遊客:
註冊
|
登錄
|
會員
|
銀行
|
巧麵館
|
娛樂場
|
音樂節拍
|
超機動計劃
|
統計
|
幫助
機動同盟 Gundam HK
»
短片
» mobafancy extra [off cpu] (pagan x 3)
[youtube]
mobafancy extra [off cpu] (pagan x 3)
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
投票
交易
懸賞
活動
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題:
[youtube]
mobafancy extra [off cpu] (pagan x 3)
dyg
(Kabuto)
曹長
Hyper Cast Off !!
UID 390
精華
1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
#1
發表於 2008-6-2 18:28
資料
短消息
mobafancy extra [off cpu] (pagan x 3)
M+y[0Vk
tTi0}Do/{Z
可能因為中機可以爆2次,
aq*U!q9n9mJ
A
所以用中機比用大機打得輕鬆...
本站是一個為了高達而存在的網站3Jz)BnV(v7u
不過其實都con左幾次...
0
0
分享
本帖最近評分記錄
十六夜.二三
2008-6-6 20:24
威望
+50
加入MF簽名圖行列 !
Tiger
總帥
UID 1
精華
1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
#2
發表於 2008-6-2 20:49
資料
主頁
文集
短消息
你第三部都冇扣血姐
hei
MF開發組
UID 21
精華
1
積分 3055
帖子 3523
威望 3055
金錢 151 盟幣
存款 54891 盟幣
體力 79 點
SMPC 208 COST
閱讀權限 160
註冊 2007-4-13
MP分 0
#3
發表於 2008-6-2 20:51
資料
文集
短消息
好像有點不會用↑↑...?
392~
392~
392~
820 Mikuni Shimokawa ASIAN LOVERS Tour 2010 "Replay!"
in HongKong \(≧▽≦)/!!
dyg
(Kabuto)
曹長
Hyper Cast Off !!
UID 390
精華
1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
#4
發表於 2008-6-3 19:23
資料
短消息
QUOTE:
原帖由
Tiger
於 2008-6-2 08:49 PM 發表
/VQ @.L.Su @
?
你第三部都冇扣血姐
$t*q0br]4g,y+}KNGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
但係始終都爆了兩次呢囧...
*E
Ff
Y1E3Q%OW8`
F4e3r-IKu
QUOTE:
原帖由
hei
於 2008-6-2 08:51 PM 發表
MNk9M3|OE
好像有點不會用↑↑...?
.Bph1L&Q4[0~(|機動同盟 Gundam HK
嗯,的確是呢...
8b [4t7_3H:R
z
而且按↑↑我部電腦比較遲作出反應...
加入MF簽名圖行列 !
Tiger
總帥
UID 1
精華
1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
#5
發表於 2008-6-3 19:45
資料
主頁
文集
短消息
QUOTE:
原帖由
dyg
於 2008-6-3 19:23 發表
Dq&afJ+P T本站是一個為了高達而存在的網站
1]J3L3v,u{5q3y
但係始終都爆了兩次呢囧...
Z6r:XDxn_)Jj"_Ib
AS1^ W^II|
Jw%Ry;D3q)T1R
x
嗯,的確是呢...
1o1_5^!Fz*x)D8o(MW
而且按↑↑我部電腦比較遲作出反應...
本站是一個為了高達而存在的網站k-HC Mg;Y
G
計番大機D血,兩部夠你頂
www.gundamhk.comf;`5I1a&u,|D
何況大機性能高D
機動同盟 Gundam HKH"CY(D6|2RO
_
不過玩拉既話冇部大機好...= ="
m3U!b8ua^\IV-|機動同盟 Gundam HK
_0G0u4m8HyS
↑↑有delay係設定尼架
0U}+IY8di8e*P7dwww.gundamhk.com
因為當時即時既↑↑可以迴避到9成攻擊...所以delay左
3B F$lp5];WqXGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
不過好處係預早少少↑↑都會有反應
3H!`]4De8Q_6k z\
7z%Z)Wgo
...都吽左隻GAME好耐
B'i5q&Q#|"o}Awww.gundamhk.com
係時候開始搞Gale
dyg
(Kabuto)
曹長
Hyper Cast Off !!
UID 390
精華
1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
#6
發表於 2008-6-3 19:49
資料
短消息
QUOTE:
原帖由
Tiger
於 2008-6-3 07:45 PM 發表
6{'t J)h(Rwww.gundamhk.com
5sE-e/E-L S"q本站是一個為了高達而存在的網站
計番大機D血,兩部夠你頂
本站是一個為了高達而存在的網站rsA%A{m*l
何況大機性能高D
"Pz-NSi@GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
不過玩拉既話冇部大機好...= ="
WcT?@
K0|/I#C#zegwww.gundamhk.com
↑↑有delay係設定尼架