機動同盟 Gundam HK
 



[youtube]太鼓..鬼...紅...

 
標題: [youtube]太鼓..鬼...紅...
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 12:15  資料 短消息 
[youtube]太鼓..鬼...紅...

http://www.youtube.com/watch?v=fbzEmU1M3V4&mode=related&search=
4m:v8`~~@!s/hpZ機動同盟 Gundam HK

Y1r!lr x]l6Y&M
上身...本站是一個為了高達而存在的網站H8@B@qb.m
好癲...個頭係咁fing..
K B&~7lde,q#mGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE有d擔心佢會俾自己支棍扑親...XD(X7S;`4d1V'^
都唔知佢練o左幾耐先練到可以一路打一路做咁多動作....- -"機動同盟 Gundam HK9O I~t l(n.nl;o0Z

M u+}\+nUf"G Q[ 本帖最後由 haro 於 2007-11-24 15:55 編輯 ]


分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:56  威望  +5   精品文章
頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 12:28  資料 短消息 
叫佢打埋4倍~"~

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:56  威望  +1   




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 12:38  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 12:28 發表
:v"Rm6WC本站是一個為了高達而存在的網站叫佢打埋4倍~"~

\N4H^1G7se本站是一個為了高達而存在的網站倍速??GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEF``^7Z1e~7P!n(G
我驚佢會打到抽癲..XD
頂部
beeno
伍長
Rank: 4
禁止事項


UID 1959
精華 0
積分 755
帖子 482
威望 755
金錢 17 盟幣
存款 363 盟幣
體力 0 點
SMPC 2 COST
閱讀權限 50
註冊 2007-10-6
來自 禁止事項
MP分 0
發表於 2007-11-24 12:57  資料 主頁 短消息  Yahoo!
太鼓鬼上身!

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:57  威望  +1   




頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 13:27  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-11-24 12:38 發表www.gundamhk.comoM8\o2@C7N
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
hB\/r6q
sK$i3\,i6z vw

倍速??www.gundamhk.comr5_5_t;dR'm|
我驚佢會打到抽癲..XD

uNdD;J
瘋狗症?囧




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 13:34  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 13:27 發表機動同盟 Gundam HKKks8W5BK

T&J-O$g,L S{,H機動同盟 Gundam HK瘋狗症?囧

機動同盟 Gundam HK9e]T)do![5Cf
佢可以一路打鬼既紅...一路做咁多野...GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGED,A(R)A
}T){ U

我相信冇咩歌可以難到佢...
:DG
Tf&zp,O本站是一個為了高達而存在的網站
除非佢係背o左個譜..同埋死練呢首歌...www.gundamhk.com\J8O V4Ax
(好似我咁..-v-)
頂部
血之淚
上尉
Rank: 8Rank: 8
T⑺?RA



UID 75
精華 0
積分 12471
帖子 11435
威望 12471
金錢 227 盟幣
存款 33896 盟幣
體力 0 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-16
來自 Silent Hill
MP分 0
發表於 2007-11-24 13:35  資料 文集 短消息 
真•太鼓之達人(咦?

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:57  威望  +1   
頂部
直.飛烏
上等兵
Rank: 3Rank: 3


UID 1746
精華 0
積分 314
帖子 424
威望 314
金錢 35 盟幣
存款 62 盟幣
體力 15 點
SMPC 0 COST
閱讀權限 30
註冊 2007-9-9
來自 彭格列家族
MP分 0
發表於 2007-11-24 14:23  資料 短消息 
條友抽根 鬼上身 定真係勁

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 15:57  威望  +1   





路人甲:你o左
路人月:你係蕾
路人甲:我係酷,你係蕾,所以你變左性
路人月:........
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 15:00  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 直.飛烏 於 2007-11-24 14:23 發表[ O k{(v;R
條友抽根 鬼上身 定真係勁

rB;g        ~
f,J

首先要有技術..之後先會練呢d咁多餘既動作...本站是一個為了高達而存在的網站CL ?4[v
可能佢想打得好睇d掛...(真係好睇咩?)
頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 15:38  資料 短消息 
佢自己開左AUTO=W=




