機動同盟 Gundam HK
 



[youtube] MF MISSION MODE 迴避訓練二

 
標題: [youtube] MF MISSION MODE 迴避訓練二
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-5-29 21:05  資料 短消息 
MF MISSION MODE 迴避訓練二


pt\Q9x,W o
W~@l4t-v$qL機動同盟 Gundam HK又係好好彩...(jqKK J
之前係咁用shell同京用hunta都輸...
*hv
U$_}        PR:[-FLGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
但係一用火箭砲hunta就win左...


分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2008-5-29 22:42  威望  +50   




加入MF簽名圖行列 !

頂部
Tiger
總帥
Rank: 10Rank: 10Rank: 10


UID 1
精華 1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
發表於 2008-5-31 07:22  資料 主頁 文集 短消息  ICQ 狀態
好野
d"kv|pG        c"epHZ

我要用Shell先得




頂部
daniel06 (CHOFF)
伍長
Rank: 4
Propeller!


UID 523
精華 0
積分 976
帖子 769
威望 976
金錢 394 盟幣
存款 0 盟幣
體力 20 點
SMPC 39 COST
閱讀權限 50
註冊 2007-6-5
MP分 0
發表於 2008-5-31 08:31  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 該用三hu, 29 May 2008 21:05:17 +0000被矮MT用 21:05 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
L3{Y7[ |Pg

FAQAQqYgjn4
H2Nm(k(H$ZNwpN機動同盟 Gundam HK
;r.R'y3Ulq6Vwww.gundamhk.com又係好好彩...{j T'vB3?        iN
之前係咁用shell同京用hunta都輸...
t"AqR#J`#?(u#TGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE但係一用火箭砲hunta就win左...

機動同盟 Gundam HKO8o-hG0q6b
CHAMBA TALAGA
r B$o-u?#v;u\

(it means you are lucky)




Tired.Stress.Busy. And I still have time for CPU at night, hahahaha, lucky me. Btw, I need a hug from you, dear. :(
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-5-31 12:59  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-5-31 07:22 AM 發表機動同盟 Gundam HKw8N$BP:u*s"W^
好野
(\0y6T U!i0DvLc我要用Shell先得


q]#[D%x(H+a!wwww.gundamhk.com
我用Shell最多可以撐47秒,
@c!M&g/k'G8}www.gundamhk.com用京用hunta最多可以撐55秒,機動同盟 Gundam HKI0Yn9_;g3]
似乎我都係用京用hunta係最強...囧




加入MF簽名圖行列 !

頂部
Tiger
總帥
Rank: 10Rank: 10Rank: 10


UID 1
精華 1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
發表於 2008-6-2 20:09  資料 主頁 文集 短消息  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-5-31 12:59 發表
v
C}DR_2H機動同盟 Gundam HK
www.gundamhk.com&u@:Zd/l!}|"N1~
我用Shell最多可以撐47秒,GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEQKg)F
HSk

用京用hunta最多可以撐55秒,GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
Q7c*_
_9h Ja

似乎我都係用京用hunta係最強...囧

({:e
J'Q,n0W2\e!CGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
單挑都幾惡...




頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-6-3 20:08  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-6-2 08:09 PM 發表3a4y1o:X$h-l6rOW

*X%@Ln9}6hV\(T-EGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE單挑都幾惡...

www.gundamhk.comA po&PN2\
不過main彈數少得可憐...囧




加入MF簽名圖行列 !

頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:09
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.339504 second(s), 10 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING