機動同盟 Gundam HK
 



[youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

 
標題: [youtube] mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 12:53  資料 短消息 
mobafancy gale vs extra (70000) [off cpu]

本站是一個為了高達而存在的網站\/U?,]$cr)KRu
機動同盟 Gundam HKjR.N]2C$O
本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧, 仲有忘了用charge...


分享

本帖最近評分記錄
十六夜.二三   2008-7-16 19:04  威望  +50   




加入MF簽名圖行列 !

頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:02  資料 文集 短消息 
試下除左gale 用其他機體入90000exia
(w*L"D c8^機動同盟 Gundam HK#Z'i%gK2C g/\:v
仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍本站是一個為了高達而存在的網站&C%a        f8s-Pa+S
www.gundamhk.com$Q5j(nCLt b-a
近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:12  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 AE86 於 2008-7-15 01:02 PM 發表
.B2yp B$a;_
k
試下除左gale 用其他機體入90000exia

yV"}n(V3R7nGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE

F^L _1}3|GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE仲有 你個打法同只係靠gale本身屈槍GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE jj4A5T0E
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEs9m        |*YM5K
近身又唔開格  死依賴gale同垃圾都不如

www.gundamhk.como{O`*hzo
j*v%l

試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧機動同盟 Gundam HK"i/u-I%C$U
`jJ%o%_        R

有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...P+r;|A6n GT(Y
至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extraa%\x)OJ"yD        a
其實我既目標係同所有大機打嬴extra,機動同盟 Gundam HK3X0k}zX-p
只不過用gale勝算較高所以我先用gale打extra了...




加入MF簽名圖行列 !

頂部
Tiger
總帥
Rank: 10Rank: 10Rank: 10


UID 1
精華 1
積分 4419
帖子 4121
威望 4419
金錢 132316 盟幣
存款 50119 盟幣
體力 98 點
SMPC 398 COST
閱讀權限 255
註冊 2007-4-13
來自 潮洲
MP分 1373
發表於 2008-7-15 13:28  資料 主頁 文集 短消息  ICQ 狀態
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE)]:x]Qi
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
~`c.rh!uX
],o本站是一個為了高達而存在的網站
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
0r/B gJI?7[GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
gp F        b0^f1yY;O
rGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧




頂部
AE86
MF開發組
Rank: 8Rank: 8
=.=


UID 3118
精華 0
積分 495
帖子 518
威望 495
金錢 580 盟幣
存款 0 盟幣
體力 0 點
SMPC 21 COST
閱讀權限 160
註冊 2008-2-16
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:31  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:12 發表機動同盟 Gundam HK/s\ BEd`;q-s
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE$DK@^s;k+Fa[d-`#f%]
試過用sss同flame入90000extra,不過打唔嬴囧
'lG1b G!G ?p;N8i有時近身因為下意識既關係用射代替格或者唔格...
[.r$h+wR        g7e至於你認為我死依賴gale可能係因為我暫時只用gale打extra
4ip p+Nz:J本站是一個為了高達而存在的網站其實我既目標係同所有大機打嬴extra,pM;Q#urbl!\        ]/a
只不過用gale ...

7P*pL/[7j t$pGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGESORRY 其實我講野過份左-,-
O w!UP'F,a;vmGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE本站是一個為了高達而存在的網站dvOLf-y
其實有好多位可以俾你埋格
+rWP8Pw0bjp本站是一個為了高達而存在的網站
@"E
s:L'Q機動同盟 Gundam HK
遲下慢慢解釋你聽
,y'Bm Y1}?1z
/v4Xu6@wTp.s. 或者試下shadow 效果理想
}{-o/bb0kf本站是一個為了高達而存在的網站
%k/[,Ki3LGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE[ 本帖最後由 AE86 於 2008-7-15 13:38 編輯 ]
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:40  資料 短消息 
我全部大機都打win過了90000分Extra了......可是我只懂得用復活和強襲........只有一次proplet用機動.....
Wa+q6T!?l本站是一個為了高達而存在的網站機動同盟 Gundam HK\s3L2a#ETb*Bs
個個打都用機動.......覺得自己很廢.......
頂部
op1invoke
二等兵
Rank: 2



UID 2357
精華 0
積分 149
帖子 148
威望 149
金錢 0 盟幣
存款 785 盟幣
體力 0 點
SMPC 16 COST
閱讀權限 20
註冊 2007-11-6
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:43  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 13:28 發表www.gundamhk.com'P8z$wg6h'T&F
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
H9j(|P LJ1b%],xGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE我見到你企定定但係聽到你狂按XDD
t        I3Vj3n6T呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題 r%o_B(e@2G3KE}+~^

A|2PQ:@J&xw機動同盟 Gundam HK最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

y*JdY+m%Uy Cwww.gundamhk.com
y!d&s;A(R2S}機動同盟 Gundam HK還有假強襲bug.....次次打中人,佢都冇訓低......
頂部
dyg (Kabuto)
曹長
Rank: 6Rank: 6
Hyper Cast Off !!


UID 390
精華 1
積分 3952
帖子 2015
威望 3952
金錢 36 盟幣
存款 61279 盟幣
體力 18 點
SMPC 175 COST
閱讀權限 90
註冊 2007-5-22
來自 天道家
MP分 0
發表於 2008-7-15 13:49  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-7-15 01:28 PM 發表
l!g,v"J/F
sf3s[z)NW本站是一個為了高達而存在的網站
>本來prophet格失,可以格返佢,但係禁極個格掣都冇反應,結果俾佢格...囧
(M
r!l
P)W:f"g5kH
我見到你企定定但係聽到你狂按XDD

sD8@Uj0[!X
呢個係硬直BUG...不過留boost step一下就可以解決問題
:G        c4a)O
m_ [        jLwww.gundamhk.com

.a
Bynjz`
S!V
最後一下下格用得好靚,不過只有一下囧

khjX-c3DGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE點解會有聲架!?囧




加入MF簽名圖行列 !

頂部
小小羊仔
上等兵
Rank: 3Rank: 3


UID 4521
精華 0
積分 417
帖子 515
威望 417
金錢 355 盟幣
存款 0 盟幣
體力 10 點
SMPC 152 COST
閱讀權限 30
註冊 2008-7-3
來自 香港
MP分 0
發表於 2008-7-20 11:21  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 dyg 於 2008-7-15 13:49 發表
r5vIU{,j6G機動同盟 Gundam HK@m"\Vf
c(Ct

點解會有聲架!?囧

Z3ay`F4ip|

q?e8C"I$\唔係你整架咩@@? ~.Z.U]4bM
================本站是一個為了高達而存在的網站~S,TbQ2Lcc
我都見到你企左係到但係狂按格




頂部

 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 07:51
Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.062926 second(s), 12 queries , Gzip enabled
清除 Cookies - 聯繫我們 - 機動同盟 Gundam HK - Archiver - WAP

 
NOTHING