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 15:46  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 15:38 發表
%H        Gag#D佢自己開左AUTO=W=

irr;TyR)D%J,MGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEo下..乜太鼓都有得開auto既咩..-0- (cheat??????)
1B"mROS
d`0BUGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
又冇可能係demo ar...Q;fksO7W/U
佢都唔係全良...
頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 15:50  資料 短消息 
佢本人開AUTO-v-




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 15:55  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 15:50 發表
        DYl&I-R~,~5T佢本人開AUTO-v-

GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEyy)Y,_V
如果我有得開...我都開..XD
頂部
仁一個
少佐
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 34
精華 0
積分 18845
帖子 20876
威望 18845
金錢 6213 盟幣
存款 43103 盟幣
體力 34 點
SMPC 1317 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
來自 音羽
MP分 0
發表於 2007-11-24 20:18  資料 文集 短消息 
其實佢有甩過=]

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2007-11-24 21:16  威望  +1   




頂部
Zerco (火柴:D)
軍曹
Rank: 5Rank: 5



UID 1396
精華 0
積分 2623
帖子 2736
威望 2623
金錢 19 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 1 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-8-14
MP分 0
發表於 2007-11-24 22:20  資料 短消息 

6glw/k p)uD0V o而道佢甩左




---------------------可用簽名---------------------
頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-24 22:23  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Zerco 於 2007-11-24 22:20 發表www.gundamhk.com;Iz`$X.@%U

,OB9V2_h"B+Twww.gundamhk.com而道佢甩左

5[m5]U4R3g        R佢係因為甩o左而令轉面冇眼睇...

gvC wz機動同盟 Gundam HK
定係因為佢要回眸一笑而甩o左...??
頂部
仁一個
少佐
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 34
精華 0
積分 18845
帖子 20876
威望 18845
金錢 6213 盟幣
存款 43103 盟幣
體力 34 點
SMPC 1317 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
來自 音羽
MP分 0
發表於 2007-11-25 12:09  資料 文集 短消息 
回復 #16 haro 的帖子

問佢本人=]




頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-25 12:11  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 仁一個 於 2007-11-25 12:09 發表
3{9DM'O;V機動同盟 Gundam HK問佢本人=]

{~.p7v] f+uI本站是一個為了高達而存在的網站搵到佢既話我都想問o下...XD
頂部
仁一個
少佐
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 34
精華 0
積分 18845
帖子 20876
威望 18845
金錢 6213 盟幣
存款 43103 盟幣
體力 34 點
SMPC 1317 COST
閱讀權限 150
註冊 2007-4-13
來自 音羽
MP分 0
發表於 2007-11-25 12:15  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 haro 於 2007-11-25 12:11 發表"U,^)pus!Y%Yw

f3N/ht]$rs
X
搵到佢既話我都想問o下...XD

.F q/|&_OHX本站是一個為了高達而存在的網站其實我想錄低自己玩DJMAX-w-本站是一個為了高達而存在的網站d8`J/M'N+h+e
U+[ O5C/w9y?
S

不過冇手錄




頂部
haro
軍曹
Rank: 5Rank: 5


開壇功臣  
UID 8
精華 1
積分 2807
帖子 3248
威望 2807
金錢 1670 盟幣
存款 3049 盟幣
體力 6 點
SMPC 7 COST
閱讀權限 70
註冊 2007-4-13
來自 同盟
MP分 1369
發表於 2007-11-25 12:16  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 仁一個 於 2007-11-25 12:15 發表本站是一個為了高達而存在的網站U5h^,S!` D Yj
www.gundamhk.com4}C3nHyfv%x
其實我想錄低自己玩DJMAX-w-
K1s6cY-E
z(h(VGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE

er{
y9r5V6} UCGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
不過冇手錄

g@#foJ-fX用個口咬住個電話..XD
頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 05:20
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 2.293487 second(s), 12 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING