Board logo

標題: [youtube] MOBAFANCY OP2 [打印本頁]

作者: Tiger    時間: 2008-6-19 11:50     標題: MOBAFANCY OP2

[youtube]XibVak-oDUU[/youtube]
作者: Zerco    時間: 2008-6-19 13:18

好有feel
作者: 星馬    時間: 2008-6-19 13:53

鳳凰個噴射器不是在翼的嗎?
o!E!g'wk5L6A沒有大炮場面
作者: 小軒    時間: 2008-6-19 22:20

跟1.0那個有什麼分別= =
作者: Tiger    時間: 2008-6-19 23:20



QUOTE:
原帖由 星馬 於 2008-6-19 13:53 發表機動同盟 Gundam HK"X7~s`NGI4u
鳳凰個噴射器不是在翼的嗎?GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE \@;q@.@
沒有大炮場面

www.gundamhk.com'S0p!T!k"v
一般尼講咁薄既翼好難有booster...
r#E;I2{k ]@
a8B7L`GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
你見到既應該係肩部,遊戲當中可以見到
;D~3k        f!jg>沒有大炮場面
+X
jsBv9oZ,yRGUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
你想講乜?
:?R(Nw9A@5m y,H9Jjs^/o;Ewpo

QUOTE:
原帖由 小軒 於 2008-6-19 22:20 發表9{O,x!m"AS
跟1.0那個有什麼分別= =

,\2^yAw1F5@[B
Trial Version果個叫OP1
作者: 星馬    時間: 2008-6-20 21:34



QUOTE:
原帖由 Tiger 於 2008-6-19 23:20 發表
Fx"Io5SrO8O9|
g1N
:^5uQR [d$e        Drz;y5G
一般尼講咁薄既翼好難有booster...+`-b]W8xF'^"@
你見到既應該係肩部,遊戲當中可以見到
~ _:_({%iC#a G"g4r~g機動同盟 Gundam HK>沒有大炮場面本站是一個為了高達而存在的網站H&z+~op|}*w.|
你想講乜?
1CU1g0j:p
V%@

]9OXFI}-`p機動同盟 Gundam HK
#HT9M:xt3U+r$et7w6DVmwww.gundamhk.comTrial Version果個叫OP1

x:]6M0HB
o m*Od5^GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE
黑damage的大炮
作者: 小小羊仔    時間: 2008-7-16 17:02



QUOTE:
原帖由 星馬 於 2008-6-20 21:34 發表GUNDAM,高達,GVG,EXTREME,電腦,遊戲,短片,UNICORN,動漫,AGE%]6qX`.fI"wn

(`b.b)^)GY3Ak
lD
黑damage的大炮

"O
k&JU p&B機動同盟 Gundam HK

oc5^2L[(ju%Wwww.gundamhk.com故事都話佢地成日內訌  佢放大炮咪姐係送死
作者: 我係死PK~凹    時間: 2008-7-19 23:08


作者: 小小羊仔    時間: 2008-7-20 11:14

個open其實係咪講決戰x野呀?
qV'@X!v
Jm本站是一個為了高達而存在的網站

i'^\"D8WB-^Q[ 本帖最後由 小小羊仔 於 2008-8-6 15:08 編輯 ]




歡迎光臨 機動同盟 Gundam HK (http://www.gundamhk.com/) Powered by Discuz! 5.0.0