gundam HK&T@0E
]#d

有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...)NGag~Y0z(?n
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
u
@zV(sJzhHch
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,
j%A7jnS*m5ie

只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...




加入MF簽名圖行列 !

頂部
Tiger
總帥
Rank: 10Rank: 10Rank: 10


UID 1
精華 1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
發表於 2008-7-15 13:28  資料 主頁 文集 短消息  ICQ 狀態
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEO,ZFwt.x
我見到你企定定但係聽到你狂按XDDGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE)\4Z"Mky*AS;_
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
3Z$~9|        EXR,\&w機動同盟 Gundam HK
;bC#I7\(VS$|r_"p*E5Nwww.gundamhk.com最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧




頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:31  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:12 發表
dP$ZA9@'sh機動同盟 Gundam HK
aUtTN\試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧
ChG"U`)P"HGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
O1{9p[w機動同盟 Gundam HK至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
5hLkzl)rsM本站是一個為了高達而存在的網站其實我既目標係同所有大機打嬴extra,機動同盟 Gundam HKCLyi2kPb$W{
只不過用gale ...

www.gundamhk.com\$bf.W]c
SORRY 其實我講野過份左-,-機動同盟 Gundam HKv!bB,R4u

Caw3Z!?4tf本站是一個為了高達而存在的網站其實有好多位可以俾你埋格www.gundamhk.com,u/wd:?a$C(e*N
本站是一個為了高達而存在的網站h{"kmBsNiN
遲下慢慢解釋你聽iuzhn},oK

AEld8N7efGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEp.s. 或者試下shadow 效果理想GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
M3wh/b
y!n


yxiX Ls[ 本帖最後由 AE86 於 2008-7-15 13:38 編輯 ]
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:40  資料 短消息 
我全部大機都打win過了90000分Extra了......可是我只懂得用復活和強襲........只有一次proplet用機動.....
laL%XX#{I機動同盟 Gundam HK本站是一個為了高達而存在的網站)h r+k
e4u
B

個個打都用機動.......覺得自己很廢.......
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:43  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 13:28 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE)x
Qz"|,Bx!bOJ

>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧-q ck2f3Q C_
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD機動同盟 Gundam HK7h        T7S        Gs_#h(S
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題www.gundamhk.comf'{Cu#T?2lg

/{7S?*R4F:lh6~,o最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

8A!_e
E B.D e本站是一個為了高達而存在的網站
本站是一個為了高達而存在的網站1Tr9oO~#ki
還有假強襲bug.....次次打中人,佢都冇訓低......
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:49  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 01:28 PM 發表機動同盟 Gundam HKh6ab,ra"J O
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
3QQ\ gH我見到你企定定但係聽到你狂按XDD'd+R+Z8Q
qlFNA'c

呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEZ%f:dA o z:yb(D
本站是一個為了高達而存在的網站!Ye Ihw)]i5s[l*IX
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE$Y)U;I E.| [,b3r#Q{%Z
點解會有聲架!?囧




加入MF簽名圖行列 !

頂部
小小羊仔
上等兵
Rank: 3Rank: 3


UID 4521
精華 0
積分 417
帖子 515
威望 417
金錢 355 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 152 COST
閱讀權限 30
註冊 2008-7-3
來自 香港
MP分 0
發表於 2008-7-20 11:21  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:49 發表
        Ls7p)MEPEwww.gundamhk.com3U,YS"Rt0[U4Y
點解會有聲架!?囧

機動同盟 Gundam HKp)fG,tn mY2S.^

1ZJLYJ        g本站是一個為了高達而存在的網站唔係你整架咩@@?
]LT
O|%C*q4p機動同盟 Gundam HK
================
)s2Cf9^h7n&L/\
F%e
我都見到你企左係到但係狂按格




頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 20:15
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.594919 second(s), 10 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING