遊客:
註冊
|
登錄
|
會員
|
銀行
|
巧麵館
|
娛樂場
|
音樂節拍
|
超機動計劃
|
統計
|
幫助
機動同盟 Gundam HK
»
短片
» mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
[youtube]
mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
投票
交易
懸賞
活動
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題:
[youtube]
mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
dyg
(Kabuto)
曹長
Hyper Cast Off !!
UID 390
精華
1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
#1
發表於 2008-7-15 12:53
資料
短消息
mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
本站是一個為了高達而存在的網站\/U?,]$cr)KRu
機動同盟 Gundam HKjR.N]2C$O
本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧, 仲有忘了用charge...
0
0
分享
本帖最近評分記錄
十六夜.二三
2008-7-16 19:04
威望
+50
加入MF簽名圖行列 !
AE86
MF開發組
=.=
UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
#2
發表於 2008-7-15 13:02
資料
文集
短消息
試下除左gale 用其他機體入90000exia
(w*L"Dc8^機動同盟 Gundam HK
#Z'i%gK2C g/\:v
仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍
本站是一個為了高達而存在的網站&C%a f8s-Pa+S
www.gundamhk.com$Q5j(nCLtb-a
近身又唔開格 死依賴gale同垃圾都不如
dyg
(Kabuto)
曹長
Hyper Cast Off !!
UID 390
精華
1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
#3
發表於 2008-7-15 13:12
資料
短消息
QUOTE:
原帖由
AE86
於 2008-7-15 01:02 PM 發表
.B2ypB$a;_
k
試下除左gale 用其他機體入90000exia
yV"} n(V3R7nGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
F^L _1}3|GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE jj4A5T0E
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEs9m |*YM5K
近身又唔開格 死依賴gale同垃圾都不如
www.gundamhk.como{O`*hzo
j*v%l
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧
機動同盟 Gundam HK"i/u-I%C$U
`jJ%o%_ R
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
P+r;|A6n GT(Y
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
a%\x)OJ"yD a
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,
機動同盟 Gundam HK3X0k}zX-p
只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...
加入MF簽名圖行列 !
Tiger
總帥
UID 1
精華
1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
#4
發表於 2008-7-15 13:28
資料
主頁
文集
短消息
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE)]:x]Qi
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
~`c.rh!uX
],o本站是一個為了高達而存在的網站
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
0r/B gJI?7[GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
gpF b0^f1yY;O
rGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧
AE86
MF開發組
=.=
UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
#5
發表於 2008-7-15 13:31
資料
文集
短消息
QUOTE:
原帖由
dyg
於 2008-7-15 13:12 發表
機動同盟 Gundam HK/s\BEd`;q-s
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE$DK@^s;k+Fa[ d-`#f%]
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧
'l G1bG!G ?p;N8i
有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
[.r$h+wR g7e
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
4ipp+Nz:J本站是一個為了高達而存在的網站
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,
pM;Q#urbl!\ ]/a
只不過用gale ...
7P*pL/[7jt$pGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
SORRY 其實我講野過份左-,-
Ow!UP'F,a;vmGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
本站是一個為了高達而存在的網站dvOLf-y
其實有好多位可以俾你埋格
+rWP8Pw0bjp本站是一個為了高達而存在的網站
@"E
s:L'Q機動同盟 Gundam HK
遲下慢慢解釋你聽
,y'BmY1}?1z
/v4Xu6@wT
p.s. 或者試下shadow 效果理想
}{-o/bb0kf本站是一個為了高達而存在的網站
%k/[,Ki3LGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
[
本帖最後由 AE86 於 2008-7-15 13:38 編輯
]
op1invoke
二等兵
UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
#6
發表於 2008-7-15 13:40
資料
短消息
我全部大機都打win過了90000分Extra了......可是我只懂得用復活和強襲........只有一次proplet用機動.....
Wa+q6T!?l本站是一個為了高達而存在的網站
機動同盟 Gundam HK\s3L2a#ETb*Bs
個個打都用機動.......覺得自己很廢.......
op1invoke
二等兵
UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
#7
發表於 2008-7-15 13:43
資料
短消息
QUOTE:
原帖由
Tiger
於 2008-7-15 13:28 發表
www.gundamhk.com'P8z$wg6h'T&F
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
H9j(|PLJ1b%],xGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
t I3Vj3n6T
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
r%o_B(e@2G3KE}+~^
A|2PQ:@J&xw機動同盟 Gundam HK
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧
y*JdY+m%UyCwww.gundamhk.com
y!d&s;A(R2S}機動同盟 Gundam HK
還有假強襲bug.....次次打中人,佢都冇訓低......
dyg
(Kabuto)
曹長
Hyper Cast Off !!
UID 390
精華
1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
#8
發表於 2008-7-15 13:49
資料
短消息
QUOTE:
原帖由
Tiger
於 2008-7-15 01:28 PM 發表
l!g,v"J/F
sf3s[z)NW本站是一個為了高達而存在的網站
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
(M
r!l
P)W:f"g5kH
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
sD8@ Uj0[!X
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
:G c4a)O
m_[ jLwww.gundamhk.com
.a
Bynjz`
S!V
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧
khjX-c3DGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
點解會有聲架!?囧
加入MF簽名圖行列 !
小小羊仔
上等兵
UID 4521
精華 0
積分 417
帖子 515
威望 417
金錢 355 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 152 COST
閱讀權限 30
註冊 2008-7-3
來自 香港
MP分 0
#9
發表於 2008-7-20 11:21
資料
短消息
QUOTE:
原帖由
dyg
於 2008-7-15 13:49 發表
r5vIU{,j6G機動同盟 Gundam HK
@m"\Vf
c(Ct
點解會有聲架!?囧
Z3ay`F4ip|
q?e8C"I$\
唔係你整架咩@@?
~.Z.U]4bM
================
本站是一個為了高達而存在的網站~S,TbQ2Lcc
我都見到你企左係到但係狂按格
投票
交易
懸賞
活動
最近訪問的論壇 ...
超機動Project
遊戲機/電腦遊戲
GUNDAM WAR
模型區
ONLINE GAME
C.E.研究所
高談闊論
GUNDAM 00
機動同盟 Gundam HK
GUNDAM FANS CLUB
> GUNDAM WAR
> Gundam Unicorn
> Gundam AGE
> 歷代作品探討
> GUNDAM 00
> C.E.研究所
> 其他年代
> 機設&兵器研究
> 模型區
> GUNDAM 總合圖庫
創意部屋
> 自繪圖片
> 繪圖教學 & 繪者心得交流
> 自創小說
> 接龍區
> 其他作品
圖片庫
> 貼圖庫
> 美女貼圖
> 桌布
> 朋友爆相
綜合娛樂
> 高談闊論
> 新手報到
> 短片
> ACG專櫃
> 音樂之地
> 異靈靈異
> 笑話謎語
> 口同鼻拗
交流/討論
> 冷知識交流
> 電腦知識交流
> 精品小說交流
> 遊戲王
同盟管理室
> 公告區
> 意見及問題發表
> 自薦少佐
> 遊客疑難
遊戲天堂
> 手機遊戲
> 遊戲機/電腦遊戲
> 超機動Project
> League Of Legend
> Gundam VS
> GVG/GVG NP
> 連合 V.S. ZAFT
> Extreme VS
> ONLINE GAME
> SD GUNDAM ONLINE
> Mobafancy
> 種子戰記
> FLASH 遊戲
> 街機遊戲
成人
雜物房
free banner exchange by DoubleAdv.com
當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 07:51
Powered by
Discuz!
5.0.0
© 2001-2006
Comsenz Inc.
Processed in 0.062926 second(s), 12 queries , Gzip enabled
清除 Cookies
-
聯繫我們
-
機動同盟 Gundam HK
-
Archiver
-
WAP
控制面板首頁
編輯個人資料
積分交易
公眾用戶組
好友列表
NOTHING