
標題: [YOUTUBE]「Will It Blend?」 [打印本頁]
作者:
m11 時間: 2007-11-25 13:51 標題: [YOUTUBE]「Will It Blend?」
「注意:以下內容不適合在家裡嘗試,請留意」
:vq+Qa;OM/z&a8Awww.gundamhk.comwww.gundamhk.comY"{5gvUi[([
**** 本內容積分高於 1 才可瀏覽 ****
F(R?4A#{jG&@rw!L
1u9p.\*w/q"hc[ 本帖最後由 m11 於 2007-11-25 13:53 編輯 ]
作者:
louislee2815 時間: 2007-11-25 16:03
WIll It Blend........好耐冇睇過了
作者:
水.銀 時間: 2007-11-25 16:11
刀片大概多少集換一次囧
作者:
m11 時間: 2007-11-25 16:19
懂英文的聽聽螢光棒中那傢伙說的話
作者:
0o龍崎o0 時間: 2007-11-25 16:33
變形金剛散了!
作者:
Zerco 時間: 2007-11-25 18:46
我睇過- -GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE?:loz H9wE"\ U
打火機同螢光棒勁好笑- -BmV1uQeR
仲有- -GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE1FTf/Jeg
佢攪爆左部iphone之後攞去ebay賣- -機動同盟 Gundam HK8P0rh(y},O,|
機動同盟 Gundam HK'xc9QY~5Dy
[ 本帖最後由 Zerco 於 2007-11-25 18:47 編輯 ]
作者:
louislee2815 時間: 2007-11-25 20:37
WILL IT BLEND的網頁
作者:
Justice 時間: 2007-11-25 20:57
咁厲害的東東拿去做武器咪死得
作者:
m11 時間: 2007-11-25 21:35
justice=>justsnow1PY y.y ]`)N
/U\pt^`~www.gundamhk.com囧?
作者:
十六夜.二三 時間: 2007-11-25 21:42
原帖由 m11 於 2007-11-25 21:35 發表;KJ0o+YJ8v O3bI-o
justice=>justsnow
mGt"g}LH ]me K1J/?0|F"M? cp
囧?
GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGEsZq/Q)a5[1?]b
只有雪大神啊啊啊- -
作者:
水.銀 時間: 2007-11-25 22:18
沒有人覺得這個節目很變態嗎?>.<
作者:
m11 時間: 2007-11-26 05:56
原帖由 水.銀 於 2007-11-25 22:18 發表
M)`5Vx O/k沒有人覺得這個節目很變態嗎?>.<
%[Yh6U.?(d-{+M;Jwww.gundamhk.com一般吧ORZ
8F&g:A.B,j;W4R;}GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
T2v6qF{s*P#Pg反正沒人會把信用卡放進攪拌機囧
作者:
Zerco 時間: 2007-11-26 09:47
原帖由 m11 於 2007-11-26 05:56 發表機動同盟 Gundam HK/jeMA!m2z
x^ nSrl5GGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE一般吧ORZ
$u$Vl7~Z-`機動同盟 Gundam HK本站是一個為了高達而存在的網站)P
OkBG1z6i
反正沒人會把信用卡放進攪拌機囧
www.gundamhk.com f4opH!cv.h
鑽石先痴線- -機動同盟 Gundam HK` V4lD)H^9c
好似值250000(美金?)
作者:
血之淚 時間: 2007-11-26 12:40
幾乎任何東西也可無差別破壞www.gundamhk.com&]2x!P8]Lr
@4I
那傢伙真的在搞事- -機動同盟 Gundam HK-gIN6q _o;V$T
Don't drink this
作者:
beeno 時間: 2007-11-26 13:40
終於可以再看囉,多謝樓主!
作者:
S-FREEDOM 時間: 2007-11-26 15:08
變形金剛......die.......
作者:
m11 時間: 2007-11-26 16:48
原帖由 Zerco 於 2007-11-26 09:47 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE1`T&k }6z
5Ti+b}g#\}
鑽石先痴線- -
d {)GR1p;}mCA)|機動同盟 Gundam HK好似值250000(美金?)
www.gundamhk.com2z5t3EG(Q~!O3N
不是鑽石--
作者:
吹風死仔X 時間: 2007-11-29 23:07
其實係咪真係放d乜落去都爛嫁??Q0D|LN
唔好怪我on dog dog
作者:
m11 時間: 2007-11-30 05:50
原帖由 吹風死仔X 於 2007-11-29 23:07 發表
k2cLo@QK`M本站是一個為了高達而存在的網站其實係咪真係放d乜落去都爛嫁??
yC9~.I zz"_GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE唔好怪我on dog dog
z;V!ib)~)S
買部試下(拖
作者:
johnho 時間: 2007-12-2 11:26
d傢伙很變態
作者:
johnho 時間: 2007-12-2 11:26
d傢伙很變態

| 歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |